6 τύποι email marketing για όλες τις επιχειρήσεις

Περιεχόμενα

Το μάρκετινγκ μέσω email μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όσο αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες και τη δημιουργία σχέσεων. Με τις σωστές στρατηγικές και καμπάνιες, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το email marketing για να αυξήσουν τις πωλήσεις, να αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών και να επιτύχουν άλλους επιχειρηματικούς στόχους. Θα εξερευνήσουμε 6 διαφορετικούς τύπους επιτυχημένων καμπανιών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Έτοιμοι;

1. Email καλωσορίσματος

Ένα email καλωσορίσματος είναι το πρώτο email που λαμβάνει ένας συνδρομητής μετά την εγγραφή του στη λίστα email μιας επιχείρησης. Αυτή είναι μια κρίσιμη στιγμή για να κάνετε καλή εντύπωση και να θέσετε προσδοκίες για το τι μπορεί να περιμένει ο συνδρομητής από την επιχείρηση. Ένα email καλωσορίσματος θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν εξατομικευμένο χαιρετισμό, πληροφορίες για την επιχείρηση και μια παρότρυνση για δράση (CTA) για να ενθαρρύνει τον συνδρομητή να κάνει ένα επόμενο βήμα, όπως να κάνει μια αγορά ή να παρακολουθήσει την επιχείρηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

2. Προωθητικά Email

Τα διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν σχεδιαστεί για την προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος, υπηρεσίας ή πώλησης. Μπορούν να αποστέλλονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, όπως εβδομαδιαία ή μηνιαία, για να ενημερώνονται οι πελάτες για τις νέες προσφορές και να παρακινούνται να κάνουν μια αγορά. Τα διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να είναι οπτικά ελκυστικά, να περιλαμβάνουν σαφή και συναρπαστικά μηνύματα και να διαθέτουν ισχυρή παρότρυνση για δράση (CTA) για την αύξηση των πωλήσεων.

3. Email βάση κάποιας ενέργειας

Αυτά τα email αποστέλλονται αυτόματα ως απόκριση σε μια συγκεκριμένη ενέργεια ή συμπεριφορά, όπως η εγκατάλειψη ενός καλαθιού αγορών ή η πραγματοποίηση μιας αγοράς. Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά επειδή είναι σχετικά και επίκαιρα και μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κάνουν μια αγορά ή να προβούν σε κάποια άλλη επιθυμητή ενέργεια, όπως η υσμμετοχή σε μία έρευνα ικανοποίησης πελατών. Βλέπετε λοιπόν ότι το email marketing βελτιώνει δραματικά την εικόνα μιας επιχείρησης σε όλα τα επίπεδα.

4. Εποχιακά Email

Τα εποχιακά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν σχεδιαστεί για να εκμεταλλεύονται τις διακοπές, τις εκδηλώσεις ή άλλες περιστάσεις για την προώθηση των πωλήσεων και την προώθηση της αφοσίωσης των πελατών. Παραδείγματα εποχιακών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν προσφορές για διακοπές, εκπτώσεις στο σχολείο και εκδόσεις εποχιακών προϊόντων.

5. Newsletter Emails

Τα ενημερωτικά μηνύματα  αποστέλλονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, όπως εβδομαδιαία ή μηνιαία, και έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους συνδρομητές ενημερωτικό, ελκυστικό περιεχόμενο. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει επιχειρηματικές ειδήσεις, πληροφορίες για τον κλάδο, συμβουλές και κόλπα και άλλες σχετικές πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να δημιουργήσουν σχέσεις με την επιχείρηση.

Κάτι το οποίο θα πρέπει να θυμάστε όταν αποστέλλετε newsletters είναι να βεβαιωθείτε ότι εμφανίζονται σωστά σε όλες τις συσκευές. Ειδικά στα κινητά τηλέφωνα καθώς από εκεί πρωτίστως διαβάζουν τα email τους οι παραλήπτες.

6. Email διατήρησης πελατών

Τα μηνύματα διατήρησης πελατολογίου έχουν σχεδιαστεί για να κερδίζουν ξανά πελάτες που έχουν γίνει ανενεργοί. Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να προσφέρουν κίνητρα, να υπενθυμίζουν στους πελάτες την αξία των προσφορών της επιχείρησης και να τους ενθαρρύνουν να κάνουν μια συγκεκριμένη ενέργεια για να παραμείνουν αφοσιωμένοι στην επιχείρηση.

Συμπέρασμα

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το email marketing για να επιτύχουν ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών στόχων, από την αύξηση των πωλήσεων έως την οικοδόμηση της αφοσίωσης των πελατών. Αξιοποιώντας αυτούς τους διαφορετικούς τύπους επιτυχημένων καμπανιών email marketing, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν αποτελεσματικά, στοχευμένα και εξατομικευμένα μηνύματα που έχουν απήχηση στους συνδρομητές τους και οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αν όλα τα παραπάνω σας ενθουσίασαν, ζητήστε μας μία δωρεάν παρουσίαση της υπηρεσίας μας για σας δείξουμε πώς βοηθάμε online επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους. Κάποια παραδείγματα θα έχετε δει ήδη στα case studies μας.

Μετακινηθείτε στην κορυφή