WooCommerce x Klaviyo Case Study. Πώς φέραμε 16 ευρώ για κάθε 1 ευρώ που ξόδεψε η επιχείρηση.

Περιεχόμενα

WooCommerce x Klaviyo Case Study.

 

Καλώς ήρθατε στο ανταποδοτικότερο μέσο μάρκετινγκ!

Το email marketing είναι μακράν το πιο ανταποδοτικό μέσο μάρκετινγκ. Κάποιες φορές πραγματικά τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους οπότε θα βουτήξουμε κατευθείαν στα βαθιά!

Η στρατηγική μας

Η στρατηγική μας για το email marketing της επιχείρησης έχει στηθεί βασιζόμενη σε A/B testing που κάναμε στον λογαριασμό. Ο συνεργάτης δεν έχει κλείσει καν χρόνο σε εμάς και η ανταποδοτικότητα έχει χτυπήσει ταβάνι. Πάμε λοιπόν να δούμε πώς το επιτύχαμε αυτό: 

A/B testing δυναμικής φόρμας εγγραφής συνδρομητών:

Όταν ζητάμε κάτι, θα πρέπει να είμαστε να είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε εμείς κάτι πρώτοι. Αλλά τι να δώσουμε; Είναι ένα ερώτημα που προβληματίζει πολλές επιχειρήσεις. Δεν υπάρχει μία μαγική απάντηση καθώς όλες οι επιχειρήσεις έχουν τις δικές τους ιδιαιτερότητες. Δοκιμάσαμε λοιπόν να δώσουμε ταυτόχρονα δωρεάν μεταφορικά ή κάποια έκπτωση στην επόμενη παραγγελία του επισκέπτη του eshop μας. Στο πρώτο τεστ η έκπτωση βγήκε νικήτρια. Δοκιμάσαμε να δώσουμε κάποιο δωρεάν προϊόν την επόμενη φορά. Και πάλι κέρδισε η έκπτωση. Την επόμενη φορά δοκιμάσαμε δύο διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης. Εδώ η έκπληξη δεν είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδισε, αλλά ότι το ποσοστό συμπλήρωσης της φόρμας ήταν διπλάσιο. Οπότε αυτό που προτείνουμε πάντα στις επιχειρήσεις είναι να στοχεύουν στο CLTV και να έχουν το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, επενδύοντας στη σχέση τους με τον πελάτη.

Σε ένα από τα τελευταία μας τεστ δοκιμάσαμε να δώσουμε την ίδια έκπτωση αλλά με gamification της διαδικασίας αλλά και δοκιμή μεταξύ fullscreen και pop up. Αυτό αύξησε ακόμη περισσότερο τα ποσοστά συμπλήρωσης της φόρμας και απόκτησης νέων συνδρομητών με το απίστευτο ποσοστό του 7,7% σε σταθερό υπολογιστή και 8,8% σε κινητό.

submmitted-form

Στήσιμο αυτοματισμού καλωσορίσματος συνδρομητών

Ο συνδρομητής αμέσως μετά τη συμπλήρωση της φόρμας λάμβανε ακριβώς αυτό που του είχαμε υποσχεθεί με ένα email το οποίο ήταν εναρμονισμένο δημιουργικά με το brand της επιχείρησης ώστε η εμπειρία του χρήστη onsite και offsite να είναι ίδια.

Το κουπόνι που λάμβανε ήταν δυναμικό και αποκλειστικά για χρήση από τον ίδιο και για μία φορά μόνο. Αυτό ενίσχυσε την αίσθηση εξατομίκευσης καθώς ο συνδρομητής καταλαβαίνει ότι αυτό το κουπόνι το έχει λάβει μόνο ο ίδιος. Επίσης δεν επιτρέπει στον συνδρομητή να κάνει κατάχρηση του κουπονιού χρησιμοποιώντας το και άλλη φορά.

Όλη η ακολουθία είναι βελτιστοποιημένη με συνεχές A/B testing όσο αφορά το θέμα του email ώστε να έχουμε το υψηλότερο δυνατό ποσοστό ανοίγματος των email μας.

Εγκαταλελειμμένα καλάθια και φόρμες παραγγελίας

Όταν ένας πελάτης φτάνει στο σημείο να βάλει ένα προϊόν στο καλάθι ή να αρχίσει να συμπληρώνει τη φόρμα παραγγελίας, πρέπει να κάνουμε το παν για να μην το χάσουμε. Είναι στην κυριολεξία ένα κλικ μακριά από το να ολοκληρώσει την παραγγελία του. Εδώ στήσαμε 2 ξεχωριστούς αυτοματισμούς, ώστε να μπορούμε να ξεχωρίσουμε το στάδιο που βρισκόταν ο κάθε χρήστης στη διαδικασία της ολοκλήρωσης παραγγελίας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό ώστε να μην το σπαμάρετε.

Οι αυτοματισμοί έχουν περάσει από τα στάδια του A/B testing όσο αφορά την ιδανική στιγμή που θα πρέπει να στείλουμε την ακολουθία των μηνυμάτων αλλά και το κίνητρο που πρέπει να δίνουμε κάθε φορά βάση συνθηκών (π.χ. από το ύψος του καλαθιού). Επίσης έχει προσωποποιηθεί τόσο το θέμα του email όσο και το περιεχόμενο. Έτσι καταφέραμε να έχουμε έσοδα άνω των 2€ ανά παραλήπτη!

abandoned

Καμπάνιες Newsletter

Όλα τα newsletter μας αποστέλλονται στοχευμένα και δεν κάνουμε blast sending (μαζική αποστολή σε όλους τους συνδρομητές ανεξαιρέτως προτιμήσεων και συμπεριφοράς). Εδώ πραγματικά δεν έχουμε να πούμε κάτι. Απλά αφήνουμε την εικόνα που μιλάει από μόνη της. Σας προκαλούμε να τα συγκρίνετε με το δικό σας email marketing ή οποιασδήποτε άλλης επιχείρησης. Αφού το κάνετε αυτό, σίγουρα θα σας φανεί χρήσιμη μία δωρεάν συμβουλευτική συνεδρία σχετικά με το πώς μπορεί και η δική σας επιχείρηση να έχει αντίστοιχα ποσοστά.

newsletter

Στο δια ταύτα…

Αν τα παραπάνω δεν έχουν κάνει απολύτως κατανοητό την αποτελεσματικότητα του email marketing, σας αναλύουμε τα νούμερα. Ο συνεργάτης μας πληρώνει 100€ τον μήνα για την πλατφόρμα του Klaviyo και 249€ για την υπηρεσία Premium. Έχει πάρει πίσω σε τζίρο 5.293€, οπότε μιλάμε για μία ανταποδοτικότητα περίπου x16. Για κάθε 1€ που επένδυσε πήρε πίσω 16€, με το email marketing να αντιπροσωπεύει το 24% του μηνιαίου του τζίρου της επιχείρησης!

Κάθε μήνα αυξάνουμε τη λίστα μας με ποιοτικούς συνδρομητές, οπότε ο τζίρος της επιχείρησης αυξάνετε σταθερά κάθε μήνα.


Εάν θέλετε και εσείς να κάνετε αποτελεσματικό email marketing και έχετε κουραστεί από συνεργασίες που δε σας φέρνουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Στην εταιρεία μας παρέχουμε υπηρεσίες email marketing σε πελάτες σε όλη την Ελλάδα με εξαιρετικά αποτελέσματα όπως είδατε. Στη χειρότερη των περιπτώσεων, θα λάβετε πολύ εξατομικευμένες συμβουλές χωρίς καμία υποχρέωση!

Μετακινηθείτε στην κορυφή