case studies

Μερικά παραδείγματα της δουλειάς μας.

ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ EMAIL MARKETING

Διαβάστε τα case studies μας και δείτε παραδείγματα email marketing καμπανιών που αύξησαν κατακόρυφα τον τζίρο των συνεργατών μας. Γιατί όταν το email marketing services γίνεται με strategic, αποδίδει!

To Ideato.gr αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας ΙΔΕΑΤΟ, που δημιουργήθηκε το 2005,ως η φυσική συνέχεια μιας οικογενειακής παράδοσης και παρουσίας, στο χώρο των λευκών ειδών, που ξεπερνά τα 45 έτη.

Μέσα στον πρώτο μήνα, συλλέχθηκαν δεδομένα συμπεριφοράς των συνδρομητών και έγινε καθαρισμός από χαμηγλής ποιότητας λίστας συνδρομητές που δεν άνοιγαν ποτέ τα email. Αποτέλεσμα από 15% open rate να φτάσουμε σε ποσόστά 35%, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο και την παραδοσιμότητα του λογαριασμού του συνεργάτη μας.

Μέσα στις πρώτες 30 μέρες, δημιουργήθηκαν 2 φόρμες δυναμικές για desktop/mobile με στόχευση σε ενεργά άτομα που δεν ήταν ήδη συνδρομητές μας. Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε άνω του 3,5% ποσοστό συμπλήρωσης της φόρμας εγγραφής και να συλλέξουμε 500 emails μέσα στον πρώτο μήνα της υπηρεσίας μας.

Για όλους τους νέους συνδρομητές δημιουργήθηκε μία ακολουθία μηνυμάτων με έξτρα κίνητρα, εκπαιδευτικό περιεχόμενο αλλά και προώθηση των social καναλιών της επιχείρησης. Σε συνδυασμό με τις στοχευμένες φόρμες μας που αναφέραμε από πάνω, έφερε πωλήσεις που αναλογούσαν σε πάνω από το 10% του συνολικού τζίρου.

Μέσα σε 30 μέρες και χωρίς να έχουμε προηγούμενα δεδομένα συμπεριφοράς χρηστών, η ανταπόδοση της υπηρεσίας, υπολογίζοντας την αμοιβή μας και το κόστος της πλατφόρμας ήταν στο 1182%.  Ο συνεργάτης τον πρώτο μήνα ήταν στο πακέτο Business.

ideato-case-study

Ένα από τα 4 μεγαλύτερα eshop γυναικείας ένδυσης και υπόδησης στην Ελλάδα. Σχεδίαση στρατηγικής για αύξηση των συνδρομητών, του ποσοστού open rate των newsletter αλλά και αύξησης του τζίρου της επιχείρησης μέσω αύξησης του convertion rate αλλά και των επαναλαμβανόμενων πελατών.

Αφαιρέθηκε διασύνδεση κατά την οποία ο επισκέπτης μπορούσε να κάνει την εγγραφή του με facebook προφίλ. Το πρόβλημα ήταν ότι τα περισσότερα email που χρησιμοποιούνται στο facebook δεν είναι τα κύρια email των χρηστών και δεν παρακολουθούνται για νέα μηνύματα, οπότε υπήρχε πολύ μικρό ποσοστό παράδοσης καμπανιών newsletter. Αυτή η αλλαγή σε συνδυασμό με advance segmentation των χρηστών βάση του ιστορικού αγορών ή/και πλοήγησης οδήγησε σε αύξηση 200% του open rate.

Δημιουργήθηκαν διαφορετικά pop up ανά συσκευή και δημιουργία κινήτρου για εγγραφή αλλά και επιβεβαίωση του email. Όλα τα κουπόνια είναι μοναδικά για τον κάθε χρήστη και δώσαμε επιπλέον κίνητρα για την επιβεβαίωση του email του. Με αυτό τον τρόπο αυξήθηκε συνολικά το ποσοστό open rate των καμπανιών αλλά και ο συνολικός τζίρος του καταστήματος.

Οι φόρμες εγγραφής εμφανίζονται μόνο σε όσους δεν είναι εγγεγραμμένοι και υπήρξε συνεχώς A/B testing των δημιουργικών, με αποτέλεσμα να υπάρξει ποσοστό αύξησης του submttion rate από 1,2% σε 6,8%.

Για όλους τους νέους συνδρομητές δημιουργήθηκε μία ακολουθία μηνυμάτων με έξτρα κίνητρα, εκπαιδευτικό περιεχόμενο αλλά και προώθηση των social καναλιών της επιχείρησης. Αυτό και μόνο ήταν υπεύθυνο για το 5% του τζίρου της επιχείρησης συνολικά.

Δημιουργήθηκε μία πληθώρα αυτοματισμών με εξατομικευμένο περιεχόμενο, παρακολουθώντας την συμπεριφορά των χρηστών βήμα-βήμα ώστε κάθε φορά να λαμβάνουν απολύτως σχετικό περιεχόμενο. Τα δεδομένα μέσα στην πλατφόρμα email marketing είναι τόσο πλήρη που μας επιτρέπουν την εξατομίκευση σε υψηλο επίπεδο.

Δημιουργία λίστας συνδρομητών σύμφωνα με το ιστορικό τους αλλά και με την χρήση predictive analytics. Το αποτέλεσμα ήταν οι καμπάνιες μέσω Viber να έχουν αύξηση της ανταποδοτικότητηας κατά 300%.

ishoponline.gr

Ένα από τα πληρέστερα eshop αρωμάτων καλλυντικών στην Ελλάδα με πάνω από 15.000 κωδικούς προιόντων. Αναλάβαμε εξ΄ολοκλήρου το email marketing με αύξηση ανταποδοτικότητας του καναλιού που άγγιξε το 500%.

Η εξατοκίμευση ήταν μία πρόκληση λόγω του μεγάλου όγκο προιόντων και κατηγοριών. Με την χρήση πολλών advanced segments καταφέραμε να αυξήσουμε το open rate των newsletter κατά 150%.

Με την οργάνωση και καταγραφή των κατηγοριών των προιόντων και παρακολουθώντας το ιστορικό τοποθέτησης παραγγελιών των πελάτων, τρέξαμε με επιτυχία καμπάνια cross selling και αυξήσαμε το μέσο καλάθι κατά 25%

Συνεργαζόμενοι εξαιρετικά με το τμήμα μαρκετινγκ της επιχείρησης, καταστρώσαμε στρατηγική σχετικά με την αύξηση του ποσοστού τοποθέτησης παραγγελιών των επισκεπτών. Δημιουργήθηκαν φόρμες εγγραφής με εξατομικευμένο περιεχόμενο και κίνητρα για τους επισκέπτες. Το convertion rate της επιχείρησης πήγε από το 1,9% στο 3.6% μέσα σε 6 μήνες.

Για όλους τους νέους συνδρομητές δημιουργήθηκε μία ακολουθία μηνυμάτων με έξτρα κίνητρα, εκπαιδευτικό περιεχόμενο αλλά και προώθηση των social καναλιών της επιχείρησης. Χρησιμοποιήθηκε A/B testing σε συνδυασμό με gamification της όλης διαδικασίας. Η συγκεριμένη καμπάνια είχε open rate 96% και ποσοστό τοποθέτησης παραγγελίας 48%.

Χρησιμοποιώντας predictive analytics της πλατφόρμας αλλά και δεδομένα της επιχείρησης σχετικά με το χρονικό διάστημα επανάληψης παραγγελίας ανά κατηγορία προιόντος, στήσαμε μία καμπάνια winback automation που οδήγησε σε αύξηση της πιστότητας πελάτων κατά 500%. Από ένα ποσοστό επαναλαμβανόμενων πελάτων που ήταν στο 2%, αγγίξαμε το 10%.

Δημιουργία λίστας συνδρομητών σύμφωνα με το ιστορικό τους αλλά και με την χρήση predictive analytics. Αναλόγως την κατηγορία προιόντων που ήταν προς προώθηση, του μέσου καλαθιού των πελάτων και άλλων δεδομένων, οι καμπάνιες μέσω Viber να έχουν αύξηση της ανταποδοτικότητας κατά 500%.

Ένα διαδικτυακό ανθοπωλείο με φρέσκα και αποξηραμένα λουλούδια με έδρα την Θεσσαλονίκη που δεν είχε εκμεταλλευτεί καθόλου το email marketing, οπότε ξεκινήσαμε από το μηδέν.

Η λίστα που υπήρχε δεν είχε επιβεβαιωμένα email με αποτέλεσμα πολύ χαμηλό open rate. Έγινε καθάρισμα της λίστας και ξεκινήσαμε με στοχευμένα pop up me submit rate πάνω από 6%, Μέσα σε 6 μήνες έχουμε σχεδόν 4.000 συνδρομητές με επιβεβαιωμένα email και το open rate των newsletter πήγε από το 5% στο 40%.

Δημιουργήσαμε στοχευμένη έρευνα ικανοποίησης πελατών. Αξιοποιώντας τα δεδομένα από αυτή την έρευνα, δημιουργήσαμε αυτοματισμό email ο οποίος έδινε κίνητρα για δημόσιες positive reviews στην Google και τις αύξησε κατά 150% το τελευταίο τρίμηνο.

Το email marketing αντιπροσωπεύει ήδη από τους πρώτους μήνες το 10% του τζίρου της επιχείρησης και κάθε μήνα αυξάνεται. Ένα μέσο ποσοστό που έχουν τα eshop με τα οποία συνεργαζόμαστε είναι 20%-25% με το email marketing να σπαταλά το 5%-10% του συνολικού marketing budget. Και όλα αυτά με ανταποδοτικότητα 2000%. Καλά διαβάσατε. Όχι 200% αλλά 2000%. Για άλλη μία φορά, το emai marketing είναι το πιο ανταποδοτικό και αξιόπιστο μέσο προώθησης μίας επιχείρησης.

Για όλους τους νέους συνδρομητές δημιουργήθηκε μία ακολουθία μηνυμάτων με έξτρα κίνητρα, χρήσιμο περιεχόμενο από το blog αλλά και προώθηση των social καναλιών της επιχείρησης. Χρησιμοποιήθηκε A/B testing σε συνδυασμό με gamification της όλης διαδικασίας (spin & win). Η συγκεριμένη καμπάνια είχε open rate 92% και ποσοστό τοποθέτησης παραγγελίας 28%.

Χρησιμοποιώντας predictive analytics της πλατφόρμας αλλά και δεδομένα της επιχείρησης σχετικά με το χρονικό διάστημα τοποθέτησης παραγγελίας ανά επέτειο/περίσταση, στήσαμε μία καμπάνια winback automation που οδήγησε σε αύξηση της πιστότητας πελάτων κατά 300%. Από ένα ποσοστό επαναλαμβανόμενων πελάτων που ήταν στο 3%, αγγίξαμε το 10%.

Άψογοι επαγγελματίες! Πραγματικοί συνεργάτες οι οποίοι κάνουν πάντα αυτό το κάτι παραπάνω χωρίς να τους ζητηθεί.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ

Εσείς τι περιμένετε; Κλείστε μία δωρεάν παρουσίαση 30 λεπτών μέσω Google Meet για να σας δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε για την επιχείρησή σας.

Scroll to Top