Γιατί πρέπει να δημιουργείτε email καμπάνιες πρωτίστως για κινητές συσκευές

Περιεχόμενα

Στον σημερινό κόσμο που προορίζεται για κινητά, περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από τα smartphone και τα tablet τους από ποτέ. Μάλιστα, μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι πάνω από το 60% των email ανοίγονται πλέον σε κινητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι η βελτιστοποίηση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για κινητά έχει γίνει απαραίτητη, εάν θέλετε να προσεγγίσετε το κοινό σας και να λάβετε αποτελέσματα από τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Σε αυτό το άρθρο, θα καλύψουμε ορισμένες βέλτιστες πρακτικές βελτιστοποίησης για κινητά, παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών email βελτιστοποιημένων για κινητά και τις πιο πρόσφατες τάσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κινητά.

Βέλτιστες πρακτικές για βελτιστοποίηση για κινητά

  • Χρησιμοποιήστε αποκριτική σχεδίαση: Η αποκριτική σχεδίαση είναι μια προσέγγιση σχεδίασης που προσαρμόζει αυτόματα τη διάταξη και το περιεχόμενο του email σας ώστε να ταιριάζει στο μέγεθος της οθόνης της συσκευής στην οποία προβάλλεται. Αυτό διασφαλίζει ότι τα email σας φαίνονται υπέροχα και διαβάζονται εύκολα σε οποιαδήποτε συσκευή, είτε πρόκειται για smartphone, tablet ή επιτραπέζιο υπολογιστή.
  • Κρατήστε το απλό: Όσον αφορά τα email για κινητά, το λιγότερο είναι συχνά περισσότερο. Διατηρήστε τα email σας απλό, με σαφείς τίτλους, σύντομες παραγράφους και άφθονο κενό διάστημα. Αυτό θα βοηθήσει το μήνυμά σας να ξεχωρίσει και να είναι εύκολα εύπεπτο σε μια μικρή οθόνη.
  • Χρησιμοποιήστε γραμματοσειρές και εικόνες φιλικές προς κινητά: Επιλέξτε γραμματοσειρές και εικόνες που διαβάζονται εύκολα και φορτώνονται γρήγορα σε κινητές συσκευές. Αυτό θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το email σας είναι εύκολο να προβληθεί και δεν θα επιβραδύνει τη λειτουργία της συσκευής του παραλήπτη.
  • Χρήση διάταξης μονής στήλης: Η ανάγνωση μιας διάταξης μιας στήλης είναι ευκολότερη σε μια φορητή συσκευή από μια διάταξη πολλών στηλών. Βοηθά επίσης να διασφαλίσετε ότι το email σας φαίνεται καλό και είναι εύκολο στην πλοήγηση σε μια μικρή οθόνη.

Παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών email βελτιστοποιημένων για κινητά

  • Nike: Η καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Nike βελτιστοποιημένη για κινητά χρησιμοποίησε μια αποκριτική σχεδίαση για να δημιουργήσει ένα email που φαίνεται υπέροχο σε οποιαδήποτε συσκευή. Το email διαθέτει μια σαφή παρότρυνση για δράση και χρησιμοποιεί απλές, ευανάγνωστες γραμματοσειρές και εικόνες.
  • Uber: Η βελτιστοποιημένη για κινητά καμπάνια email της Uber χρησιμοποιεί διάταξη σε μία στήλη και σαφή, συνοπτικά μηνύματα για να τραβήξει την προσοχή του παραλήπτη. Το email έχει επίσης σχεδιαστεί για να μπορεί να διαβαστεί γρήγορα και εύκολα σε μια μικρή οθόνη, με σύντομες παραγράφους και άφθονο λευκό χώρο.
  • Starbucks: Η καμπάνια email των Starbucks, βελτιστοποιημένη για κινητά, χρησιμοποιεί σχεδίαση που διαθέτει φωτεινές, εντυπωσιακές εικόνες που φαίνονται υπέροχες σε οποιαδήποτε συσκευή. Το email περιλαμβάνει επίσης μια σαφή παρότρυνση για δράση και μια απλή, ευανάγνωστη διάταξη.

Τελευταίες τάσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κινητά

  • Σκοτεινή λειτουργία: Η σκοτεινή λειτουργία είναι μια δημοφιλής τάση στη σχεδίαση κινητών συσκευών και χρησιμοποιείται πλέον και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Η σκοτεινή λειτουργία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της καταπόνησης των ματιών και να διευκολύνει την ανάγνωση των email σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
  • Διαδραστικό περιεχόμενο: Το διαδραστικό περιεχόμενο, όπως κουίζ, δημοσκοπήσεις και έρευνες, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κινητά. Το διαδραστικό περιεχόμενο μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της αφοσίωσης και να κάνει τα email σας πιο διασκεδαστικά και ελκυστικά για το κοινό σας.
  • Περιεχόμενο βίντεο: Το περιεχόμενο βίντεο είναι μια άλλη τάση στα email για κινητά. Καθώς περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο στα smartphone και τα tablet τους, η προσθήκη βίντεο στα email σας μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της αφοσίωσης και στην αύξηση των μετατροπών.

Συμπέρασμα

Η βελτιστοποίηση για κινητά είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των καμπανιών email σας. Χρησιμοποιώντας αποκριτικό σχεδιασμό, διατηρώντας τον απλό, χρησιμοποιώντας γραμματοσειρές και εικόνες φιλικές προς κινητά και χρησιμοποιώντας διάταξη μιας στήλης, μπορείτε να δημιουργήσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που φαίνονται υπέροχα και διαβάζονται εύκολα σε οποιαδήποτε συσκευή. Και παρακολουθώντας τις πιο πρόσφατες τάσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κινητά, όπως η σκοτεινή λειτουργία, το διαδραστικό περιεχόμενο και το βίντεο, μπορείτε να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που προσελκύουν το κοινό σας και οδηγούν σε αποτελέσματα.

Αν θέλετε και εσείς να πάτε την online επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο εφαρμόζοντας τις συμβουλές μας σχετικά με την βελτιστοποίηση των email σας για κινητές συσκευές, ζητήστε μας μία δωρεάν παρουσίαση της υπηρεσίας μας για σας δείξουμε πώς βοηθάμε online επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους. Κάποια παραδείγματα θα έχετε δει ήδη στα case studies μας.


ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ

Email Marketing

Σχετικά Άρθρα


Πώς να διπλασιάσετε το open rate του newsletter σας σε 30 ημέρες

Double your open rates in …


Written by
Mail Marketing Specialist
The Vital Role of Email in E-commerce: Tips and Case Studies


Ο ζωτικός ρόλος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Συμβουλές και case studies

Θα εξερευνήσουμε τον ζωτικό ρόλο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο ηλεκτρονικό εμπόριο και θα παρέχουμε συμβουλές στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου ώστε να αξιοποιήσουν στο έπακρο το email marketing.


Written by
Mail Marketing Specialist
Το μέλλον του email marketing: Η τεχνητή νοημοσύνη και πώς μπορεί αυξήσει τα έσοδά σας.


Το μέλλον του email marketing: Η τεχνητή νοημοσύνη και πώς μπορεί αυξήσει τα έσοδά σας.

Το μέλλον του email marketing και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνητή νοημοσύνη και την εξατομίκευση για να βελτιώσετε συνολικά τις καμπάνιες σας.


Written by
Mail Marketing Specialist

Μετακινηθείτε στην κορυφή