We compare Email Marketing with all the marketing channels

Contents

Όσον αφορά το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, υπάρχουν διάφορα κανάλια για να διαλέξετε. Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), οι επιχειρήσεις έχουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους. Ωστόσο, όταν πρόκειται για ένα κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης, το email marketing ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα. Θα συγκρίνουμε το email marketing με άλλες μορφές μάρκετινγκ και θα εξηγήσουμε γιατί το email marketing είναι το μόνο κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης και είναι το πιο οικονομικά ανταποδοτικό.

Email Marketing vs. Social Media Marketing

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό σας, αλλά ο έλεγχος που έχετε στα μηνύματά σας είναι περιορισμένος. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ελέγχουν τους αλγόριθμους που αποφασίζουν ποιο περιεχόμενο εμφανίζεται στους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι αν έχετε πολλούς ακόλουθους, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το περιεχόμενό σας θα δει το κοινό-στόχο σας. Αντίθετα, με το email marketing, οι επιχειρήσεις έχουν τον απόλυτο έλεγχο των μηνυμάτων τους και μπορούν να διασφαλίσουν ότι τα email τους παραδίδονται απευθείας στα εισερχόμενα των συνδρομητών τους.

Email Marketing vs. SEO

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά μπορεί να είναι μια αργή διαδικασία για να δείτε αποτελέσματα. Το SEO βασίζεται στις μηχανές αναζήτησης για να καθορίσει πού εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε τον πλήρη έλεγχο της προβολής του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Με το email marketing, οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν στοχευμένα μηνύματα απευθείας στους συνδρομητές τους, διασφαλίζοντας ότι το μήνυμά τους γίνεται ορατό από το κοινό-στόχο τους.

Email Marketing vs. PPC Advertising

Η πληρωμένη διαφήμιση, όπως η διαφήμιση pay-per-click (PPC), μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά μπορεί να είναι δαπανηρή. Με τη διαφήμιση επί πληρωμή, ουσιαστικά νοικιάζετε χώρο σε μια πλατφόρμα και το μήνυμά σας φαίνεται μόνο από χρήστες που κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας. Με το email marketing, οι επιχειρήσεις έχουν την πλήρη κυριότητα της λίστας email τους και μπορούν να στέλνουν μηνύματα στους συνδρομητές τους μεελάχιστο κόστος.

Email Marketing vs. CPC/CPS Advertising

Η διαφήμιση cost-per-click (CPC) ή cost-per-sale (CPS) μπορεί να είναι ένας γρήγορος τρόπος να φέρετε πωλήσεις στην επιχείρησή σας αλλά σας καθιστά απόλυτα εξαρτόμενους από τρίτα marketplace. Ιστότοποι όπως το Skroutz.gr, Shopflix.gr κτλ είναι marketplaces τα οποία ολοκληρώνουν μεν την πώληση για εσάς αλλά δεν παίρνετε το πιο πολύτιμο στοιχείο του πελάτη: Το email του! Οπότε ουσιαστικά δεν μιλάμε για δικό σας πελάτη αλλά για πελάτη του εκάστοτε marketplace και ενώ θα μπρορούσατε να τον προσεγγίσετε και να ολοκληρώσει την αγορά στον ιστότοπό σας με ελάχιστο κόστος, είστε υποχρεωμένοι να πληρώνετε κάθε φορά προμήθειες της τάξης του 10%-20%.

H αύξηση των ποσοστών διατήρησης πελατών κατά 5% μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των κερδών κατά 25% έως 95%.

Γιατί το Email Marketing είναι το μόνο κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης

Το email marketing είναι το μόνο κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης, επειδή οι επιχειρήσεις έχουν την πλήρη ιδιοκτησία της λίστας email τους. Με άλλες μορφές μάρκετινγκ, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή το SEO, οι επιχειρήσεις ουσιαστικά δανείζονται χώρο από μια πλατφόρμα ή μια μηχανή αναζήτησης. Με το email marketing, οι επιχειρήσεις κατέχουν τη λίστα email τους και έχουν τον απόλυτο έλεγχο των μηνυμάτων τους.

Επιπλέον, το email marketing είναι ένα κανάλι μάρκετινγκ που βασίζεται σε άδεια του παραλήπτη των μηνυμάτων. Αυτό σημαίνει ότι οι συνδρομητές έχουν επιτρέψει στην επιχείρηση να τους στέλνουν email. Αυτό το μοντέλο διασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις στέλνουν μηνύματα μόνο σε συνδρομητές που ενδιαφέρονται να ακούσουν από αυτές. Αυτό καθιστά το email marketing έναν εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο για τη δημιουργία σχέσεων με πελάτες και πιθανούς πελάτες.

Conclusion

Υπάρχουν άφθονα κανάλια μάρκετινγκ και σίγουρα η προσέγγιση της επιχείρησης πρέπει να είναι ολιστικη και να κάνει omnichannel marketing. Ενώ όμως υπάρχουν πολλά διαφορετικά κανάλια μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμα στις επιχειρήσεις, το email marketing είναι το μόνο κανάλι μάρκετινγκ που βρίσκεται πραγματικά στα χέρια της επιχείρησης. Με το email marketing, οι επιχειρήσεις έχουν τον απόλυτο έλεγχο των μηνυμάτων τους και μπορούν να διασφαλίσουν ότι το μήνυμά τους γίνεται ορατό από το κοινό-στόχο τους. Επιπλέον, το μοντέλο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που βασίζεται σε άδειες διασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις χτίζουν σχέσεις με συνδρομητές που ενδιαφέρονται να ακούσουν από αυτές.

Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι η πιθανότητα πώλησης σε έναν υπάρχοντα πελάτη είναι μεγαλύτερη από την πώληση σε έναν νέο πελάτη. Σύμφωνα με έρευνα του Frederick Reichheld της Bain & Company, η αύξηση των ποσοστών διατήρησης πελατών κατά 5% μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των κερδών κατά 25% έως 95%. Επιπλέον, έρευνα του Ομίλου Gartner αποκαλύπτει ότι το 80% των μελλοντικών εσόδων μιας εταιρείας θα προέρχεται από μόλις το 20% των υπαρχόντων πελατών της (αρχή του Παρέτο).

Τους πελάτες σας και τα μάτια σας λοιπόν! Αν θέλετε και εσείς να ξεκινήσετε σήμερα το email marketing, ζητήστε μας μία free presentation of our service to show you how we help online businesses increase their revenue. Some examples you may have already seen in case studies Just book your seat with us.


FREE PRESENTATION
BOOK AN APPOINTMENT AND SEE WHAT WE CAN DO FOR YOU

Email marketing

Related Articles

man thinking while reading a blog


How to get started with email marketing?

One of the most effective ways to promote your business is through email marketing. But when should you start? And how do you choose the right company to provide email marketing services?


Written by
Mail Marketing Specialist
email-ecommerce-double-your-open-rates-for-ecommerce


How to double the open rate of your newsletter in 30 days

Do your subscribers open your emails? In this article, we'll show you how to double your open rates in 30 days.


Written by
Mail Marketing Specialist


Why you should create email campaigns primarily for mobile devices

Create successful mobile-optimized email campaigns and the latest mobile email trends.


Written by
Mail Marketing Specialist

Scroll to Top