- ΟΛΑ
- Email Marketing
- Γενικό SEO
- Δείγματα δουλειάς
- Διαφημίσεις Facebook
- Διαφημίσεις Google
- Διαχείριση Social Media
- Ηλεκτρονικά Καταστήματα
- Κριτικές Google
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
- Ταξιδιωτικά Πρακτορεία
- Τοπικό SEO
ΟΛΑ
- ΟΛΑ
- Email Marketing
- Γενικό SEO
- Δείγματα δουλειάς
- Διαφημίσεις Facebook
- Διαφημίσεις Google
- Διαχείριση Social Media
- Ηλεκτρονικά Καταστήματα
- Κριτικές Google
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
- Ταξιδιωτικά Πρακτορεία
- Τοπικό SEO
Πώς τα εγκαταλελειμμένα καλάθια του eshop σας θα αυξήσουν τον τζίρο σας.
Το πρόβλημα των εγκαταλελειμμένων καλαθιών παραμένει κάτι που προβληματίζει πολλούς ιδιοκτήτες eshop. Θα σας παρέχουμε πληθώρα στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ για να ανακτήσετε αποτελεσματικά αυτά τα ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
10 λόγοι που πρέπει να αυξήσετε τις κριτικές Google.
Σε έναν πλήρως διασυνδεδεμένο κόσμο όπου όλοι αναζητούν online, κάθε κλικ και κάθε κύλιση του κέρσορα μετράει και η σημασία των κριτικών στους Χάρτες Google ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
8 τύποι επιχειρήσεων που ωφελούνται από το τοπικό SEO το 2024
Καθώς διανύουμε το 2024, το ψηφιακό τοπίο συνεχίζει να εξελίσσεται, καθιστώντας το Τοπικό SEO πιο σημαντικό από ποτέ για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να τραβήξουν ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς βρίσκω τον σύνδεσμο κριτικών της επιχείρησής μου στην Google
Πώς να βρείτε τον σύνδεσμο για αίτημα κριτικής στην Google, ώστε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να αφήσουν την κριτική τους με ένα κλικ. Η ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να διαγράψετε μία κριτική Google σε 7 βήματα
7 απλά βήματα για να διαγράψετε μία κριτική στην Google και τι να κάνετε όταν αυτό δεν είναι εφικτό. Πώς να μετατρέψετε μία αρνητική κριτική ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς βάζω την επιχείρησή μου στο google maps
Σε μια εποχή όπου η παρουσία στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις, η παρουσία στους Χάρτες Google δεν είναι πλέον απλώς μια επιλογή. ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Η δύναμη των απαντήσεων στις κριτικές Google.
Πώς πρέπει να απαντάτε στις αρνητικές κριτικές μίας επιχείρησης και πώς αυτό θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να κερδίσει πίσω τους πελάτες της.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Ανάλυση των χρηστών που γράφουν κριτικές Google
Ποια είναι η συμπεριφορά των χρηστών που αφήνουν online κριτικές και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας ώστε να αυξήσετε τις online κριτικές ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Ανάλυση των χρηστών που διαβάζουν κριτικές
Τι μάθαμε σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών που διαβάζουν τις online κριτικές των τοπικών επιχειρήσεων. Ποια είναι η ελάχιστη μέση βαθμολογία και τι ισχύει ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Οδηγός διαχείρισης κριτικών για τοπικές επιχειρήσεις
Ο αντίκτυπος των αξιολογήσεων των τοπικών επιχειρήσεων στη συμπεριφορά των καταναλωτών Καλώς ήρθατε στα ευρήματα της πρώτης μεγάλης έρευνας σχετικά με τις αξιολογήσεις των επιχειρήσεων ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Οι ανταγωνιστές σας μπορούν να αλλάξουν τις πληροφορίες σας στους Χάρτες Google
Σε αυτό τον αναλυτικό οδηγό θα μιλήσουμε για τη λειτουργία "Προτείνετε μια τροποποίηση" που εμφανίζει η Google στην καταχώρισή σας στο Google My Business και ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Newsletter – Προσοχή στην νέα πολιτική Google και Yahoo το 2024
Όλοι – ειδικά οι μαζικοί αποστολείς, συνήθως επιχειρήσεις, που στέλνουν περισσότερα από 5.000 email την ημέρα. Εάν δεν πληρούνται αυτές οι νέες απαιτήσεις, θα αρχίσετε ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Αλληλεπίδραση στα newsletters. Τρόποι για να την αυξήσετε.
Είναι σημαντικό για όποιους στέλνουν newsletters στους συνδρομητές τους να λαμβάνουν υπόψη τους διαφορετικούς τύπους αλληλεπίδρασης μέσω email. Ενώ ορισμένοι τύποι αλληλεπίδρασης μπορεί να έχουν ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να καθαρίσετε τη λίστα email σας και να μειώσετε το κόστος.
Κάθε επιτυχημένη καμπάνια email marketing ξεκινά με μια καθαρή λίστα έγκυρων και ενεργών συνδρομητών. Σε περίπτωση που δεν φροντίζετε να καθαρίζετε τη λίστα email σας, ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Παρακολούθηση μετατροπών στο email marketing
Η παρακολούθηση των μετατροπών (ό,τι σημαίνει αυτό για τηνκάθε επιχείριση) είναι ζωτικής σημασίας για να τρέξετε το email marketign επιτυχημένα. Ωστόσο, η παρακολούθηση λανθασμένων δεδομένων ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Newsletters: Σχεδιασμός και περιεχόμενο που αποδίδουν.
Η γνώση και η κατανόηση της ανατομίας ενός email είναι απαραίτητες για την ενίσχυση της παραδοσιμότητας των newsletter σας. Διαδραματίζει επίσης βασικό ρόλο στο να ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Email Authentication: 3 μέθοδοι για επιτυχημένο Email Marketing
Ο έλεγχος ταυτότητας email είναι η μεγαλύτερη άμυνα του αποστολέα ενάντια σε επιβλαβείς επιθέσεις πλαστογράφησης ή phishing. Ωστόσο, ο έλεγχος ταυτότητάς σας ως αποστολέα email ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Λίστες αποκλεισμού email: Τι είναι και πώς να τις αποφύγετε.
Ως αποστολέας email θα πρέπει να παραμείνετε σε επαγρύπνηση και να ακολουθείτε τις βέλτιστες πρακτικές για να αποφύγετε την ένταξή σας σε κάποια λίστα αποκλεισμού ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Έτσι θα αποφύγετε των φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Ανάλογα με τη φήμη σας ως αποστολέα, οι πάροχοι ηλεκτρονικής αλληλογραφίας είτε θα αποδεχτούν τα εισερχόμενα email σας είτε θα τα στείλουν να αργοπεθάνουν στον ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Παραδοσιμότητα emails. Τι είναι και πώς να τη βελτιώσετε.
Η παραδοσιμότητα ενός email είναι πολύπλοκη και μπορεί να είναι δύσκολο να την κατανοήσουν πολλές επιχειρήσεις. Σε αυτήν την ενότητα, θα καλύψουμε τέσσερα θέματα για ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Η δύναμη των λέξεων-κλειδιών για τις τοπικές επιχειρήσεις.
Στο σημερινό ψηφιακό τοπίο όπου όλα εναλλάσσονται με απίστευτη ταχύτητα, ένα πράγμα παραμένει σταθερό: η σημασία των τοπικών λέξεων-κλειδιών για την επιχείρησή σας. Εάν είστε ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos