Χαμηλής ποιότητας λίστες email συνδρομητών: Προβλήματα και λύσεις.

Περιεχόμενα

Γιατί η χαμηλής ποιότητας λίστα συνδρομητών σας, βλάπτει την επιχείρησή σας

Ποια τα προβλήματα που δημιουργούν και πώς να τα λύσετε

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, γνωρίζετε πόσο σημαντικό μπορεί να είναι το email marketing για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Ωστόσο, εάν δεν έχετε λίστα συνδρομητών υψηλής ποιότητας, οι προσπάθειές σας για το μάρκετινγκ μέσω email θα πέσουν στο κενό. Σε αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο τι μπορεί να κάνετε λάθος με τη λίστα email σας και τι μπορείτε να κάνετε για να το διορθώσετε.

Το πρόβλημα με τις email λίστες συνδρομητών χαμηλής ποιότητας

Αρχικά, ας ρίξουμε μια ματιά στο τι είναι μια email λίστα συνδρομητών χαμηλής ποιότητας και γιατί είναι πρόβλημα. Μια λίστα email χαμηλής ποιότητας είναι μια λίστα συνδρομητών που δεν ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας ή δεν σας έχουν δώσει τη ρητή συγκατάθεσή σας να τους στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πολλά ζητήματα για τις προσπάθειες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας:, όπως θα δείτε στην συνέχεια. Αλλά αν πρέπει να σας μείνει έστω και ένα πράγμα από όλο το άρθρο είναι το εξής: Μην αγοράσετε ποτέ λίστα email για να αυξήσετε τους συνδρομητές σας. Είναι ό,τι χειρότερο μπορείτε να κανετε στην επιχείρησή σας.

1. Χαμηλά ποσοστά αφοσίωσης

Όταν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μια λίστα email χαμηλής ποιότητας, στέλνετε μηνύματα σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλά ποσοστά αφοσίωσης, όπως χαμηλά ποσοστά ανοίγματος και αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων. Χωρίς συνδρομητές που πραγματικά ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε, τα email σας δεν θα είναι αποτελεσματικά στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας ή στη δημιουργία δυνητικών πελατών για την επιχείρησή σας.

Πραγματική μελέτη περίπτωσης: Σε μια μελέτη του MailChimp, διαπίστωσαν ότι οι τμηματοποιημένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είχαν 14,31% υψηλότερο ποσοστό ανοίγματος και 100,95% υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων σε σύγκριση με τις μη τμηματοποιημένες καμπάνιες.

2. Πρόβλημα με την φήμη του domain σας ως αποστολέα

Όταν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας, το πιο πιθανό σενάριο είναι να επισημανθούνε τα μηνύματά σας ως ανεπιθύμητα. Αυτό μπορεί να βλάψει τη φήμη σας σαν αποστολέα, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά σας να παραδίδετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα εισερχόμενα των συνδρομητών σας στο μέλλον.

Πραγματική μελέτη περίπτωσης: Σε μια μελέτη από το Return Path, διαπίστωσαν ότι μόνο το 79% των εμπορικών email έφτασε στα εισερχόμενα των συνδρομητών. Το υπόλοιπο 21% είτε πήγε σε ανεπιθύμητη αλληλογραφία είτε μπλοκαρίστηκε εντελώς.

3. Αυξημένες καταγγελίες ανεπιθύμητων μηνυμάτων (SPAM)

Όταν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε άτομα που δεν σας έχουν δώσει τη ρητή συγκατάθεσή σας να τους στείλετε email, είναι πιο πιθανό να μαρκάρουν τα μηνύματα σας ως ανεπιθύμητα καθώς θα θεωρήσουν ότι τους σπαμάρετε. Αυτό μπορεί να καταστρέψει την φήμη σας ως αποστολέα μηνυμάτων για όλους τους μεγάλους ESP, ακόμη και στην αναστολή του λογαριασμού σας από τον πάροχο υπηρεσιών email σας.

Πραγματική μελέτη περίπτωσης: Σε μια μελέτη της Litmus, διαπίστωσαν ότι το μέσο ποσοστό καταγγελιών ανεπιθύμητων μηνυμάτων για καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ήταν 0,02%. Ωστόσο, αυτό το ποσοστό μπορεί να αυξηθεί σημαντικά όταν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε άτομα που δεν σας έχουν δώσει ρητή συγκατάθεση να τους στείλετε email.

Πώς να διορθώσετε ολα τα παραπανω και να εχετε λιστες συνδρομητων υψηλης ποιοτητας

Τώρα που καταλαβαίνετε τις αρνητικές συνέπειες της ύπαρξης μιας λίστας email χαμηλής ποιότητας, ας ρίξουμε μια ματιά στο τι μπορείτε να κάνετε για να το διορθώσετε.

1. Καθαρίστε τη λίστα email σας

Ξεκινήστε καθαρίζοντας τη λίστα email σας. Αφαιρέστε συνδρομητές που δεν έχουν διάδραση με τα email σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, όπως εκείνους που δεν έχουν ανοίξει ή δεν έχουν κάνει κλικ στα email σας εδώ και αρκετούς μήνες. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία επαλήθευσης email για να επαληθεύσετε ότι οι διευθύνσεις email είναι έγκυρες και ενεργές.

Πραγματική μελέτη περίπτωσης: Σε μια μελέτη περίπτωσης από το Campaign Monitor, διαπίστωσαν ότι ο καθαρισμός της λίστας email τους είχε ως αποτέλεσμα αύξηση 23% στα ποσοστά αφοσίωσης email.

2. Επιβεβαιώστε τα email των συνδρομητών σας πριν τους βάλετε στην λίστα σας

Απαιτήστε από τους νέους συνδρομητές να περάσουν από μια διαδικασία διπλής επιβεβαίωσης. Αυτό σημαίνει ότι θα λάβουν ένα email επιβεβαίωσης που θα τους ζητά να επιβεβαιώσουν τη συνδρομή τους. Αυτό διασφαλίζει ότι μόνο άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για την επιχείρησή σας θα βρίσκονται στη λίστα email σας.

Πραγματική μελέτη περίπτωσης: Σε μια μελέτη περίπτωσης από το Litmus, διαπίστωσαν ότι η εφαρμογή μιας διαδικασίας διπλής συμμετοχής είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση κατά 31% των καταγγελιών ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

3. Τμηματοποιήστε τη λίστα email σας

Τμηματοποιήστε τη λίστα email σας με βάση τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των συνδρομητών. Αυτό σας επιτρέπει να στέλνετε πιο σχετικά και στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και περισσότερες μετατροπές.

Πραγματική μελέτη περίπτωσης: Σε μια μελέτη περίπτωσης από το Campaign Monitor, διαπίστωσαν ότι η εφαρμογή τμηματοποιημένων καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είχε ως αποτέλεσμα αύξηση 760% στα έσοδα μέσω email.

4. Δώστε κίνητρα για την εγγραφή στην λίστα σας

Προσφέρετε κίνητρα, όπως έναν δωρεάν οδηγό ή ebook, κάποιο ποσοστό έκπτωσης ή δωρεάν μεταφορικά για την παραγγελία τους, σε αντάλλαγμα για διευθύνσεις email. Αυτό διασφαλίζει ότι συλλέγετε διευθύνσεις email μόνο από άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για την επιχείρησή σας και είναι πρόθυμοι να σας δώσουν τη διεύθυνση email τους σε αντάλλαγμα για πολύτιμο περιεχόμενο.

Πραγματική μελέτη περίπτωσης: Σε μια μελέτη περίπτωσης από το Hubspot, διαπίστωσαν ότι η χρήση μαγνητών μολύβδου είχε ως αποτέλεσμα αύξηση 55% στους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

5. Παρέχετε πολύτιμο περιεχόμενο

Τέλος, παρέχετε πολύτιμο περιεχόμενο στα email σας. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους συνδρομητές να αφοσιωθούν και να ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και περισσότερες μετατροπές.

Πραγματική μελέτη περίπτωσης: Σε μια μελέτη περίπτωσης από το Content Marketing Institute, διαπίστωσαν ότι η παροχή πολύτιμου περιεχομένου είχε ως αποτέλεσμα μια αύξηση 2.000% στους συνδρομητές email σε μια περίοδο δύο ετών.

Συμπερασμα

Η κατοχή μιας email λίστας συνδρομητών χαμηλής ποιότητας μπορεί να βλάψει τις προσπάθειες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της επιχείρησής σας. Καθαρίζοντας τη λίστα email σας, εφαρμόζοντας μια διαδικασία διπλής συμμετοχής, τμηματοποιώντας τη λίστα email σας, χρησιμοποιώντας μαγνήτες μολύβδου και παρέχοντας πολύτιμο περιεχόμενο, μπορείτε να βελτιώσετε την ποιότητα της λίστας email σας και να αυξήσετε τις μετατροπές για την επιχείρησή σας. Λάβετε μέτρα τώρα για να διορθώσετε τη λίστα email χαμηλής ποιότητας και αρχίστε να βλέπετε τα αποτελέσματα που θέλετε από τις προσπάθειες μάρκετινγκ μέσω email.

Αν όλα τα παραπάνω σας φάνηκαν χρήσιμα, ζητήστε μας μία δωρεάν συμβουλευτική συνεδρία 15-30 λεπτών για σας δείξουμε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να καθαρίσετε την λίστα σας. Κάποια παραδείγματα θα έχετε δει ήδη στα case studies μας.

Email Marketing

Σχετικά Άρθρα

Πώς να απενεργοποιήσετε τις κριτικές Google.
Ανακαλύψτε στο άρθρο μας τη σημασία των Google Reviews για μια επιχείρηση, πώς οι αρνητικές κριτικές επηρεάζουν και γιατί η απενεργοποίησή τους μπορεί να είναι ...
negative-online-business-reviews-are-opportunity-for-growth
Οδηγός απαντήσεων σε αρνητικές κριτικές Google
Μάθετε πώς να μετατρέπετε τις αρνητικές κριτικές σε ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών. Αυτός ο περιεκτικός οδηγός προσφέρει στρατηγικές για την αποτελεσματική ...
Μετακινηθείτε στην κορυφή