- ΟΛΑ
- Email Marketing
- Uncategorized
- Γενικό SEO
- Δείγματα δουλειάς
- Διαφημίσεις Facebook
- Διαφημίσεις Google
- Διαχείριση Social Media
- Ηλεκτρονικά Καταστήματα
- Κριτικές Google
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
- Ταξιδιωτικά Πρακτορεία
- Τοπικό SEO
ΟΛΑ
- ΟΛΑ
- Email Marketing
- Uncategorized
- Γενικό SEO
- Δείγματα δουλειάς
- Διαφημίσεις Facebook
- Διαφημίσεις Google
- Διαχείριση Social Media
- Ηλεκτρονικά Καταστήματα
- Κριτικές Google
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
- Ταξιδιωτικά Πρακτορεία
- Τοπικό SEO
Στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email – οδηγός για αρχάριους.
Μάθετε τα βασικά για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω email με αυτόν τον οδηγό για αρχάριους. Από τον καθορισμό των στόχων σας μέχρι ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πόσα newsletters να στέλνω στους συνδρομητές μου;
Για οποιοδήποτε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να προσεγγίσετε δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες. Ωστόσο, η αποστολή πάρα πολλών ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Γιατί διαγράφονται οι συνδρομητές σας από την λίστα newsletter σας;
Χάνετε συνδρομητές από το ενημερωτικό δελτίο σας και αναρωτιέστε γιατί; Η απώλεια συνδρομητών μπορεί να είναι απογοητευτική και επιζήμια για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Χαμηλής ποιότητας λίστες email συνδρομητών: Προβλήματα και λύσεις.
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, γνωρίζετε πόσο σημαντικό μπορεί να είναι το email marketing για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Ωστόσο, εάν δεν έχετε λίστα email υψηλής ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
10 λάθη στο email marketing που θα σας κοστίσουν λεφτά.
Το email marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Σας επιτρέπει να προσεγγίζετε δυνητικούς αγοραστές και να διατηρείτε επαφή με υπάρχοντες πελάτες. ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Η ψυχολογία πίσω από τα θέματα των emails
Τι καθιστά μια γραμμή θέματος αποτελεσματική; Ποιοι ψυχολογικοί παράγοντες επηρεάζουν τις αντιδράσεις των αναγνωστών στο περιεχόμενο του email και πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτούς τους ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
7 τρόποι να βελτιώσετε την παραδοσιμότητα των email σας
Η χαμηλή δυνατότητα παράδοσης email μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην επιτυχία των καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε το πρόβλημα ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Omnichannel Marketing το 2023 και ποια η σημασία του email marketing σε αυτό.
Αναλύουμε τις βασικές τάσεις και βέλτιστες πρακτικές για την ενσωμάτωση όλων των καναλιών το 2023, με ιδιαίτερη έμφαση στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Το A/B Testing και πώς μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σας
Το A/B testing, γνωστό και ως split testing, είναι μια ισχυρή τεχνική που χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ μέσω email για να προσδιοριστεί ποια έκδοση μιας καμπάνιας ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Γιατί πρέπει να επιβεβαιώσετε το email του συνδρομητή σας.
Η σημασία της διπλής επιβεβαίωσης της διεύθυνσης email του συνδρομητή σας στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γιατί αυτό είναι τόσο σημαντικό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Email Desing το 2023. Πώς να σχεδιάσετε το τέλειο newsletter.
Ο σχεδιασμός των email σας μπορεί να κάνει ή να χαλάσει την καμπάνια μάρκετινγκ email σας. Ακολουθούν ορισμένες βασικές αρχές σχεδιασμού email που πρέπει να ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Συμβουλές για εξατομίκευση και ιδιωτικότητα στο email marketing το 2023
Το μάρκετινγκ μέσω email έχει αναγνωριστεί εδώ και καιρό ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους και να αυξήσουν ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
6 τύποι email marketing για όλες τις επιχειρήσεις
Θα εξερευνήσουμε 6 διαφορετικούς τύπους επιτυχημένων καμπανιών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Έτοιμοι;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Συγκρίνουμε το Email Marketing με όλα τα κανάλια προώθησης
Θα συγκρίνουμε το email marketing με άλλες μορφές μάρκετινγκ και θα εξηγήσουμε γιατί το email marketing είναι το μόνο κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να ξεκινήσω με το email marketing;
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας είναι μέσω email marketing. Πότε όμως πρέπει να ξεκινήσετε; Και πώς επιλέγετε τη σωστή εταιρεία ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να διπλασιάσετε το open rate του newsletter σας σε 30 ημέρες
Ανοίγουν οι συνδρομητές σας τα email σας; Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε πώς να διπλασιάσετε τα ποσοστά ανοίγματος σε 30 ημέρες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Γιατί πρέπει να δημιουργείτε email καμπάνιες πρωτίστως για κινητές συσκευές
Δημιουργήστε επιτυχημένες καμπάνιες email, βελτιστοποιημένες για κινητά και οι πιο πρόσφατες τάσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κινητά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Ο ζωτικός ρόλος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Συμβουλές και case studies
Ο ζωτικός ρόλος του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συμβουλές ώστε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητές του.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Το μέλλον του email marketing: Η τεχνητή νοημοσύνη και πώς μπορεί αυξήσει τα έσοδά σας.
Το μέλλον του email marketing και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνητή νοημοσύνη και την εξατομίκευση για να βελτιώσετε συνολικά τις καμπάνιες σας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Αυτοματισμοι email marketing βημα προς βημα
Βήμα προς βήμα η διαδικασία δημιουργίας ενός επιτυχημένου αυτοματισμού μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιχείρησή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Ο απολυτος οδηγος email marketing για τη μεγιστοποιηση των αποτελεσματων
Αναλύουμε τις βασικές μετρήσεις που είναι απαραίτητες για τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω email και τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos