- ΟΛΑ
- Email Marketing
- Uncategorized
- Γενικό SEO
- Δείγματα δουλειάς
- Διαφημίσεις Facebook
- Διαφημίσεις Google
- Διαχείριση Social Media
- Ηλεκτρονικά Καταστήματα
- Κριτικές Google
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
- Ταξιδιωτικά Πρακτορεία
- Τοπικό SEO
ΟΛΑ
- ΟΛΑ
- Email Marketing
- Uncategorized
- Γενικό SEO
- Δείγματα δουλειάς
- Διαφημίσεις Facebook
- Διαφημίσεις Google
- Διαχείριση Social Media
- Ηλεκτρονικά Καταστήματα
- Κριτικές Google
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
- Ταξιδιωτικά Πρακτορεία
- Τοπικό SEO
Ιδέες για προσέλκυση πελατών σε καφέ & εστιατόρια
Ιδέες για προσέλκυση πελατών σε καφέ & εστιατόρια ώστε να μην αναρωτηθείτε ποτέ ξανά "Γιατί δεν έχει δουλειά το μαγαζί μου"!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς υπολογίζει η Google τη βαθμολογία των κριτικών των επιχειρήσεων στους Χάρτες Google.
Μάθετε πώς η Google υπολογίζει τη βαθμολογία σας στους Χάρτες Google. Γιατί δεν είναι απλά ένας μέσος όρος και ποιοι παράγοντες έχουν τη μεγαλύτερη βαρύτητα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Email marketing ROI: Πώς να το μετρήσεις σωστά.
Η παρακολούθηση μετρήσεων που έχουν σημασία είναι ζωτικής σημασίας για να είναι ανταποδοτικό το email marketing. Ωστόσο, η παρακολούθηση λανθασμένων μετρήσεων μπορεί να σας οδηγήσει ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να απενεργοποιήσετε τις κριτικές Google.
Ανακαλύψτε στο άρθρο μας τη σημασία των Google Reviews για μια επιχείρηση, πώς οι αρνητικές κριτικές επηρεάζουν και γιατί η απενεργοποίησή τους μπορεί να είναι ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Οδηγός απαντήσεων σε αρνητικές κριτικές Google
Μάθετε πώς να μετατρέπετε τις αρνητικές κριτικές σε ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών. Αυτός ο περιεκτικός οδηγός προσφέρει στρατηγικές για την αποτελεσματική ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Οδηγός διαχείρισης φήμης τοπικών επιχειρήσεων
Μάθετε πώς να διεξάγετε ενδελεχή έλεγχο της φήμης σας στο διαδίκτυο, να κατανοείτε τον αντίκτυπό της στην επιχείρησή σας και να εφαρμόζετε στρατηγικές για τη ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς οι κριτικές 5 αστέρων μεταμορφώνουν τις επιχειρήσεις: Η δύναμη των θετικών αξιολογήσεων.
Ξεκλειδώστε τη δύναμη των κριτικών 5 αστέρων για την επιχείρησή σας. Μάθετε πώς τα θετικά σχόλια μπορούν να βελτιώσουν δραματικά τη φήμη της επωνυμίας σας ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Η σημασία των θετικών κριτικών για τις τοπικές επιχειρήσεις
Ανακαλύψτε πώς οι κριτικές 5 αστέρων μπορούν να μεταμορφώσουν την επιχείρησή σας, ενισχύοντας τη φήμη σας και προσελκύοντας περισσότερους πελάτες. Όλα τα βήματα που πρέπει ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς τα εγκαταλελειμμένα καλάθια του eshop σας θα αυξήσουν τον τζίρο σας.
Το πρόβλημα των εγκαταλελειμμένων καλαθιών παραμένει κάτι που προβληματίζει πολλούς ιδιοκτήτες eshop. Θα σας παρέχουμε πληθώρα στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ για να ανακτήσετε αποτελεσματικά αυτά τα ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
10 λόγοι που πρέπει να αυξήσετε τις κριτικές Google.
Σε έναν πλήρως διασυνδεδεμένο κόσμο όπου όλοι αναζητούν online, κάθε κλικ και κάθε κύλιση του κέρσορα μετράει και η σημασία των κριτικών στους Χάρτες Google ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
8 τύποι επιχειρήσεων που ωφελούνται από το τοπικό SEO το 2024
Καθώς διανύουμε το 2024, το ψηφιακό τοπίο συνεχίζει να εξελίσσεται, καθιστώντας το Τοπικό SEO πιο σημαντικό από ποτέ για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να τραβήξουν ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς βρίσκω τον σύνδεσμο κριτικών της επιχείρησής μου στην Google
Πώς να βρείτε τον σύνδεσμο για αίτημα κριτικής στην Google, ώστε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να αφήσουν την κριτική τους με ένα κλικ. Η ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς να διαγράψετε μία κριτική Google σε 7 βήματα
7 απλά βήματα για να διαγράψετε μία κριτική στην Google και τι να κάνετε όταν αυτό δεν είναι εφικτό. Πώς να μετατρέψετε μία αρνητική κριτική ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Πώς βάζω την επιχείρησή μου στο google maps
Σε μια εποχή όπου η παρουσία στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις, η παρουσία στους Χάρτες Google δεν είναι πλέον απλώς μια επιλογή. ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Η δύναμη των απαντήσεων στις κριτικές Google.
Πώς πρέπει να απαντάτε στις αρνητικές κριτικές μίας επιχείρησης και πώς αυτό θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να κερδίσει πίσω τους πελάτες της.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Ανάλυση των χρηστών που γράφουν κριτικές Google
Ποια είναι η συμπεριφορά των χρηστών που αφήνουν online κριτικές και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας ώστε να αυξήσετε τις online κριτικές ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Ανάλυση των χρηστών που διαβάζουν κριτικές
Τι μάθαμε σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών που διαβάζουν τις online κριτικές των τοπικών επιχειρήσεων. Ποια είναι η ελάχιστη μέση βαθμολογία και τι ισχύει ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Οδηγός διαχείρισης κριτικών για τοπικές επιχειρήσεις
Ο αντίκτυπος των αξιολογήσεων των τοπικών επιχειρήσεων στη συμπεριφορά των καταναλωτών Καλώς ήρθατε στα ευρήματα της πρώτης μεγάλης έρευνας σχετικά με τις αξιολογήσεις των επιχειρήσεων ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Οι ανταγωνιστές σας μπορούν να αλλάξουν τις πληροφορίες σας στους Χάρτες Google
Σε αυτό τον αναλυτικό οδηγό θα μιλήσουμε για τη λειτουργία "Προτείνετε μια τροποποίηση" που εμφανίζει η Google στην καταχώρισή σας στο Google My Business και ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Newsletter – Προσοχή στην νέα πολιτική Google και Yahoo το 2024
Όλοι – ειδικά οι μαζικοί αποστολείς, συνήθως επιχειρήσεις, που στέλνουν περισσότερα από 5.000 email την ημέρα. Εάν δεν πληρούνται αυτές οι νέες απαιτήσεις, θα αρχίσετε ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos
Αλληλεπίδραση στα newsletters. Τρόποι για να την αυξήσετε.
Είναι σημαντικό για όποιους στέλνουν newsletters στους συνδρομητές τους να λαμβάνουν υπόψη τους διαφορετικούς τύπους αλληλεπίδρασης μέσω email. Ενώ ορισμένοι τύποι αλληλεπίδρασης μπορεί να έχουν ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρθογράφος
Alexandros Paraskevopoulos