Συγκρίνουμε το Email Marketing με όλα τα κανάλια προώθησης

Περιεχόμενα

Όσον αφορά το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, υπάρχουν διάφορα κανάλια για να διαλέξετε. Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), οι επιχειρήσεις έχουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους. Ωστόσο, όταν πρόκειται για ένα κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης, το email marketing ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα. Θα συγκρίνουμε το email marketing με άλλες μορφές μάρκετινγκ και θα εξηγήσουμε γιατί το email marketing είναι το μόνο κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης και είναι το πιο οικονομικά ανταποδοτικό.

Email Marketing vs. Social Media Marketing

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό σας, αλλά ο έλεγχος που έχετε στα μηνύματά σας είναι περιορισμένος. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ελέγχουν τους αλγόριθμους που αποφασίζουν ποιο περιεχόμενο εμφανίζεται στους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι αν έχετε πολλούς ακόλουθους, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το περιεχόμενό σας θα δει το κοινό-στόχο σας. Αντίθετα, με το email marketing, οι επιχειρήσεις έχουν τον απόλυτο έλεγχο των μηνυμάτων τους και μπορούν να διασφαλίσουν ότι τα email τους παραδίδονται απευθείας στα εισερχόμενα των συνδρομητών τους.

Email Marketing vs. SEO

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά μπορεί να είναι μια αργή διαδικασία για να δείτε αποτελέσματα. Το SEO βασίζεται στις μηχανές αναζήτησης για να καθορίσει πού εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε τον πλήρη έλεγχο της προβολής του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Με το email marketing, οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν στοχευμένα μηνύματα απευθείας στους συνδρομητές τους, διασφαλίζοντας ότι το μήνυμά τους γίνεται ορατό από το κοινό-στόχο τους.

Email Marketing vs. PPC Advertising

Η πληρωμένη διαφήμιση, όπως η διαφήμιση pay-per-click (PPC), μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά μπορεί να είναι δαπανηρή. Με τη διαφήμιση επί πληρωμή, ουσιαστικά νοικιάζετε χώρο σε μια πλατφόρμα και το μήνυμά σας φαίνεται μόνο από χρήστες που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας. Με το email marketing, οι επιχειρήσεις έχουν την πλήρη κυριότητα της λίστας email τους και μπορούν να στέλνουν μηνύματα στους συνδρομητές τους μεελάχιστο κόστος.

Email Marketing vs. CPC/CPS Advertising

Η διαφήμιση cost-per-click (CPC) ή cost-per-sale (CPS) μπορεί να είναι ένας γρήγορος τρόπος να φέρετε πωλήσεις στην επιχείρησή σας αλλά σας καθιστά απόλυτα εξαρτόμενους από τρίτα marketplace. Ιστότοποι όπως το Skroutz.gr, Shopflix.gr κτλ είναι marketplaces τα οποία ολοκληρώνουν μεν την πώληση για εσάς αλλά δεν παίρνετε το πιο πολύτιμο στοιχείο του πελάτη: Το email του! Οπότε ουσιαστικά δεν μιλάμε για δικό σας πελάτη αλλά για πελάτη του εκάστοτε marketplace και ενώ θα μπρορούσατε να τον προσεγγίσετε και να ολοκληρώσει την αγορά στον ιστότοπό σας με ελάχιστο κόστος, είστε υποχρεωμένοι να πληρώνετε κάθε φορά προμήθειες της τάξης του 10%-20%.

H αύξηση των ποσοστών διατήρησης πελατών κατά 5% μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των κερδών κατά 25% έως 95%.

Γιατί το Email Marketing είναι το μόνο κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης

Το email marketing είναι το μόνο κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης, επειδή οι επιχειρήσεις έχουν την πλήρη ιδιοκτησία της λίστας email τους. Με άλλες μορφές μάρκετινγκ, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή το SEO, οι επιχειρήσεις ουσιαστικά δανείζονται χώρο από μια πλατφόρμα ή μια μηχανή αναζήτησης. Με το email marketing, οι επιχειρήσεις κατέχουν τη λίστα email τους και έχουν τον απόλυτο έλεγχο των μηνυμάτων τους.

Επιπλέον, το email marketing είναι ένα κανάλι μάρκετινγκ που βασίζεται σε άδεια του παραλήπτη των μηνυμάτων. Αυτό σημαίνει ότι οι συνδρομητές έχουν επιτρέψει στην επιχείρηση να τους στέλνουν email. Αυτό το μοντέλο διασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις στέλνουν μηνύματα μόνο σε συνδρομητές που ενδιαφέρονται να ακούσουν από αυτές. Αυτό καθιστά το email marketing έναν εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο για τη δημιουργία σχέσεων με πελάτες και πιθανούς πελάτες.

Συμπέρασμα

Υπάρχουν άφθονα κανάλια μάρκετινγκ και σίγουρα η προσέγγιση της επιχείρησης πρέπει να είναι ολιστικη και να κάνει omnichannel marketing. Ενώ όμως υπάρχουν πολλά διαφορετικά κανάλια μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμα στις επιχειρήσεις, το email marketing είναι το μόνο κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης. Με το email marketing, οι επιχειρήσεις έχουν τον απόλυτο έλεγχο των μηνυμάτων τους και μπορούν να διασφαλίσουν ότι το μήνυμά τους γίνεται ορατό από το κοινό-στόχο τους. Επιπλέον, το μοντέλο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που βασίζεται σε άδειες διασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις χτίζουν σχέσεις με συνδρομητές που ενδιαφέρονται να ακούσουν από αυτές.

Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι η πιθανότητα πώλησης σε έναν υπάρχοντα πελάτη είναι μεγαλύτερη από την πώληση σε έναν νέο πελάτη. Σύμφωνα με έρευνα του Frederick Reichheld της Bain & Company, η αύξηση των ποσοστών διατήρησης πελατών κατά 5% μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των κερδών κατά 25% έως 95%. Επιπλέον, έρευνα του Ομίλου Gartner αποκαλύπτει ότι το 80% των μελλοντικών εσόδων μιας εταιρείας θα προέρχεται από μόλις το 20% των υπαρχόντων πελατών της (αρχή του Παρέτο).

Τους πελάτες σας και τα μάτια σας λοιπόν! Αν θέλετε και εσείς να ξεκινήσετε σήμερα το email marketing, ζητήστε μας μία δωρεάν παρουσίαση της υπηρεσίας μας για σας δείξουμε πώς βοηθάμε online επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους. Κάποια παραδείγματα θα έχετε δει ήδη στα case studies μας.


ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ

Email Marketing

Σχετικά Άρθρα

man thinking while reading a blog


Πώς να ξεκινήσω με το email marketing;

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας είναι μέσω email marketing. Πότε όμως πρέπει να ξεκινήσετε; Και πώς επιλέγετε τη σωστή εταιρεία για την παροχή υπηρεσιών email marketing;


Written by
Mail Marketing Specialist
email-ecommerce-double-your-open-rates-for-ecommerce


Πώς να διπλασιάσετε το open rate του newsletter σας σε 30 ημέρες

Ανοίγουν οι συνδρομητές σας τα email σας; Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε πώς να διπλασιάσετε τα ποσοστά ανοίγματος σε 30 ημέρες.


Written by
Mail Marketing Specialist


Γιατί πρέπει να δημιουργείτε email καμπάνιες πρωτίστως για κινητές συσκευές

Δημιουργήστε επιτυχημένες καμπάνιες email, βελτιστοποιημένες για κινητά και οι πιο πρόσφατες τάσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κινητά.


Written by
Mail Marketing Specialist

Μετακινηθείτε στην κορυφή