Ανάλυση των χρηστών που γράφουν κριτικές Google

Περιεχόμενα

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες συμπεριφορές αυτών που γράφουν κριτικές online;

Οι τοπικές επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μια έξυπνη στρατηγική για την απόκτηση όχι μόνο ποιοτικών κριτικών αλλά και σε επακρή ποσότητα ώστε να κάνουν την διαφορά, κατανοώντας τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των χρηστών που τις γράφουν. Το να γνωρίζει η επιχείρηση πόσο συχνά οι πελάτες της γράφουν κριτικές, πού τις γράφουν, πώς τους αρέσει να τους ζητούν να αφήσουν κριτική, τα κίνητρα που μπορούν να λάβουν για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με το κοινό, τις αιτίες των παραπόνων και άλλους παράγοντες, βοηθά στη δημιουργία μιας ξεκάθαρης εικόνας των υπερπολύτιμων χρηστών για κάθε επιχείρηση. Αυτών που γράφουν κριτικές!

Πόσο συχνά γράφετε online κριτικές πελατών για τοπικές επιχειρήσεις;

Κατανοήστε πόσο συχνά αφήνουν κριτικές οι πελάτες για επιχειρήσεις ώστε να καταστρώσετε μία αποτελεσματική στρατηγική.

Κινούμενο γράφημα που δείχνει πόσο συχνά αξιολογούν οι χρήστες τις τοπικές επιχειρήσεις γράφοντας online κριτικές.

Μόνο το 14% των ερωτηθέντων δεν γράφουν ποτέ κριτικές, οπότε συνεχίστε να ζητάτε!

Νωρίτερα, είδαμε ότι σχεδόν το ⅓ των πελατών είναι καχύποπτοι για μια επιχείρηση που έχει πολύ λίγες κριτικές σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της. Τα καλά νέα είναι ότι το 86% των ερωτηθέντων γράφει από πολλές έως μερικές κριτικές, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να αποκτήσετε αρκετές κριτικές, εάν απλώς συνεχίσετε να ρωτάτε και να βελτιώνετε τον τρόπο που ζητάτε, ώστε να παρακινεί περισσότερους πελάτες.

Ένας μικρός αριθμός καταναλωτών (11%) είναι πρόθυμοι να γράφουν κριτικές καθημερινά, ένα (15%) το κάνει κάθε εβδομάδα και ένα 15% το κάνει κάθε μήνα. Αυτό το σύνολο του 41% απεικονίζει ένα εξαιρετικά ενεργό τμήμα του κοινού που αξιολογεί συχνά επιχειρήσεις. Ωστόσο, μην παραβλέπετε τις δυνατότητες των λιγότερο αφοσιωμένων πελατών που γράφουν κριτικές πολλές φορές το χρόνο (17%) και εκείνων γράφουν κριτικές λίγες μόνο φορές το χρόνο (27%). Αυτό είναι περισσότερο από το ένα τέταρτο της πελατειακής σας βάσης που θα μπορούσαν να παρακινηθούν να αφήσουν μία κριτική για την επιχείρησή σας.

Πού αφιερώνετε τον περισσότερο χρόνο για να γράφετε κριτικές για τοπικές επιχειρήσεις;

Είναι απαραίτητο να γνωρίζετε ποια πλατφόρμα κριτικών προτιμούν πιο πολύ οι χρήστες. Έτσι θα μπορέσετε να αναγνωρίσετε που ακριβώς βρίσκετε το κοινό-στόχο σας και να καταστρώσετε την στρατηγική σας.

Γράφημα που δείχνει ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες online αξιολόγησης τοπικών επιχειρήσεων

Το 66% των πελατών αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο γράφοντας στην Google

Όταν τους ζητήθηκε να περιγράψουν σε ποιες πλατφόρμες αφιερώνουν περισσότερο χρόνο γράφοντας κριτικές:

  • Το 66% είπε στην Google
  • Το 42% στο Facebook
  • Το 36% στο Yelp,
  • Το Nextdoor και το TripAdvisor ήταν σχεδόν ίσα στο 16% περίπου
  • Το 10% επέλεξε μικρότερους, συγκεκριμένους ιστότοπους του κλάδου
  • Το 4% επέλεξε “άλλο”, αναφέροντας πλατφόρμες όπως ιστότοπους των ίδιων των εταιρειών, Amazon, Expedia, AirBnB, Etsy, Booking.com, Open Table, Trust Pilot και BBB.

Η ποικιλία των πλατφόρμων στις οποίες δραστηριοποιούνται οι πελάτες είναι ευρεία, αλλά αυτό που μας τραβάει την προσοχή είναι ότι η Google προσελκύει περισσότερο από το 60% των κριτικών. Περισσότερο από όλες τις άλλες πλατφόρμες μαζί! Μια επιχείρηση μπορεί να ερμηνεύσει αυτά τα δεδομένα με τουλάχιστον δύο τρόπους.

  1. Η επιχείρηση μπορεί να αποφασίσει ότι η εξέχουσα θέση της Google σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς έχει γίνει. Οι χρήστες χρησιμοποιούν ήδη κατά κόρον την Google, οπότε εκεί θα αφήσουν την κριτική τους. Εξαιτίας αυτού, μια επιχείρηση θα μπορούσε να επιλέξει να αφιερώσει λιγότερους πόρους για να ζητήσει κριτικές που βασίζονται στην Google και να προσπαθήσει να ξεχωρίσει σε πλατφόρμες όπου οι χρήστες ξοδεύουν λιγότερο χρόνο. Όπως το TripAdvisor – θεωρώντας ότι η προσπάθεια σε αυτούς τους τομείς θα μπορούσε να έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
  2. Η επιχείρηση θα μπορούσε να συνειδητοποιήσει ότι η κυριαρχία της Google απαιτεί την εστίαση του μεγαλύτερου μέρους των δραστηριοτήτων απόκτησης κριτικών σε αυτήν, και σε συνδυασμό με τη στατιστική ότι το 79% των αναγνωστών κριτικών αφιερώνει επίσης τον περισσότερο χρόνο εκεί, αυτό το συμπέρασμα είναι σίγουρα σωστό.

Ωστόσο, μην παραβλέπετε το τμήμα των ερωτηθέντων (11%) που ανέφεραν ότι άφησαν κριτικές απευθείας σε ιστότοπους τοπικών επιχειρήσεων. Όπως είδαμε νωρίτερα, το 33% των καταναλωτών αναφέρει τις κριτικές ως τον πιο σημαντικό παράγοντα που καθορίζει αν μπορούν να εμπιστευτούν μια επιχείρηση και το 68% δηλώνουν ότι εμπιστεύονται αυτά που λένε οι πελάτες για τις επιχειρήσεις περισσότερο από αυτά που λένε οι επιχειρήσεις για τον εαυτό τους.

Βέβαια, στο κομμάτι του τοπικού SEO, είναι ξεκάθαρο ότι οι κριτικές είναι ο δεύτερος ισχυρότερος παράγοντας κατάταξης μετά την βελτισtοποίηση του Google My Business. Οπότε εκεί είναι μονόδρομος το να δώσετε προτεραιτότητα στις κριτικές της Google. Γιατί από μόνες τους οι κριτικές δεν μπορούν να σας βοηθήσουν εάν η επιχείρηση δεν είναι ορατή στις online αναζητήσεις των χρηστών.

Επιλέξτε όλα τα παρακάτω που σας έκαναν να αφήσετε αρνητική κριτική:

Εάν κατανοείτε εκ των προτέρων τους λόγους για τους οποίους αφήνουν αρνητική κριτική οι πελάτες, έχετε μεγάλη πιθανότητα να τις αποφύγετε.

Γράφημα που δείχνει ποιοι είναι οι κυριότεροι λόγοι που ωθούν τους πελάτες να αφήσουν αρνητική κριτική.

Η κύρια αιτία των αρνητικών κριτικών είναι η κακή ή αγενής εξυπηρέτηση πελατών

Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες στην έρευνα, το 65% των αρνητικών κριτικών προήλθε από κακή ή αγενή εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό το στατιστικό είναι μια μεγάλη υπενθύμιση του πόσο σημαντικό είναι να αντιμετωπίζετε κάθε πελάτη με τον οποίο αλληλεπιδράτε εσείς ή/και το προσωπικό που έρχεται σε επαφή με τους πελάτες ως πηγή μιας πιθανής διαδικτυακής κριτικής. Όσο καλύτερα αντιμετωπίζονται οι πελάτες σας, τόσο πιο πιθανό είναι η επιχείρησή σας να λάβει θετικές κριτικές. Στο μέγιστο των δυνατοτήτων σας ως ιδιοκτήτης ή ηγέτης επιχείρησης, εργαστείτε για να διασφαλίσετε ότι οι υπάλληλοί σας που αντιμετωπίζουν τους πελάτες σας έχουν ό,τι χρειάζονται για να καλύπτουν ή να ανταποκρίνονται επαρκώς στις ανάγκες των πελατών ανά πάσα στιγμή και όταν αισθάνεστε ότι είχατε μια θετική αλληλεπίδραση, μη διστάσετε να ζητήσετε κριτική! Θυμηθείτε ότι το 86% των πελατών θα άφηνε κριτική αν του ζητούνταν.

Άλλοι παράγοντες που αναγκάζουν τους πελάτες να γράψουν μια αρνητική κριτική περιλαμβάνουν:

  • Κακό προϊόν (63%)
  • Εργασία σε κακό εργασιακό περιβάλλον (38%)
  • Ψεύτικες πληροφορίες στην καταχώριση ή κριτικές της τοπικής επιχείρησης (29%)
  • Αποτυχία της επιχείρησης να επιλύσει προσωπικά παράπονα (28%)
  • Ανεπαρκή πρωτόκολλα ασφαλείας (28%)
  • Εσφαλμένες πληροφορίες στο διαδίκτυο σχετικά με τις φυσικές διευθύνσεις, τους αριθμούς τηλεφώνου και τις ώρες λειτουργίας (23%)
  • Έχοντας αρνητική γνώμη μετά από προηγούμενη εργασία στην επιχείρηση (11%)

Υπάρχουν τόσα πολλά να αναφέρουμε εδώ όσον αφορά τις λύσεις, όπως:

  • Η διαχείριση καταχώρισης στο Google My Business μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη μείωση των ανακριβών διαδικτυακών πληροφοριών σχετικά με την επιχείρησή σας
  • Η εκπαίδευση του προσωπικού για να αναγνωρίζει και να επιλύει καταγγελίες αυτοπροσώπως αποτελεί απαραίτητη διασφάλιση της φήμης
  • Ζητήστε κατάργηση κριτικών από πρώην υπαλλήλους – δεν επιτρέπονται στις μεγάλες πλατφόρμες κριτικών

Γιατί γράφετε κριτικές για τοπικές επιχειρήσεις;

Οι επιχειρήσεις είναι πιο καταρτισμένες ώστε να δημιουργούν φανταστικές εμπειρίες και να εμπνέουν εξαιρετικά σχόλια όταν γνωρίζουν τι παρακινεί τους πελάτες να αφήσουν κριτική.

Γράφημα που δείχνει τους λόγους για τους οποίους οι πελάτες αφήνουν online κριτικές σε τοπικές επιχειρήσεις

Η ευγνωμοσύνη και η ανάγκη για να μοιραστούν την εμπειρία τους, οδηγεί τη συντριπτική πλειοψηφία των κριτικών

Οι κριτικές μπορεί να φαντάζουν τρομακτικές για νέους ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων. Μπορεί να σας βοηθήσει να γνωρίζετε ότι η πλειονότητα των πελατών δεν αφήνουν κριτική από την επιθυμία να τιμωρήσουν ή να κατηγορήσουν τις επιχειρήσεις, αλλά να μοιραστούν την εμπειρία τους και να βοηθήσουν τους υπόλοιπους χρήστες να πάρουν την καλύτερη απόφαση για αυτούς Αυτό άλλωστε είναι που θέλουν και οι ίδιοι. Να υπάρχει πληθώρα κριτικών για τις επιχειρήσεις ώστε να παίρνουν και αυτοί την καλύτερη δυνατή απόφαση για τους ίδιους. Όταν τους ζητήθηκε να επιλέξουν όλους τους λόγους για τους οποίους γράφουν κριτικές, το 73% επικαλείται το κίνητρο του να θέλει απλώς να ενημερώσει τους άλλους για την εμπειρία τους. Ένα εξαιρετικό 63% αφιερώνει γενναιόδωρα χρόνο γράφοντας κριτικές για να δείξει την εκτίμηση στις τοπικές επιχειρήσεις – μια πολύ ενθαρρυντική σκέψη. Ένα επιπλέον 12% ασχολείται με τη σύνταξη κριτικών επειδή απλώς τους αρέσει να δημιουργούν περιεχόμενο για τοπικές επιχειρήσεις.

Πρέπει επίσης να δούμε την θετική πλευρά στο 38% που γράφει κριτικές για να ενημερώσει την επιχείρηση ότι πρέπει να βελτιωθεί. Προηγούμενες δημοσκοπήσεις έδειξαν ότι η πλειοψηφία των δυσαρεστημένων πελατών δεν μιλούν ποτέ. Όσοι αφιερώνουν χρόνο για να το κάνουν παρέχουν στην πραγματικότητα μια ουσιαστική υπηρεσία όσον αφορά την αναφορά προβλημάτων που μπορεί να λύσει η επιχείρηση μόλις τα αντιληφθεί. Οι αρνητικές κριτικές είναι πληροφορίες χρυσός που θα πρέπει να εκληφθεί ως καταλύτης για την πραγματοποίηση ουσιαστικών προσαρμογών που θα βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών. Σημειώστε επίσης ότι το 21% των κριτικών λέει ότι γράφουν με συγκεκριμένο στόχο να λάβουν απάντηση από την επιχείρηση. Το να τα αγνοήσετε θα ήταν ανάλογο με το να περάσετε ακριβώς δίπλα από έναν πελάτη που ζητά βοήθεια στον χώρο της επιχείρησής σας.

Σας έχει ζητήσει μια τοπική επιχείρηση επαναξιολόγηση τα τελευταία 5 χρόνια;

Γνωρίζοντας πόσο ενεργά εκμεταλλεύονται οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων τη δυνατότητα να ζητούν επαναξιολόγηση, μπορεί να προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες.

Γράφημα που δείχνει το ποσοστό των χρηστών που δεν έχουν λάβει αίτημα επαναξιολόγησης μίας επιχείρησης τα τελευταία 5 χρόνια

Το 39% αυτών που άφησαν κριτική δεν έχει λάβει αίτημα επανεξέτασης τα τελευταία 5 χρόνια

Ευτυχώς, οι περισσότερες πλατφόρμες δεν έχουν πρόβλημα με το να επανεξετάσει ένας πελάτης την κριτική του και το 61% των κριτικών έχει λάβει τουλάχιστον ένα αίτημα από μια επιχείρηση για να επανεξετάσει μια κριτική που έγραψε κάποια στιγμή τα τελευταία 5 χρόνια. Είναι ένας αριθμός που λέει πολλά για τον όγκο των τοπικών επιχειρήσεων που εφαρμόζουν καμπάνιες απόκτησης αξιολογήσεων ως μέρος των στρατηγικών μάρκετινγκ τους. Ωστόσο, καθώς το 39% των κριτικών δεν έχει λάβει ούτε ένα αίτημα αξιολόγησης την τελευταία μισή δεκαετία, είναι σαφές ότι πολλές τοπικές επιχειρήσεις έχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.

Όταν σας ζητηθεί από μια επιχείρηση να αφήσετε μια κριτική, πόσο συχνά το κάνετε;

Υπολογίστε τις πιθανότητες επιτυχίας μίας καμπάνιας αύξησης θετικών κριτικών, ανακαλύπτοντας πόσο ανταποκρίνονται γενικά οι πελάτες σε τέτοιες ενέργειες.

Γράφημα που δείχνει πόσο συχνά γράφουν οι πελάτες online αξιολόγηση σε μία τοπική επιχείρηση όταν τους ζητηθεί

Εάν ζητηθεί, περισσότεροι από τους μισούς πελάτες θα γράψουν πάντα ή συνήθως μια κριτική

Όταν μια επιχείρηση αφιερώνει χρόνο για να ζητήσει από τους πελάτες της να γράψουν μία αξιολόγηση, το 22% θα το κάνει πάντα και το 29% θα το κάνει συνήθως. Αυτά είναι πολύ ενθαρρυντικά στατιστικά στοιχεία και σε συνδυασμό με το ποσοστό του 34% που μερικές φορές θα γράψει κριτικές εφόσον της ζητηθεί, οι πιθανότητές σας να αυξήσετε τον αριθμό των κριτικών σας είναι εξαιρετικές (85%). Αυτό το ποσοστό βέβαια δεν ισχύει πάντα, καθώς όλοι οι κλάδοι των επιχειρήσεων δεν είναι ίδιοι όσον αφορά την ευκολία με την οποία μπορούν να ζητηθούν και να ληφθούν κριτικές. Επιχειρήσεις εστίασης, ξενοδοχεία αλλά και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών είναι κάποιοι κλάδοι για τους οποίους έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει υψηλή ανταπόκριση των πελατών σε αιτήματα αξιολόγησης.

Εν τω μεταξύ, το 11% των καταναλωτών σπάνια δέχεται να αφήσει κριτική και το 4% δεν το κάνει ποτέ. Οι τοπικές επιχειρήσεις σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές μπορεί να χρειαστεί να μελετήσουν περισσότερο αυτή την απρόθυμη ομάδα του 15%. Είναι απλώς η ανθρώπινη φύση για μερικούς ανθρώπους να αγνοούν τα αιτήματα για αξιολόγηση μίας επιχείρησης ή μήπως ο τρόπος που τους ζητείται είναι αυτός που τους κάνει να μην ανταποκρίνονται; Η γνώση του τρόπου με τον οποίο το κοινό προτιμά να του ζητηθεί θα μπορούσε να σας βοηθήσει σε αυτό το έργο και αυτό μας φέρνει στην επόμενη ερώτηση της έρευνάς μας.

Πώς προτιμάτε να σας ζητούνται κριτικές από τοπικές επιχειρήσεις;

Αυξήστε το ποσοστό επιτυχίας των καμπανιών απόκτησης κριτικών τιμώντας τις προτιμήσεις των πελατών.

Γράφημα που δείχνει πώς προτιμούν οι πελάτες να λαμβάνουν αιτήματα κριτικής από τις τοπικές επιχειρήσεις.

Το email είναι η προτιμώμενη μέθοδος για να ζητηθεί μία κριτική στους περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές

Και πάλι μπροστά μας το email marketing, το αγαπημένο μας εργαλείο ως email marketing strategist. Το 54% των καταναλωτών εξακολουθεί να το αναφέρει ως το προτιμώμενο μέσο για τη λήψη αιτημάτων ελέγχου. Ακολουθώντας ακριβώς μετά από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το να αιτηθείτε δια ζώσης είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο και προτιμάται από το 45% των πελατών, δείχνοντας ότι οι διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις εξακολουθούν να είναι βασικές. Εδώ ένα βασικό στοιχείο είναι να το κάνετε πολύ εύκολο για τον πελάτη να σας αφήσει κριτική. Πλέον μπορείτε πολύ εύκολα να ζητήσετε να σκανάρουν ένα QR code το οποίο θα τους ανακατευθύνει άμεσα στην σελίδα αξιολόγησης της επιχείρησης. Επίσης, ένα επιπλέον 9% αναφέρει τις τηλεφωνικές συνομιλίες με την επιχείρηση ως ένα μέσο με οποίο τους αρέσει να τους ζητούνται κριτικές. Μπορούμε να σκεφτούμε και τα τρία ως καθιερωμένους, παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας.

email-marketing-strategist

Ωστόσο, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αγκαλιάσουν πιο σύγχρονες μεθόδους που ξεφεύγουν από τις παραδοσιακές που αναφέραμε, ώστε να αυξήσουν τις κριτικές των πελάτών τους μέσω SMS/ γραπτών μηνυμάτων, τις οποίες το 29% των καταναλωτών προτιμά πλέον για τη λήψη ερωτήσεων αξιολόγησης. Το καλό με τα μηνύματα είναι ότι ο πελάτης μπορεί με ένα κλικ να σας αφήσει κριτική στην ίδια συσκευή στην οποία έχει λάει το μήνυμα. Ένα δείγμα φόρμας μπορείτε να δείτε από κάτω:

Τέλος, τα διαχρονικά έντυπα μέσα πρέπει να αποτελούν μέρος κάθε ολοκληρωμένης στρατηγικής απόκτησης κριτικών. Τα QR codes στις έντυπες αποδείξεις και τιμολόγια λαμβάνουν θετικής ανταπόκρισης από ένα σημαντικό 25% των πελατών και ένα επιπλέον 19% είναι δεκτικό σε κάποιο QR code μέσα στο κατάστημα. Σκεφτείτε πώς τα παράθυρα, οι τοίχοι, οι βιτρίνες καταστημάτων, οι τσάντες takeaway, τα μενού, οι συσκευασίες σας και οι αποδείξεις θα μπορούσαν να ζητούν από τους πελάτες να σας αφήσουν μία αξιολόγηση. Στη συνέχεια, θα δούμε γιατί τα τελευταία μπορούν να κάνουν την διαφορά.

Τι σας εμποδίζει να γράψετε περισσότερες κριτικές από ότι γράφετε ήδη;

Γράφημα που δείχνει τι εμποδίζει τους χρήστες να αφήνουν περισσότερες online αξιολογήσεις από ότι το κάνουν ήδη

Ο κύριος λόγος που οι πελάτες δεν αξιολογούν την επιχείρησή σας είναι επειδή το ξεχνούν

Εδώ λοιπόν θα δούμε γιατί αυτά που αναφέραμε από πάνω, μπορούν να κάνουν την διαφορά. Οι αποδείξεις, οι συσκευασίες, οι τσάντες και άλλες υπενθυμίσεις για να αφήσουν οι πελάτες σας μια κριτική για την επιχείρηση, αποκτούν εντελώς νέες διαστάσεις όταν λάβετε υπόψιν ότι το 38% των καταναλωτών λέει ότι ο κύριος λόγος που δεν γράφουν περισσότερες κριτικές είναι επειδή ξεχνάνε να το κάνουν όταν έχουν ελεύθερο χρόνο. Όλοι γνωρίζουμε ότι η ζωή είναι πολυάσχολη και σε αυτό το πλαίσιο, οι στοχαστικές υπενθυμίσεις αιτημάτων αξιολόγησης μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες σας χωρίς να ενοχλήσουν.

Άλλα εμπόδια για την υποβολή μίας αξιολόγησης που αναφέρουν οι καταναλωτές είναι ότι η διαδικασία αξιολόγησης που είναι πολύ μπερδεμένη ή δύσκολη (30%), δεν πιστεύουν ότι η επιχείρηση ενδιαφέρεται αρκετά ώστε να διαβάσει τι θα γράψουν (26%), δεν θέλουν να αφιερώσουν χρόνο γράφοντας κριτικές (24%) , δεν θέλουν να υποβάλουν την κριτκή τους δημόσια (20%) και τέλος δεν τους ζητείται άμεσα να αφήσουν κριτική (19%). Οι ερωτηθέντες που επέλεξαν την επιλογή «άλλη» απάντησης (5%) έδωσαν κάποια διαφωτιστικά σχόλια, όπως:

  • Δεν εμπιστεύονται την αξιοπιστία συγκεκριμένων πλατφορμών αξιολόγησης
  • Αφήνουν κριτικές μόνο για εξαιρετικά καλές ή κακές εμπειρίες
  • Φόβος για αντίποινα από την επιχείρηση ή άλλους
  • Είναι πολύ απασχολημένοι
  • Θέλουν να κρατήσουν μυστικές τις καλύτερες τοπικές επιχειρήσεις
  • Δεν τους αρέσει να τους ζητούν κριτικές

Μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να αντιμετωπίσει τόσα πολλά από αυτά τα εμπόδια. Εκτός από την παροχή υπενθυμίσεων, μια επιχείρηση μπορεί, για παράδειγμα, να βελτιστοποιήσει τη διαδικασία υποβολής κριτικών συμπεριλαμβάνοντας συνδέσμους οι οποίοι μπορούν να κάνουν την υποβολή αξιολόγησης πολύ εύκολη. Μια επιχείρηση μπορεί να πείσει τους διστακτικούς πελάτες της να πιστέψουν ότι διαβάζουν κάθε κριτική που εμφανίζεται απαντώντας σε όλους μέσω της λειτουργίας απάντησης ιδιοκτήτη. Και, φυσικά, σχεδόν κάθε επιχείρηση μπορεί απλά να ζητήσει κριτικές!

Εδώ μπορούν κάλιστα οι επιχειρήσεις να δώσουν και κάποιο κίνητρο στον πελάτη ώστε να αφήσει την κριτική του. Έτσι θα δείξετε ότι πραγματικά εκτιμάτε τον χρόνο που θα διαθέσουν. Αλλά εδώ υπάρχει μία παγίδα! Δεν μπορείτε να ζητήσετε να αφήσουν μόνο θετική κριτική με κάποιο χρηματικό αντάλλαγμα ή άλλο κίνητρο. Το κίνητρο για το αίτημα της αξιολόγηση θα πρέπει να είναι ενιαίο, είτε αφορά θετική είτε αρνητική κριτική. Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχύσετε την εμπιστοσύνη προς την επωνυμία σας (θα χτυπούσε πολύ άσχημα να νιώθει ο πελάτης ότι εξαγοράζετε την θετική του αξιολόγηση και θα πίστευε ότι έτσι έχετε κερδίσει και όλες τις άλλες θετικές κριτικές) αλλά είναι κάτι που είναι αντίθετο και στους όρους χρήσης πολλών πλατφόρμων αξιολόγησης.

Τρίτο εύρημα: Η δύναμη των απαντήσεων στις κριτικές Google.

Πηγή: Moz

Μετακινηθείτε στην κορυφή