100% ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

ΑΥΞΗΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ GOOGLE

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΤΗΝ GOOGLE

Η κριτική πελάτη είναι η αξιολόγηση μίας επιχείρησης σχετικά με ένα προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρει.

Οι κριτικές πελατών είναι μια μορφή σχολίων πελατών σχετικά με το επίπεδο ικανοποίησης. Οι πιο σημαντικές κριτικές όσο αφορά τοπικές επιχειρήσεις είναι οι κριτικές στην Google, καθώς βοηθάνε τον αλγόριθμο να σας κατατάσσει ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης και αυξάνει δραστικά το επίπεδο ανακαλυψιμότητας της επιχείρησής σας online.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ GOOGLE

Πρέπει να γίνεται διαχείριση των κριτικών στην Google, τόσο των θετικών όσο και την αρνητικών. Αλλά φυσικά το ιδανικό θα ήταν να είχατε όσο το δυνατόν περισσότερες θετικές κριτικές. Πώς το κάνουμε αυτό όμως και ειδικά όταν θέλουμε να προστατέψουμε την επιχείρησή μας και να μην έχουμε ψεύτικες κριτικές στην Google, κινδυνεύοντας να κλείσει οριστικά η online μας επιχείρηση;

ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΜΟΥ;

Για τις τοπικές επιχειρήσεις στους χάρτες Google, έχει διαπιστωθεί ότι ο μέσος αριθμός κριτικών για μια τοποθεσία έχει σημαντικά μεγαλύτερη επίδραση στην εμφάνισή της, σε σύγκριση με τη μέση βαθμολογία. Στην πραγματικότητα, διαπιστώθηκε ότι η μέση βαθμολογία δε σχετίζεται άμεσα με την τοποθέτηση για τις τρεις πρώτες θέσεις (δείτε εδώ πόσο σημαντικό είναι να βρίσκεστε στα 3 πρώτα αποτελέσματα).

Δείτε τη μέση ανάλυση βαθμολογίας για όλες τις καταχωρίσεις που αναλύθηκαν σε όλες τις κατηγορίες.
 
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι και οι τρεις θέσεις έχουν μέσες βαθμολογίες πάνω από 4,1, κάτι που μας λέει ότι οι θετικές αξιολογήσεις εξακολουθούν να είναι επωφελείς, ακόμα κι αν αυτό δεν καθορίζει τελικά αν θα κερδίσει η επιχείρηση την πρώτη θέση στους Χάρτες Google.
average google review rating infographic

Αντίθετα, ο αριθμός των κριτικών μιας καταχώρισης συσχετίστηκε με τη θέση κατάταξης. Ακολουθεί ο μέσος αριθμός κριτικών για τις τρεις πρώτες θέσεις για όλες τις καταχωρίσεις που εξετάστηκαν.

Φαίνεται ξεκάθαρα πώς, κατά μέσο όρο, η πρώτη θέση είχε περισσότερες κριτικές από εκείνες στις θέσεις δύο και τρεις.
number of google revies infographic
Το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο όταν εξετάστηκε και ο μέσος αριθμός κριτικών.
median number of Google reviews infographic
Αυτά τα αποτελέσματα μας δείχνουν πόσο σημαντικό είναι να ενθαρρύνεις όσο το δυνατόν περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες να κάνουν κριτική. Μαζί με ένα βελτιστοποιημένο Google My Business, η διατήρηση μεγάλου όγκου κριτικών και μέσης βαθμολογίας 4,1 ή υψηλότερη, μπορεί να συμβάλει δραστικά στη βελτίωση της ορατότητας στα αποτελέσματα των Χαρτών Google.

ΠΩΣ ΑΥΞΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ GOOGLE

Διάγραμμα που δείχνει πώς αυξάνονται με γεωμετρικό ρυθμό οι θετικές αξιολογήσεις στην Google

ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ GOOGLE

Το μόνο που κάνετε είναι να ξεκινήσετε και οι θετικές κριτικές σας θα αυξάνονται με γεωμετρικό ρυθμό. Το ίδιο και η πελατεία σας. Πώς γίνεται αυτό;

  • Το πρώτο βήμα είναι να ξεκινήσετε να ζητάμε κριτικές.
  • Αυτό θα οδηγήσει σε περισσότερους πελάτες (το 88% επιλέγει βάση κριτικών).
  • Επομένως θα μπορείτε να ζητήσετε κριτική από ακόμα περισσότερους.
  • Αυτό σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη αύξηση κριτικών.
  • Περισσότερη ορατότητα στην Google κ.ο.κ.
Είναι ένας κύκλος που μόλις πάρει μπροστά, δε σταματάει. Εσείς γιατί δεν έχετε ξεκινήσει ακόμα;

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ

Οι θετικές online κριτικές ενισχύουν σημαντικά τη διαδικτυακή φήμη μιας τοπικής επιχείρησης ενισχύοντας την προβολή και την αξιοπιστία της στις μηχανές αναζήτησης και στις πλατφόρμες κριτικών. Οι θετικές κριτικές μπορούν να βελτιώσουν δραματικά την εικόνα σας στα μάτια πιθανών πελατών, καθιστώντας τους πιο πιθανό να επιλέξουν την επιχείρησή σας έναντι των ανταγωνιστών. Διαδραματίζουν επίσης καθοριστικό ρόλο στις κατάταξή σας στις τοπικές αναζητήσεις, αυξάνοντας τις πιθανότητες εμφάνισης της επιχείρησής σας στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ PDF

Διαχείριση της διαδικτυακής σας φήμης και της εμπειρίας των πελατών σας.

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Πελάτης σκανάρει qr code κάθοντας στο τραπέζι για να αφήσει κριτική επιχείρησης στην Google

ΖΗΤΑΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Ask and you shall receive! Είναι τόσο απλό και κανείς δεν το κάνει. Τη στιγμή λοιπόν που θα ζητήσει ο πελάτης τον λογαριασμό, θα λάβει μαζί και ένα qr code με την παρότρυνση να αφήσει κριτική Google για την επιχείρηση.

 

ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Στοχεύουμε στρατηγικά τους πελάτες σας και τους διαχωρίζουμε σε ευχαριστημένους και δυσαρεστημένους. Οι ευχαριστημένοι ανακατευθύνονται στις κριτικές Google ενώ οι δυσαρεστημένοι σε έρευνα ικανοποίησης πελατών, τα αποτελέσματα της οποίας σας κοινοποιούνται.

Εικονίδια ατόμων και στο κέντρο ένας στόχος με βελάκι στο κέντρο, που συμβολίζει τη στρατηγική στόχευση των πελατών μίας επιχείρησης.
Λαπτοπ πορτοκαλί με φακέλους από στοιχεία πελατών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

Συλλέγουμε τα email των συμμετεχόντων και εξασφαλίζουμε τη συναίνεσή τους για την αποστολή ενημερωτικών-προωθητικών μηνυμάτων ώστε να μεγαλώνετε συνεχώς τη βάση του πελατολογίου σας.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Αποστολή newsletter στους πιστούς σας πελάτες. Εξατομικευμένες προσφορές/προτάσεις και απευθείας επικοινωνία μαζί τους. Ιδανικό για διοργάνωση events ώστε να έχετε πάντα 100% πληρότητα.

Από 10€/μήνα

Τα πακέτα μας είναι ευέλικτα και καλύπτουν όλα τα μεγέθη των επιχειρήσεων, με πακέτα που ξεκινάνε από 10€ τον μήνα.

Αν δε γνωρίζετε πώς να βρείτε τον σύνδεσμο κριτικών Google της επιχείρησης, διαβάστε τον αναλυτικό οδηγό μας. Στην απίθανη περίπτωση που δεν έχετε Εταιρικό Google My Business, σας το στήνουμε εντελώς δωρεάν.

All Inclusive

Αναλαμβάνουμε τον σχεδιασμό και την εκτύπωση των υλικών που θα χρειαστείτε. Δε θα χρειαστεί να αφιερώσετε καθόλου χρόνο.

Διαχειριστικό με τις πληροφορίες σχετικά με τις θετικές κριτικές Google της επιχείρησης

LIVE ΑΝΑΦΟΡΕΣ

Έχετε πρόσβαση σε αναφορές οι οποίες ανανεώνονται καθημερινά με δεδομένα όπως το πλήθος των πελατών που σας έχει βαθμολογήσει και με πόσα αστέρια.

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών σας και βελτιώνουμε συνεχώς τη φόρμα αύξησης θετικών κριτικών.

typeform drop off rates

ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΠΛΗΘΟΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1
BRONZE
120€ /ΧΡΟΝΟ
150 Κριτικές
Δημιουργία λίστας πελατών
QR code Analytics
Δυναμικό QR Code
Online κλήρωση
Ευχαριστήριο Email
Ενημέρωση Επιχείρησης
Social Follow
Montly Report
Πολλαπλά κανάλια αξιολόγησης
Βελτιστοποίηση
Email Remarketing
Google My Business
Κουπόνι 150€ από qrcode-menu.gr
SILVER
240€ /ΧΡΟΝΟ
Απεριόριστες Κριτικές
Δημιουργία λίστας πελατών
QR code Analytics
Δυναμικό QR Code
Online κλήρωση
Ευχαριστήριο Email
Ενημέρωση Επιχείρησης
Social Follow
Montly Report
Πολλαπλά κανάλια αξιολόγησης
Βελτιστοποίηση
Email Remarketing
Google My Business
Κουπόνι 150€ από qrcode-menu.gr
GOLD
600€ /ΧΡΟΝΟ
Απεριόριστες Κριτικές
Δημιουργία λίστας πελατών
QR code Analytics
Δυναμικό QR Code
Online κλήρωση
Ευχαριστήριο Email
Ενημέρωση Επιχείρησης
Social Follow
Montly Report
Πολλαπλά κανάλια αξιολόγησης
Βελτιστοποίηση
Email Remarketing
Google My Business
Κουπόνι 150€ από qrcode-menu.gr
πολλαπλες τοποθεσίες Google Maps

Αν έχετε περισσότερες από 2 τοποθεσίες, ζητήστε μας ειδική προσφορά.

Περισσότερες πληροφορίες για τους ψηφιακούς καταλόγους θα βρείτε στο QRCode-Menu.gr.

MOBILE QR CODE MENU TRANS

ΕΞΤΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Στόχος μας είναι να προσφέρουμε all-inclusive υπηρεσίες ώστε να κάνουμε όσο το δυνατόν πιο εύκολη την έναρξη τη συνεργασίας μας. Για αυτό και σχεδιάζουμε αλλά και εκτυπώνουμε κάρτες και επιστολόχαρτα, ώστε να προσφέρετε στους πελάτες σας μία ομαλή και εύχρηστη διαδικασία αξιολόγησης της επιχείρησης.

  • Σχεδιασμός Κάρτας/Επιστολόχαρτου 50€

    Σχεδιάζουμε για εσάς την κάρτα/επιστολόχαρτο στα χρώματα και αισθητική του Brand σας (μέχρι 3 διορθώσεις).

  • Εκτύπωση Επιστολόχαρτων Από 60€

    Εκτυπώνουμε τα επιστολόχαρτα και παραδίδονται στην πόρτα σας. Οι τιμές ποικίλουν αναλόγως ποιότητας και ποσότητας. Ενδεικτικά τα 1000τμχ σε A5 χαρτί 90 g/m2 κοστίζουν 60€ και τα 10.000 τμχ κοστίζουν 290€

  • Εκτύπωση Καρτών Από 40€

    Εκτυπώνουμε τις επαγγελματικές κάρτες με το QR code και παραδίδονται στην πόρτα σας. Οι τιμές ποικίλουν αναλόγως ποιότητας και ποσότητας. Ενδεικτικά τα 1000 τμχ σε επιστρωμένο χαρτί 350 g/m2 διπλής όψης κοστίζουν 40€ και τα 10.000 τμχ κοστίζουν 190€

* Όλες οι τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ GOOGLE

Σύμφωνα με το Statista.com, σχεδόν όλοι οι χρήστες κοιτάνε τις κριτικές μίας επιχείρησης πριν την επισκεφτούν ή κάνουν οποιαδήποτε συναλλαγή μαζί της.

Δείτε από κάτω τι απάντησαν:

0 %

Ποσοστό χρηστών που απάντησαν ότι είναι περισσότερο πιθανό να επιλέξουν μια επιχειρηση με θετικές κριτικες

0 %

Ποσοστό χρηστών που απάντησαν ότι είναι λιγότερο πιθανό να επιλέξουν μια επιχειρηση με αρνητικες κριτικες

0 %

Ποσοστό χρηστών που απάντησαν ότι εμπιστεύονται τις online κριτικες εξισου με την γνωμη φιλων τους

ΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ

Η στρατηγική μας είναι τέτοια ώστε να κερδίζετε περισσότερες θετικές κριτικές και να αποφεύγετε τις αρνητικές, χωρίς να χάνετε την πολύ σημαντική ανατροφοδότηση από τους πελάτες σας σχετικά με το τι δεν πήγε καλά.

Στο πρώτο βήμα λοιπόν ο χρήστης βάζει το email του για να λάβεις μέρος στην κλήρωση της επιχείρησης. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα με τον πελάτη σας αν χρειαστεί.

Στο δεύτερο βήμα, αν σας βαθμολογήσει ο πελάτης σας από 3 αστέρια και κάτω θα συμμετάσχει στην έρευνα ικανοποίησης. Αν σας  βαθμολογήσει με 4 ή 5 θα ανακατευθυνθεί απευθείας στο GMB της επιχείρησης ώστε να σας αφήσει τη θετική του κριτική.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΦΟΡΜΑΣ

  • Δε χρειάζεται η εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής από τον πελάτη σας.
  • Ανώτερη εμπειρία χρήστη με προσεκτικά σχεδιασμένη φόρμα που κάνει τη διαδικασία κριτικής πανεύκολη.
  • Φιλτράρισμα θετικών έναντι αρνητικών κριτικών ώστε να υπάρχει στοχευμένη αύξηση των θετικών κριτικών.
  • Δημιουργία πελατολογίου όπου έχετε δεδομένα ικανοποίησης πελάτη (π.χ. με πόσα αστέρια σας αξιολόγησε στη φόρμα).
  • Αύξηση επαναλαμβανόμενων πελατών.
  • Ενημερώνεστε άμεσα για τον λόγο που κάποιος πελάτης έμεινε δυσαρεστημένος.
  • Προώθηση Social Media επιχείρησης.
  • Analytics σχετικά με το πόσοι σκάναραν το qr code σας μηνιαία, ποιες ώρες, από ποια τοποθεσία κτλ
  • Newsletter για ενημέρωση events στους ευχαριστημένους πελάτες σας.
  • Προώθηση αξιολογήσεων και σε άλλα κανάλια (Facebook, Trip Advisor, Foursquare κτλ)

ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΦΟΡΜΑΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ

Από κάτω θα δείτε κάποιες προτάσεις σχετικά με το πώς μπορεί να εφαρμοστεί η υπηρεσία αύξησης θετικών κριτικών σε διαφορετικές επιχειρήσεις.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ

Επαγγελματική κάρτα αύξησης θετικών κριτικών για επιχειρήσεις εστίασης (εστιατόρια) Μπροστινή πλευρά.
Επαγγελματική κάρτα αύξησης θετικών κριτικών για επιχειρήσεις εστίασης (εστιατόρια) Πίσω πλευρά.

Εδώ μπορείτε να τοποθετήσετε το έντυπο που θα προτρέπει τον πελάτη πάνω στο τραπέζι ή να το δίνετε μαζί με τον λογαριασμό. Η πρότασή μας είναι να το δίνετε μαζί με τον λογαριασμό για 2 λόγους. Πρώτον θα πρέπει να έχει ολοκληρωμένη άποψή της επιχείρησης και αυτό θα μπορεί να γίνει σωστά στο τέλος του γεύματος. Δεύτερον, αν υπάρχει από την αρχή στο τραπέζι δε θα του τραβήξει την προσοχή τη στιγμή που το θέλετε. Αν λοιπόν έχετε εστιατόριο, καφετέρια, ταβέρνα, φαστ φουντ και συναφής επιχειρήσεις, ήρθε η ώρα να τραβήξετε τα βλέμματα πάνω σας (και τους πελάτες).

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Επαγγελματική κάρτα αύξησης θετικών κριτικών για ξενοδοχεία. Μπροστινή πλευρά.
Επαγγελματική κάρτα αύξησης θετικών κριτικών για ξενοδοχεία. Πίσω πλευρά.

Κατά τη στιγμή που θα κάνει check-out ο πελάτης σας, θα του δώσετε το έντυπο προτροπής αξιολόγησης του ξενοδοχείου. Από τη στιγμή που η επιχείρηση έχει στοιχεία όπως το email του πελάτη, η προτροπή μπορεί να σταλεί και μέσω email εφόσον μέσα σε 7 ημέρες δεν έχει αφήσει την κριτική του. Αν σας φαίνεται περίεργο το γεγονός ότι μπορούμε να γνωρίζουμε αν έχει αφήσει την κριτική του ή όχι, απλά ρωτήστε μας για να μάθετε τη στρατηγική που εφαρμόζουμε και πώς αυτή δουλεύει 100% σωστά. Είτε έχετε ξενοδοχείο, ενοικαζόμενα δωμάτια ή air bnb, η αύξηση των θετικών κριτικών της επιχείρησης είναι ζωτικής σημασίας. Πλήθος κριτικών 5 αστέρων θα σας βοηθήσουν όχι μόνο να είστε πλήρεις αλλά να αναπροσαρμόσετε τις τιμές σας και προς τα επάνω.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Επαγγελματική κάρτα αύξησης θετικών κριτικών για υπηρεσίες μεταφοράς (ταξί). Μπροστινή πλευρά.
Επαγγελματική κάρτα αύξησης θετικών κριτικών για υπηρεσίες μεταφοράς (ταξί). Πίσω πλευρά.

Μόλις φτάσετε στον προορισμό του πελάτη σας, δώστε του την κάρτα προτροπής για θετική αξιολόγηση. Το κίνητρο που θα δώσετε για συμμετοχή στην έρευνα αξιολόγησης, μπορεί να είναι μία έκπτωση στην επόμενη μεταφορά του. Οπότε εδώ με μία κάρτα Α) αυξάνετε τις αξιολογήσεις σας Β) αυξάνετε την επαναληψιμότητα των πελατών σας και Γ) στην κάρτα μπορείτε να συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε την επόμενη φορά να σας βρει εύκολα. Για όλες τις υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών και πόσο μάλλον για τις μεταφορές ατόμων από και προς αεροδρόμια, λιμάνια και τουριστικές περιοχές.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Έχετε επισκεφτεί ένα σπίτι ή μία επιχείρηση ώστε να πραγματοποιήσετε τεχνικές εργασίες. Πριν φύγετε, δώστε την κάρτα σας η οποία θα έχει το QR code μας και θα προτρέπει τον πελάτη σας να σας αφήσει μία κριτική. Κατά τη συμμετοχή του πελάτη σας 2 πράγματα θα συμβούν. Α) Θα σας αφήσει θετική κριτική σε κάποια δημόσια πλατφόρμα ή Β) Θα σας αφήνει ουδέτερη ή αρνητική κριτική στην έρευνα ικανοποίησης η οποία ειναι ιδιωτική. Επιπλέον, τα αποτελέσματα της έρευνας θα είναι πλήρως διαφωτιστικά ώστε να καταλάβετε τι δεν πήγε καλά και να επικοινωνήσετε με τον πελάτη σε περίπτωση που θέλετε να λύσετε την όποια παρεξήγηση. Οπότε αν είστε επαγγελματίας υδραυλικός, βαφέας, ηλεκτρολόγος, κλειδαράς και άλλα συναφή επαγγέλματα, η φήμη σας online είναι κάτι που πρέπει να αρχίσετε να βελτιώνετε.

Άλλες επιχειρήσεις που μπορούν να ωφεληθούν και έχει εφαρμογή η υπηρεσία είναι ιατρικές υπηρεσίες (ιατρικά κέντρα, γιατροί, μικροβιολογικά κέντρα, διαγνωστικά κτλ), υπηρεσίες ομορφιάς (κομμωτήρια, περιποίηση άκρων, κέντρα αισθητικής, τατουατζίδικα κτλ), μεσιτικές υπηρεσίες, συμβουλευτικές και νομικές υπηρεσίες (σύμβουλοι επιχειρήσεων, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι κτλ), κέντρα άθλησης (γυμναστήρια, κέντρα γιόγκα κτλ), υπηρεσίες στάθμευσης (πάρκινγκ), βενζινάδικα κτλ.

Η επιχείρησή σας αξίζει να έχει όλες εκείνες τις θετικές κριτικές που όχι μόνο σας κάνει ορατούς αλλά σας ξεχωρίζει. Είναι ένας τρόπος να βελτιώσετε την κατάταξη σας στις τοπικές αναζητήσεις της Google αλλά και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό με πληθώρα 5άστερων κριτικών.

Όταν οι χρήστες αναρωτιούνται γιατί η κριτική τους δεν εμφανίζεται στο Google, υπάρχουν πολλοί πιθανοί λόγοι πίσω από αυτό το ζήτημα. Καταρχάς, οι πλατφόρμες κριτικών εφαρμόζουν αυστηρούς όρους χρήσης, και αν η κριτική περιέχει υβριστικό ή ανάρμοστο περιεχόμενο, είναι πιθανό να μην εμφανίζεται. Επίσης, οι πλατφόρμες μπορεί να ελέγχουν τη γνησιότητα των κριτικών και, αν υπάρχουν υποψίες για παραπλανητικές πρακτικές, η κριτική μπορεί να απορρίπτεται.

 

Επιπλέον, οι αλγόριθμοι των πλατφορμών ενδέχεται να εφαρμόζουν φίλτρα που εξαιρούν ορισμένες κριτικές ανάλογα με διάφορα κριτήρια. Είναι σημαντικό επίσης να επιβεβαιωθεί ότι η κριτική έχει υποβληθεί στην κατάλληλη κατηγορία ή επιχείρηση, διότι μια εσφαλμένη τοποθέτηση μπορεί να οδηγήσει στη μη εμφάνιση της.

Η απενεργοποίηση των κριτικών Google αποτελεί συχνή ερώτηση που τίθεται από πολλούς χρήστες που διαχειρίζονται επιχειρήσεις ή άλλα online προφίλ. Πρώτον, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Google δεν παρέχει επιλογή για απενεργοποίηση των κριτικών. Οι κριτικές αποτελούν ένα κρίσιμο κομμάτι της διαφάνειας και η απουσία αυτών θα μπορούσε να επηρεάσει την αξιοπιστία της πλατφόρμας. Εάν μία επιχείρηση λαμβάνειαρνητικές κριτικές, η καλύτερη προσέγγιση είναι να ανταποκριθεί επαγγελματικά, παρέχοντας λύσεις σε πιθανά προβλήματα και δείχνοντας προσοχή στην εξυπηρέτηση των πελατών. Τέλος, ενθαρρύνεται η ενεργή διαχείριση των κριτικών, αντικαθιστώντας αρνητικά σχόλια με θετικά εμπειρίες και ενθαρρύνοντας τους πελάτες να μοιράζονται τις θετικές εμπειρίες τους online.

 

Γενικά, οι περιπτώσεις όπου μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή κριτικών μίας επιχείρηση είναι περιορισμένες. Ορισμένα από τα πιθανά σενάρια περιλαμβάνουν:

  1. Παραπλανητικό ή ανεπαρκές περιεχόμενο: Εάν μια κριτική παρέχει παραπλανητικές πληροφορίες ή είναι ανεπαρκής, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη Google και να ζητήσετε την διαγραφή της κριτικής.

  2. Παραβίαση όρων χρήσης της πλατφόρμας: Εάν μια κριτική παραβιάζει τους όρους χρήσης της Google, μπορείτε να την αναφέρετε και να ζητήσετε τη διαγραφή.

  3. Ανεπιθύμητη συμπεριφορά ή παραβίαση προσωπικών πληροφοριών: Εάν η κριτική περιέχει ανεπιθύμητη συμπεριφορά ή παραβίαση προσωπικών δεδομένων, μπορείτε να ζητήσετε την αφαίρεση της κριτικής.

 

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η πλειονότητα των πλατφορμών κριτικών επιδιώκει τη διατήρηση της διαφάνειας και της αξιοπιστίας, επομένως οι διαγραφές κριτικών συμβαίνουν σπάνια και κατά κανόνα σε εξαιρετικές περιπτώσεις.

Όταν μια επιχείρηση λαμβάνει θετική αξιολόγηση στην Google, η απάντηση προς τον πελάτη είναι κρίσιμη για την οικοδόμηση θετικής σχέσης και την ενίσχυση του online κύρους σας. Ένας καλός τρόπος για να απαντήσετε είναι να εκφράσετε ευγνωμοσύνη για τη θετική τους κριτική. Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε κάτι σαν "Ευχαριστούμε πολύ για τη θετική σας αξιολόγηση! Είμαστε ευγνώμονες που απολαύσατε την υπηρεσίες μας και σας αναμένουμε και πάλι με ανυπομονησία!"

 

Είναι σημαντικό να δείξετε προσωπικότητα και πως γνωρίζετε τους πελάτες σας. Ενδέχεται να θέλετε να προσθέσετε κάποια προσαρμογή στο μήνυμά σας για να αντικατοπτρίζει την ειδική φύση της θετικής αξιολόγησης. Οπότε μη γράφετε πάντα την ίδια απάντηση. Προσωποποιήστε την κάθε φορά και εξατομικεύστε τη στην εμπειρία που είχε ο κάθε χρήστης.

 

Επίσης, η συνέπεια είναι σημαντική. Εάν η επιχείρηση σας λαμβάνει πολλές θετικές αξιολογήσεις, είναι σημαντικό να απαντάτε σε κάθε μία από αυτές, όχι μόνο για να εκφράσετε ευγνωμοσύνη, αλλά και για να δείξετε ότι εκτιμάτε και τον χρόνο που αφιέρωσαν οι πελάτες σας για να δημοσιεύσουν την κριτική τους.

 

Συνοψίζοντας, η απάντηση σε θετική αξιολόγηση στο Google πρέπει να είναι ειλικρινής, ευγενική και εξατομικευμένη. Αυτό ενισχύει τη θετική εικόνα της επιχείρησής σας και δημιουργεί ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες σας.

Όταν μια επιχείρηση λαμβάνει μία αρνητική κριτική στην Google, η αντίδρασή της αποτελεί κρίσιμο κομμάτι της διαχείρισης της online παρουσίας και φήμης της. Ένας συχνός τρόπος αντιμετώπισης είναι μια ευγενική και εποικοδομητική απάντηση στον πελάτη.

 

Καταρχάς, είναι σημαντικό να δείξετε ενδιαφέρον για τα προβλήματα που αναφέρει ο πελάτης και να τον ευχαριστήσετε που παραθέτει την άποψή του. Αποφύγετε να αμυνθείτε αμέσως ή να αμφισβητήσετε τον πελάτη δημόσια. Αντί αυτού, προσπαθήστε να παρέχετε λεπτομερείς πληροφορίες για το πώς προτίθεστε να λύσετε το πρόβλημα.

 

Μπορείτε να προτείνετε στον πελάτη να επικοινωνήσει μαζί σας και να συζητήσετε περαιτέρω τα θέματα που ανέφερε. Εάν η κριτική είναι βάσιμη, μπορείτε να αναγνωρίσετε τα λάθη σας και να περιγράψετε τα βήματα που προτίθεστε να κάνετε για να βελτιωθεί η εμπειρία των υπόλοιπων πελατών.

 

Σε κάθε περίπτωση, προσέξτε τον τόνο σας και αποφύγετε την προσωπική επίθεση. Μια ευγενική και επαγγελματική αντίδραση δείχνει σε άλλους πελάτες ότι είστε διατεθειμένοι να ακούτε τις ανησυχίες τους και να επιλύετε τυχόν προβλήματα. Επίσης, η διαχείριση των αρνητικών κριτικών δημόσια δείχνει ότι είστε διαφανείς και αφοσιωμένοι στη βελτίωση των υπηρεσιών σας.

 

Έρευνες έχουν δείξει ότι μία αρνητική κριτική μπορεί να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησης εφόσον απαντηθεί επαγγελματικά

Η αγορά κριτικών Google είναι μια πρακτική που προκαλεί πολλές συζητήσεις. Ορισμένοι επιχειρηματίες ενδιαφέρονται να αυξήσουν την online φήμη τους με την αγορά θετικών κριτικών, ενώ άλλοι ανησυχούν για τις συνέπειες. Πρώτον, πρέπει να σημειωθεί ότι η πρακτική αυτή αντίκειται στους όρους χρήσης της Google και ενδέχεται να οδηγήσει σε αναστολή του λογαριασμού. Συνιστάται να επιδιώκεται η αξιοπιστία μέσω αληθινών αξιολογήσεων και επικοινωνίας με τους πελάτες, προσφέροντας τους υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες. Στην πορεία, η ειλικρίνεια και η αυθεντικότητα θα αποτελέσουν τον πραγματικό πυλώνα για μια επιτυχημένη online παρουσία. Άλλωστε όσες θετικές κριτικές και να αγοράσετε, αν η υπηρεσία που προσφέρεται είναι μέτρια, τότε έχετε μεγαλύτερα προβλήματα για να ανησυχείτε.

Η διαγραφή αρνητικών κριτικών στην Google αποτελεί ένα θέμα που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες. Πρώτον και κύριο, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η Google δίνει μεγάλη έμφαση στη διαφάνεια και την αξιοπιστία των κριτικών, θεωρώντας τις ως σημαντικό μέρος της εμπειρίας των χρηστών.

 

Οι επιχειρηματίες συχνά ρωτούν πώς μπορούν να διαγράψουν αρνητικές κριτικές, και η απάντηση είναι περίπλοκη. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, η Google δεν επιτρέπει τη διαγραφή κριτικών εκ μέρους των επιχειρήσεων. Αντίθετα, έχει θεσπίσει κάποιες κατευθυντήριες γραμμές που πρέπει να τηρούνται. Είναι σημαντικό να είναι κάποιος παρών στη σελίδα της επιχείρησής του στο Google My Business, απαντώντας σε κριτικές, και παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Εάν ωστόσο, κάποια κριτική παραβιάζει τους όρους χρήσης της Google, όπως περιλαμβάνει αντιφατικό περιεχόμενο ή προσωπικές επιθέσεις, μπορείτε να αναφέρετε την κριτική στην Google για επανεξέταση. Παρ' όλα αυτά, η Google εξετάζει τέτοιες καταγγελίες με προσοχή και δεν αφαιρεί πάντα τις κριτικές.

 

ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΚΡΙΤΙΚΩΝ >>

 

Οι περιπτώσεις που μπορείτε να αναφέρετε μία κριτική και να ζητήσετε τη διαγραφή της είναι:

  • Εκτός θέματος - Η κριτική δεν αναφέρεται σε εμπειρία σε αυτήν ή σε σχέση με αυτή την επιχείρηση
  • Ανεπιθύμητο - Η κριτική προέρχεται από bot, ψεύτικο λογαριασμό ή περιέχει διαφημίσεις και προωθήσεις
  • Σύγκρουση συμφερόντων - Η κριτική προέρχεται από εταιρεία συνδεδεμένη με την επιχείρηση ή από επιχείρηση ανταγωνιστή
  • Βωμολοχίες - Η κριτική περιέχει υβριστικές λέξεις, άσεμνη γλώσσα με σεξουαλικό περιεχόμενο ή αναφέρεται σε παραστατικές σκηνές βίας ή σε άλλη παράνομη δραστηριότητα
  • Επιθετική συμπεριφορά ή παρενόχληση - Η κριτική συνιστά προσωπική επίθεση σε συγκεκριμένο άτομο
  • Διακρίσεις ή ρητορική μίσους - Η κριτική περιέχει προσβλητική γλώσσα για ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων με βάση την ταυτότητα τους
  • Προσωπικά στοιχεία - Περιέχει προσωπικά στοιχεία, όπως διεύθυνση ή αριθμό τηλεφώνου

Το κλειδί για κάθε επιχείρηση είναι να επικεντρώνεται στην παροχή εξαιρετικών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και στην αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες για την επίλυση προβλημάτων. Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρηση μπορεί να κτίσει μια θετική online παρουσία, ενώ οι αρνητικές κριτικές μπορεί να χάσουν τη σημασία τους με την πάροδο του χρόνου.

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους μια αξιολόγηση ενός πελάτη μπορεί να μην είναι δημόσια ορατή. Καταρχάς, η Google έχει πολιτικές αντικατάστασης αξιολογήσεων που στοχεύουν στη διατήρηση της αξιοπιστίας και της εγκυρότητας του συστήματος αξιολογήσεων. Αξιολογήσεις που θεωρούνται ψεύτικες ή παραπλανητικές ενδέχεται να αφαιρούνται.

 

Επιπλέον, η Google χρησιμοποιεί αλγόριθμους που αξιολογούν την αυθεντικότητα των αξιολογήσεων και το ιστορικό του χρήστη που τις υποβάλλει. Εάν ο αλγόριθμος ανιχνεύσει ασυνήθιστη δραστηριότητα ή ύποπτα μοτίβα, μπορεί να επηρεάσει την ορατότητα των αξιολογήσεων. Επίσης, οι κανόνες της πολιτικής της Google σχετικά με το περιεχόμενο μπορεί να οδηγήσουν στη μη εμφάνιση αξιολογήσεων που περιλαμβάνουν προσβλητικό ή παράνομο υλικό.

 

Επίσης, υπάρχει η πιθανότητα η αξιολόγηση να είναι υποβληθεί ως προσωρινή ή να υπάρχει καθυστέρηση στην επεξεργασία από την πλατφόρμα.

 

Είναι σημαντικό να τηρούνται οι κανόνες και οι οδηγίες της πλατφόρμας για τις αξιολογήσεις, καθώς αυτό επηρεάζει την ορατότητά τους. Συνεπώς, οι χρήστες πρέπει να είναι προσεκτικοί και συνεπείς κατά την υποβολή αξιολογήσεων, ενώ οι επιχειρήσεις πρέπει να παρέχουν καλή εξυπηρέτηση πελατών προκειμένου να διατηρούν το θετικό προφίλ τους στην πλατφόρμα.

Αν θέλετε να δώσετε έναν απευθείας σύνδεσμο στον πελάτη σας με email, sms ή σκανάροντας ένα qr code, ώστε να το κάνετε πολύ εύκολο για αυτόν να σας αφήσει την κριτική του, τότε διαβάστε τον αναλυτικό οδηγό μας.

Email Marketing Strategist κρατώντας ένα laptop στο χέρι και χαμογελώντας.

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ

Είμαι προσωπικά στη διάθεσή σας για να λύσω την οποιαδήποτε απορία σας.
Μετακινηθείτε στην κορυφή