- ΟΛΑ
- Email Marketing
- Γενικό SEO
- Δείγματα δουλειάς
- Διαφημίσεις Facebook
- Διαφημίσεις Google
- Διαχείριση Social Media
- Ηλεκτρονικά Καταστήματα
- Κριτικές Google
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
- Ταξιδιωτικά Πρακτορεία
- Τοπικό SEO
ΟΛΑ
- ΟΛΑ
- Email Marketing
- Γενικό SEO
- Δείγματα δουλειάς
- Διαφημίσεις Facebook
- Διαφημίσεις Google
- Διαχείριση Social Media
- Ηλεκτρονικά Καταστήματα
- Κριτικές Google
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
- Ταξιδιωτικά Πρακτορεία
- Τοπικό SEO
Γλωσσάρι Email Marketing 2024 – Πλήρης ορολογία
Το email marketing παραμένει μία από τις πιο αποδοτικές στρατηγικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ, που όχι μόνο δημιουργεί πωλήσεις αλλά και διατηρεί τους πελάτες πιστούς. Για ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Γλωσσάρι SEO 2024 – Πλήρης ορολογία
Το SEO (Search Engine Optimization) είναι ένας από τους πιο βασικούς παράγοντες για την επιτυχία μιας ιστοσελίδας. Ωστόσο, η κατανόηση των όρων που συνδέονται με ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να βρεις τις σωστές λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σου
Η εύρεση των σωστών λέξεων-κλειδιών είναι το θεμέλιο κάθε επιτυχημένης στρατηγικής για SEO (οργανική αναζήτηση) και καμπάνιες Google Ads (πληρωμένη αναζήτηση). Οι λέξεις-κλειδιά καθορίζουν πόσο ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πόσα πληρώνει το YouTube στην Ελλάδα
Το YouTube είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες δημιουργίας και διαμοιρασμού βίντεο παγκοσμίως. Στην Ελλάδα, η ανάπτυξη καναλιών στο YouTube αυξάνεται με ταχύτατο ρυθμό, ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να γίνεις influencer: Χτίσε το προσωπικό σου Brand από το μηδέν.
Ο όρος “influencer” έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του ψηφιακού κόσμου και του digital marketing, με άτομα που χτίζουν το προσωπικό τους brand να παίζουν κρίσιμο ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να ξεκινήσω online επιχείρηση; [Πλήρης Οδηγός]
Πώς να ξεκινήσετε την πρώτη σας Online Επιχείρηση; Αυτό είναι το ερώτημα που βασανίζει αρκετούς. Και πειεδή ως γνωστόν κάθε αρχή και δύσκολη, σε αυτόν ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς το Looker Studio θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε την επιχείρησή σας
Σήμερα, οι επιχειρηματίες έχουν πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα από ποτέ. Όμως, το να κατανοήσεις αυτά τα δεδομένα και να τα αξιοποιήσεις για την ανάπτυξη της ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Το μενού σας στην Google μπορεί να σας ανεβάσει στην κατάταξη
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας μπορούν να σας βρουν εύκολα και να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες σας ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Δωρεάν εργαλείο για Χάρτες Google. Μάθε σε ποια θέση εμφανίζεται η επιχείρησή σου.
Μάθετε εύκολα, γρήγορα και δωρεάν την κατάταξη της επιχείρησή σας στους Χάρτες Google αλλά και ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας. Αναλυτικός οδηγός.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Spam email vs. Phishing email. Ποια η διαφορά τους και τι να κάνετε.
Ο ψηφιακός κόσμος είναι γεμάτος εκπλήξεις, αλλά δυστυχώς, όχι όλες ευχάριστες. Και ως email marketers έχουμε ευθύνη σε αυτό καθώς δε δημιουργούμε στρατηγικές βάση των ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Γιατί το εστιατόριο σας με χιλιάδες κριτικές δεν εμφανίζεται στους Χάρτες Google
Φάγαμε σε εστιατόρια με χιλιάδες κριτικές και ανακαλύψαμε τον λόγο που δεν ήταν ορατά στους Χάρτες Google. Τι μας άρεσε και τι θα διορθώναμε.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Must have εργαλεία για το τοπικό SEO
Μάθετε πώς να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε αποτελεσματικά την κατάταξη της τοπικής επιχείρησής σας στους Χάρτες Google με τον περιεκτικό μας οδηγό, που περιλαμβάνει οδηγίες ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πόσο συχνά πρέπει να μου αφήνουν κριτική στην Google;
Νέα μελέτη για να για τη συχνότητα των κριτικών που πρέπει να λαμβάνετε στην Google. Πόσο συχνά πρέπει να τις λαμβάνετε και πόσες; Πώς να ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Ιδέες για προσέλκυση πελατών σε καφέ & εστιατόρια
Ιδέες για προσέλκυση πελατών σε καφέ & εστιατόρια ώστε να μην αναρωτηθείτε ποτέ ξανά "Γιατί δεν έχει δουλειά το μαγαζί μου"!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς υπολογίζει η Google τη βαθμολογία των κριτικών των επιχειρήσεων στους Χάρτες Google.
Μάθετε πώς η Google υπολογίζει τη βαθμολογία σας στους Χάρτες Google. Γιατί δεν είναι απλά ένας μέσος όρος και ποιοι παράγοντες έχουν τη μεγαλύτερη βαρύτητα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Email marketing ROI: Πώς να το μετρήσεις σωστά.
Η παρακολούθηση μετρήσεων που έχουν σημασία είναι ζωτικής σημασίας για να είναι ανταποδοτικό το email marketing. Ωστόσο, η παρακολούθηση λανθασμένων μετρήσεων μπορεί να σας οδηγήσει ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να απενεργοποιήσετε τις κριτικές Google.
Ανακαλύψτε στο άρθρο μας τη σημασία των Google Reviews για μια επιχείρηση, πώς οι αρνητικές κριτικές επηρεάζουν και γιατί η απενεργοποίησή τους μπορεί να είναι ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Οδηγός απαντήσεων σε αρνητικές κριτικές Google
Μάθετε πώς να μετατρέπετε τις αρνητικές κριτικές σε ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών. Αυτός ο περιεκτικός οδηγός προσφέρει στρατηγικές για την αποτελεσματική ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Οδηγός διαχείρισης φήμης τοπικών επιχειρήσεων
Μάθετε πώς να διεξάγετε ενδελεχή έλεγχο της φήμης σας στο διαδίκτυο, να κατανοείτε τον αντίκτυπό της στην επιχείρησή σας και να εφαρμόζετε στρατηγικές για τη ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς οι κριτικές 5 αστέρων μεταμορφώνουν τις επιχειρήσεις: Η δύναμη των θετικών αξιολογήσεων.
Ξεκλειδώστε τη δύναμη των κριτικών 5 αστέρων για την επιχείρησή σας. Μάθετε πώς τα θετικά σχόλια μπορούν να βελτιώσουν δραματικά τη φήμη της επωνυμίας σας ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Η σημασία των θετικών κριτικών για τις τοπικές επιχειρήσεις
Ανακαλύψτε πώς οι κριτικές 5 αστέρων μπορούν να μεταμορφώσουν την επιχείρησή σας, ενισχύοντας τη φήμη σας και προσελκύοντας περισσότερους πελάτες. Όλα τα βήματα που πρέπει ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos