Πρώτες 30 μέρες email marketing με ROI 1182%: Open Cart x Klaviyo Case Study.

Περιεχόμενα

Πρώτες 30 μέρες email marketing με ROI 1200%: Open Cart x Klaviyo Case Study >>

Καλώς ήρθατε στον κόσμο του email marketing!

Το email marketing είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που διατίθενται σήμερα. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες τους, να χτίζουν σχέσεις και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους και την αναγνωρισιμότητά τους. Εάν μόλις ξεκινάτε με το μάρκετινγκ μέσω email, οι πρώτες 30 ημέρες είναι καθοριστικές. Αλλά μην ανησυχείτε, ως ειδικός στο email marketing και Klaviyo Partner, είμαι εδώ για να σας καθοδηγήσω σε αυτό. Σε αυτό το blog post, θα μοιραστώ μαζί σας τι να περιμένετε τις πρώτες 30 ημέρες του email marketing μαζί μας , μέσα από ένα συνεργάτη μας που μας εμπιστεύτηκε.

Τι είναι το Email Marketing;

Το μάρκετινγκ μέσω email είναι η διαδικασία αποστολής μηνυμάτων σε μια ομάδα ατόμων μέσω email. Αυτά τα μηνύματα μπορεί να περιλαμβάνουν προσφορές, ενημερωτικά δελτία, ανακοινώσεις και άλλα. Είναι  ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με τους συνδορμητές σας και δημιουργίας σχέσεων μαζί τους ώστε να αποκτήσετε πιστούς πελάτες και να μην εξαρτάστε τόσο πολύ από κανάλια μάρκετινγκ που δεν σας ανήκουν.

Πώς ξεκινησαμε

Υπάρχουν 3 βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους χτίσαμε την υπηρεσία μας:

#1 Δημιουργία δυναμικής φόρμας εγγραφής συνδρομητών:

Ξεχάστε τις φόρμες εγγραφής που απλά εμφανίζονται σε όλους τους χρήστες και γίνονται ενοχλητικές. Αυτές οι φόρμες αντί να βοηθάνε την επιχείρησή σας, την ζημιώνουν καθώς η εμπειρία χρήστη είναι η χειρότερη και το πιο πιθανό είναι να φύγει από το eshop σας, αυξάνοντας και το ποσοστό εγκατάλειψης των επισκεπτών σας (εκτός των άλλων το bounce rate επηρεάζει και τα οργανικά σας αποτελέσματα της Google)

Ολες οι φόρμες μας είναι στοχευμένες ανά segment επισκεπτών αλλά και ανά σελίδα εμφάνισης, κάνοντας το περιεχόμενο πολύ σχετικό και χρήσιμο, αυξάνοντας κατά πολύ το ποσοστό συμπλήρωσης φόρμας ανά επισκέκπτη. Και φυσικά οι φόρμες είναι mobile friendly. Δεν θα εμφανιστεί η ίδια φόρμα σε σταθερό υπολογιστή και κινητό αλλά θα είναι προσαρμοσμένη ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον χρήστη.

Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους. Για την παραπάνω φόρμα πετύχαμε 3,5% ποσοστό συμπλήρωσης της φόρμας σε σταθερό υπολογιστή και 3.8% σε κινητό. Συνολικά 500 άτομα συμπλήρωσαν την φόρμα μέσα στις πρώτες 30 μέρες, δίνοντάς μας το πολυτιμότερο δεδομένο για το eshop: το email τους μαζί με την συναίνεση να επικοινωνούμε μαζί τους.

Συμβουλή που σας δίνουμε βάση εμπειρίας και δεδομένων: Μην ζητάτε πολλά στοιχεία στην φόρμα εγγραφής. Το email από μόνο του είναι υπεραρκετό για να ξεκινήσετε επικοινωνία. Φανταστείτε  πριν καλά καλά γνωριστείτε με κάποιον να σας ζητάει επώνυμο, όνομα και ημερομηνία γέννησης. Μάλλον θα τον στραβοκοιτάγατε.

Όπως και το να ρωτάτε τι τον ενδιαφέρει, είναι επίσης περιττό. Το πιο πιθανόν να πατήσει την πρώτη επιλογή απλά για να τελειώνει. Στην φόρμα εγγραφής ισχύει το “less is more“. Όσο αφορά τι τον ενδιαφέρει, παρακολουθούμε την συμπεριφόρα περιήγησης του χρήστη αλλά και το ιστορικό αγορών του και στρατηγικά αποφασίζουμε σχετικά με το περιεχόμενο που είναι πιο πιθανό να τον ενδιαφέρει και να προβεί σε καινούρια αγορά στο eshop ή άλλη επιθυμητή ενέργεια για την επιχείρηση.

#2 Στήσιμο αυτοματισμού καλωσορίσματος συνδρομητών

Είναι πολύ σημαντικό από την πρώτη στιγμή να ξεκινάτε να χτίζετε την σχέση σας με τον συνδρομητή και δυνητικό πελάτη σας. Θα πρέπει να νιώσει μοναδικός οπότε μην του στέλνετε ένα στατικό κουπόνι που έχετε στείλει και σε χιλιάδες άλλους. Στείλτε του έναν μοναδικό κωδικό και φροντίστε να κατάλαβει ότι είναι αποκλειστικά για τον ίδιο και για κανέναν άλλο.

Και φυσικά δεν σταματάμε εδώ. Συνεχίζουμε την επαφή θυμίζοντάς του και τα social media της επιχείρησης. Για κάποιον που έδωσε το email του, απλά το να κάνει ένα κλικ για να σας ακολουθήσει στα social είναι παιχνιδάκι.

Και επειδή το πιο σημαντικό metric σε ένα eshop είναι αν κάποιος έβαλε παραγγελία, παρακολουθούμε αν όντως τελικά έβαλε παραγγελία. Αν δεν το έκανε, του υπενθυμίζουμε ευγενικά το κουπόνι του. Μην ξεχνάτε ότι οι αποσπάσεις είναι αμέτρητες στην διαδικτυακή εποχή. Ένα μήνυμα, μία ειδοποίηση email ή μία κλήση, είναι αρκετά για να πάρουν τον πελάτη σας μακριά από το eshop σας.

#3 Αποστολή newsletter σε engaged segments

Η παραδοσιμότητα του λογαριασμού σας είναι εύκολα να χαλάσει και δύσκολο να επανακάμψει. Για αυτό θα πρέπει από τον πρώτο μήνα να γίνει πολύ προσεχτική δουλειά. Μαζέψαμε δεδομένα από τις πρώτες 3 καμπάνιες μας αλλά και από τον αυτοματισμό που έχουμε αναφέρει ήδη ώστε να δημιουργήσουμε higly engaged κοινά. Το αποτέλεσμα; Από open rate περίπου στο 10% φτάσαμε στο απίστευτο 60% μέσα στον ίδιο μήνα.Το click rate από 1,5% πήγε στο 4,5%. Αυτό βοηθάει τον συνεργάτη μας να βλέπει τα μηνύματά του να παραδίδονται στα εισερχόμενα και όχι στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

υπενθυμιζουμε τα Πλεονεκτήματα του Email Marketing

Μην ξεχνάτε τα πλεονεκτήματα του email marketing για την επιχείρησή σας. Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν:

  1. Χαμηλό κόστος: Το email marketing είναι ένας οικονομικός τρόπος για να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας. Δεν χρειάζεται να επενδύσετε σε διαφημιστικό υλικό ή σε έντυπα, καθώς τα email μπορούν να σταλούν ηλεκτρονικά.

  2. Επιλεκτική επικοινωνία: Μπορείτε να στείλετε προσαρμοσμένα μηνύματα σε κάθε παραλήπτη, βασιζόμενοι στις προτιμήσεις τους και τις συνήθειες αγοράς τους. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών σας.

  3. Αυξημένη ανταποδοτικότητα: Με τη χρήση του email marketing μπορείτε να αυξήσετε την οικονομική ανταποδοτικότητα. Το ROI του email marketing είναι μακράν το καλύτερο από όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ που κάνει μία επιχείρηση. Μπορείτε να δείτε πόσοι παραλήπτες άνοιξαν το email σας, πόσοι κάνανε κλικ στους συνδέσμους και πόσοι αγόρασαν το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθείτε.

  4. Ενίσχυση της επαφής με τους πελάτες: Το email marketing μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση μιας ισχυρής σχέσης με τους πελάτες σας. Μπορείτε να στείλετε ευχαριστήρια μηνύματα, να ενημερώσετε τους πελάτες σας για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες και να προσφέρετε εκπτώσεις και προσφορές μόνο για τους συνδρομητές σας.

τελικο αποτελεσμα

Πολύ ωραία όλα τα παραπάνω αλλά θα μου πείτε “Έβγαλα τίποτα από όλη αυτή την ιστορία ή απλά πληρώνω εσάς και την πλατφόρμα και τέλος του μήνα δεν μου μένει τίποτα;”

Μαζί σας. Στόχος μας είναι να έχουμε συνεργάτες και όχι πελάτες, για αυτό και οι συνεργασίες που έχουμε είναι συνεργασίες ετών και όχι μηνών. Ο συνεργάτης μας τον Απρίλιο του 2023 έκανε τζίρο 14.672€. Από αυτά, ο τζίρος που αποδίδεται στο email marketing είναι της τάξεως των 2.472€. Δηλαδή το 16,9% του τζίρου του ήρθε από το email marketing! Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται στο μεσαίο πακέτο μας όπου το κόστος είναι 149€ τον μήνα. Το κόστος της πλατφόρμας είναι στα 60€. Οπότε έχουμε συνολικό κόστος marketing 209€ και τζίρο 2.472€. Μιλάμε λοιπόν για ανταποδοτικότητα της τάξεως του επί 12 (ROI = 1200%). Do the math…

Φανταστείτε τους επόμενους μήνες με εκατοντάδες και χιλιάδες νέους συνδρομητές αλλά και όταν αποφασίσει να μεταβεί στο Enteprise πακέτο όπου έχουμε απεριόριστους αυτοματισμούς, έρευνες ικανοποίησης, το πολύ σημαντικό A/B testing για όλες τις ενέργειες κτλ. πόσο πιο υψηλά θα φτάσει ο τζίρος του.

Εάν θέλετε και εσείς να ξεκινήσετε με το email marketing, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Στην εταιρεία μας παρέχουμε υπηρεσίες email marketing σε πελάτες σε όλη την Ελλάδα και είμαστε πάντα έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας. Στην χειρότερη των περιπτώσεων, θα λάβετε πολύ εξατομικευμένες συμβουλές χωρίς καμία υποχρέωση!

Email Marketing

Σχετικά Άρθρα

Taking a mobile photo of the menu in a tapas restaurant
Γιατί το εστιατόριο σας με χιλιάδες κριτικές δεν εμφανίζεται στους Χάρτες Google
Φάγαμε σε εστιατόρια με χιλιάδες κριτικές και ανακαλύψαμε τον λόγο που δεν ήταν ορατά στους Χάρτες Google. Τι μας άρεσε και τι θα διορθώναμε.
local-seo-tools
Must have εργαλεία για το τοπικό SEO
Μάθετε πώς να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε αποτελεσματικά την κατάταξη της τοπικής επιχείρησής σας στους Χάρτες Google με τον περιεκτικό μας οδηγό, που περιλαμβάνει οδηγίες ...
ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ GOOGLE ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΩς ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ
Πόσο συχνά πρέπει να μου αφήνουν κριτική στην Google;
Νέα μελέτη για να για τη συχνότητα των κριτικών που πρέπει να λαμβάνετε στην Google. Πόσο συχνά πρέπει να τις λαμβάνετε και πόσες; Πώς να ...
Μετακινηθείτε στην κορυφή