How to get started with email marketing?

Contents

Ως ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το μάρκετινγκ είναι κρίσιμο μέρος της επιτυχίας σας. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας είναι μέσω email marketing. το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τους πελάτες σας και να τους διατηρήσετε αφοσιωμένους στην επιχείρησή σας. Πότε όμως πρέπει να ξεκινήσετε το email marketing; Και πώς επιλέγετε τη σωστή εταιρεία για την παροχή υπηρεσιών email marketing; Σε αυτό το άρθρο, θα απαντήσουμε σε αυτές τις ερωτήσεις και θα σας δώσουμε συμβουλές σχετικά με το πώς να ξεκινήσετε άμεσα το μάρκετινγκ μέσω email για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Πότε πρέπει να ξεκινήσω το email marketing για το ηλεκτρονικό μου κατάστημα;

Η σύντομη απάντηση είναι: όσο πιο γρήγορα, τόσο το καλύτερο. Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσεγγίσετε τους εν δυνάμει αγοραστές σας και τους πιθανούς μελλοντικούς πιστούς πελάτες σας. Μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια σύνδεση με το κοινό σας και να το διατηρήσετε αφοσιωμένο στην επιχείρησή σας σας. Όσο νωρίτερα ξεκινάτε, τόσο περισσότερο χρόνο έχετε για να δημιουργήσετε τη λίστα email σας και να αυξήσετε τη βάση πελατών σας.

Πώς πρέπει να επιλέξω ένα συνεργάτη για να μου παρέχει email marketing;

Όταν επιλέγετε ένα συνεργάτη για να παρέχει υπηρεσίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη:

  • Εμπειρία και τεχνογνωσία: Αναζητήστε έναν συνεργάτη με εμπειρία στον κλάδο σας και ιστορικό επίτευξης αποτελεσμάτων για τις επιχειρήσεις που έλαβαν τις υπηρεσίες του.
  • Προσφερόμενες υπηρεσίες: Προσδιορίστε ποιες υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία, όπως διαχείριση καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σχεδιασμός, δημιουργία περιεχομένου και αναλυτικά στοιχεία.
  • Τιμολόγηση: Συγκρίνετε τις τιμές και βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνετε τι πληρώνετε.
  • Φήμη: Δείτε τις κριτικές και τη φήμη του συνεργάτη σας στο διαδίκτυο.
  • Επικοινωνία: Λάβετε υπόψη την ανταπόκριση και το στυλ επικοινωνίας του συγκεκριμένου συνεργάτη.

Όταν επιλέγετε ένα συνεργάτη για να παρέχει υπηρεσίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη:

  • Εμπειρία και τεχνογνωσία: Αναζητήστε έναν συνεργάτη με εμπειρία στον κλάδο σας και ιστορικό επίτευξης αποτελεσμάτων για τις επιχειρήσεις που έλαβαν τις υπηρεσίες του.
  • Προσφερόμενες υπηρεσίες: Προσδιορίστε ποιες υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία, όπως διαχείριση καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σχεδιασμός, δημιουργία περιεχομένου και αναλυτικά στοιχεία.
  • Τιμολόγηση: Συγκρίνετε τις τιμές και βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνετε τι πληρώνετε.
  • Φήμη: Δείτε τις κριτικές και τη φήμη του συνεργάτη σας στο διαδίκτυο.
  • Επικοινωνία: Λάβετε υπόψη την ανταπόκριση και το στυλ επικοινωνίας του συγκεκριμένου συνεργάτη.

roas-formula

Είναι οικονομικά αποδοτικό το email marketing;

Ναι, το email marketing μπορεί να είναι πολύ πιο οικονομικά αποδοτικό σε σύγκριση με άλλες μορφές μάρκετινγκ. Οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν συγκριτικά χαμηλό κόστος και η απόδοση της επένδυσης μπορεί να είναι υψηλή. Επιπλέον, το email marketing σας επιτρέπει να προσεγγίσετε ένα στοχευμένο κοινό, αυξάνοντας τις πιθανότητες μετατροπής δυνητικών αγοραστών σε αφοσιωμένους πελάτες. Το email marketing έχει απόδοση επένδυσης κατά μέσο όρο 4.400%. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε 1€ που ξοδεύετε στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να περιμένετε μια απόδοση περίπου 44€. Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα της McKinsey, το email είναι σχεδόν 40 φορές πιο αποτελεσματικό στην απόκτηση πελατών από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τι πρέπει να ρωτήσω τους συνεργάτες μου πριν τους προσλάβω;

Πριν τους προσλάβετε, ρωτήστε τους:

  1. Πώς μετρούν την επιτυχία των καμπανιών τους;
  2. Πόσο συχνά θα επικοινωνούν μαζί σας;
  3. Ποια είναι η διαδικασία τους για την ανάπτυξη περιεχομένου email;
  4. Πώς θα διαχειριστούν τη λίστα email σας;
  5. Μπορούν να παρέχουν αναφορές ή παραδείγματα από άλλες συνεργασίες;

Περισσότερες συμβουλές σχετικά με την έναρξη του μάρκετινγκ μέσω email για το ηλεκτρονικό μου κατάστημα.

Μιλήστε με τους συνεργάτες σας κια καθορίστε τα ακόλουθα.

  • Αναπτύξτε μια στρατηγική: Καθορίστε τους στόχους, το κοινό-στόχο και τα μηνύματα σας. Η στρατηγική σας θα πρέπει να περιλαμβάνει τους τύπους των email που θα στέλνετε, πόσο συχνά θα τα στέλνετε και τι είδους περιεχόμενο θα συμπεριλάβετε.
  • Create your email list: Προσφέρετε κίνητρα στους χρήστες να εγγραφούν, όπως αποκλειστικές εκπτώσεις ή περιεχόμενο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα κανάλια για να προωθήσετε τη εγγραφή στην συνδρομητική λίστα email σας.
  • Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο: Γράψτε συναρπαστικές θεματικές γραμμές και περιεχόμενο email που είναι σχετικό και πολύτιμο για το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε γραφικά, όπως εικόνες και βίντεο, για να κάνετε τα email σας πιο ελκυστικά.
  • Τμηματοποιήστε τη λίστα σας: Διαχωρίστε τη λίστα email σας σε ομάδες βάσει δημογραφικών στοιχείων, συμπεριφοράς ή άλλων κριτηρίων για να στοχεύσετε τα μηνύματά σας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να στείλετε πιο στοχευμένα και σχετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλότερες αναλογίες ανοίγματος και κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.
  • Δοκιμάστε και βελτιώστε: Πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου, θεματικές γραμμές και ώρες αποστολής για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε τη δοκιμή A/B για να συγκρίνετε διαφορετικές εκδόσεις των email σας και να λάβετε αποφάσεις βάσει δεδομένων.
  • Παρακολούθηση και ανάλυση: Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία για να παρακολουθείτε την επιτυχία των καμπανιών σας και να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για μελλοντικές καμπάνιες. Δώστε προσοχή σε μετρήσεις όπως τα ποσοστά ανοίγματος, οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και τα ποσοστά μετατροπών.

Conclusion

Το email marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ξεκινώντας νωρίς μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τη λίστα email σας και να διατηρήσετε τους πελάτες σας αφοσιωμένους στην επιχείρησή σας. Όταν επιλέγετε μια εταιρεία, λάβετε υπόψη την εμπειρία, τις υπηρεσίες, τις τιμές, τη φήμη και το πόσο καλή είναι η επικοινωνίας σας.

Αν θέλετε και εσείς να ξεκινήσετε σήμερα το email marketing, ζητήστε μας μία free presentation of our service to show you how we help online businesses increase their revenue. Some examples you may have already seen in case studies Just book your seat with us.

Scroll to Top