Σύνδεσμοι στο Τοπικό SEO σαν παράγοντας κατάταξης

Περιεχόμενα

Τοπικοί Σύνδεσμοι (3/10)

Καλωσορίσατε στο τρίτο μάθημα για το Τοπικό SEO, όπου θα μιλήσουμε για τους τοπικούς συνδέσμους.

Οι σύνδεσμοι ήταν πάντα ο πιο σημαντικός παράγοντας κατάταξης στον παραδοσιακό αλγόριθμο της Google και είναι απίστευτα ισχυροί και στον τοπικό αλγόριθμο της Google.

ΨΗΦΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Η Google εξετάζει τους συνδέσμους όπως τους ψήφους δημοτικότητας. Στην ιδανική περίπτωση, οι καλύτεροι ιστότοποι θα έχουν τους περισσότερους εισερχόμενους συνδέσμους από τρίτους ιστότοπους. Όσο πιο σχετικοί είναι αυτοί οι ιστότοποι με την υπηρεσία/προϊόν της δικής σας επιχείρησης, ακόμη καλύτερα. Δεν έχουν όλοι οι σύνδεσμοι την ίδια αξία και να είμαστε ξεκάθαροι, θα πρέπει να αποφεύγετε να βάζετε συνδέσμους που δείχνουν στη δική σας επιχείρηση σε χαμηλής ποιότητας ιστότοπους.

ΤΟΠΙΚΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ

Ο τοπικός αλγόριθμος της Google βλέπει τους συνδέσμους διαφορετικά από τον παραδοσιακό αλγόριθμό του. Οι περισσότεροι ιστότοποι τοπικών επιχειρήσεων λειτουργούν σε πολύ μικρότερη κλίμακα. Η πλειοψηφία των τοποθεσιών τοπικής επιχείρησης έχει μόνο μερικές εκατοντάδες συνδέσμους – μερικές φορές ούτε καν 100.

Στον παραδοσιακό αλγόριθμο, είναι σημαντικό να αποκτάτε συνδέσμους από ιστότοπους με υψηλό κύρος που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Επειδή οι τοπικές επιχειρήσεις λειτουργούν σε μικρότερη κλίμακα, οι απαιτήσεις δεν είναι τόσο αυστηρές.

Στο Τοπικό SEO, ο σημαντικός παράγοντας είναι ότι ο σύνδεσμος προέρχεται από μια τοπική επιχείρηση ή ιστότοπο. Σίγουρα, οι σύνδεσμοι που σχετίζονται με τη βιομηχανία εξακολουθούν να είναι σημαντικοί και έχουν αξία, αλλά οι τοπικοί σύνδεσμοι είναι αυτό που έχει σημασία εδώ, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

FOLLOW vs NO FOLLOW

Στο Τοπικό SEO, δε μας ενδιαφέρει αν ένας σύνδεσμος  είναι follow ή nofollow. Εάν είστε νέοι στον χώρο του SEO, θα πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχει μια ειδική προσθήκη που περιλαμβάνεται στον κώδικα συνδέσμου που λέει στην Google να “πιστώσει” την αξία που σας δίνει αυτός ο σύνδεσμος – έναν σύνδεσμο «follow» – ή απλώς να ανιχνεύσει τον σύνδεσμο χωρίς να μεταβιβάσει καθόλου αξία – έναν σύνδεσμο «nofollow».

Στο παραδοσιακό SEO αποφεύγουν τους συνδέσμους nofollow – αλλά στο Τοπικό SEO, είναι εξίσου έγκυροι. Ναι, με ακούσατε σωστά – οι σύνδεσμοι nofollow εξακολουθούν να λειτουργούν στο Τοπικό SEO.

Ενώ οι παραδοσιακοί SEO Experts προσπαθούν να λάβουν συνδέσμους από ιστότοπους πραγματικά υψηλού επιπέδου, όλοι εμείς στον Local SEO χώρο, απλώς καθόμαστε και χαλαρώνουμε, καθώς αποκτούμε συνδέσμους από ιστότοπους χαμηλής εξουσιοδότησης χωρίς κανένα άγχος αν αυτοί μας κάνουν ζημιά στην κατάταξή μας.

Τώρα, δε λέμε ότι ο στόχος μας είναι να λαμβάνουμε συνδέσμους από χαμηλής ποιότητας ιστότοπους – αλλά, συνήθως, οι τοπικοί ιστότοποι δεν έχουν μεγάλη αξία όσο αφορά τους συνδέσμους τους. Δεν έχουν πολλούς άλλους εισερχόμενους συνδέσμους, δεν έχουν τόνους εκπληκτικού περιεχομένου και μερικές φορές οι ιστότοποι φαίνονται ακόμη και λίγο άσχημοι στον χρήστη. Τίποτα από αυτά δε μας επηρεάζει.

ΤΟΠΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

Εξαιτίας αυτού του γεγονότος, είναι πιο δύσκολο να γίνει αντιστροφή. Καθώς αρχίζετε να αποκτάτε περισσότερους τοπικούς συνδέσμους και να αποκτάτε μεγαλύτερη προβολή στις τοπικές αναζητήσεις, οι ανταγωνιστές σας θα αναλύσουν τι κάνετε. Όταν δουν τους συνδέσμους σας μέσω ενός εργαλείου συνδέσμων, θα φαίνονται όλοι ως σύνδεσμοι χαμηλής αξίας και αν ο ανταγωνιστής σας δε γνωρίζει πώς δουλεύει το  Τοπικό SEO, θα πιστέψει ότι οι σύνδεσμοί σας είναι χάλια και θα προχωρήσουν σε ανάλυση άλλων δεδομένων, χωρίς να συνειδητοποιούν ποτέ τι ευκαιρία έχασαν.

Εάν εμπλακείτε στην τοπική κοινότητα, η δημιουργία τοπικών συνδέσμων είναι πραγματικά απίστευτα εύκολη. Πολλές επιχειρήσεις μπορούν να βρουν ευκαιρίες τοπικής σύνδεσης που σχετίζονται με πράγματα που ήδη κάνουν στην κοινότητα ή μέσω τοπικών σχέσεων που έχουν ήδη.

BACKLINKS

Όταν είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε τοπικούς συνδέσμους, ξεκινήστε ελέγχοντας πρώτα τους συνδέσμους των ανταγωνιστών σας με τη βοήθεια της πλατφόρμας μας. Μεταβείτε στο διαχειριστικό στην ενότητα “Backlinks” και κατεβάστε μια λίστα με τους εισερχόμενους συνδέσμους σας και μια λίστα για κάθε έναν από τους κύριους τοπικούς ανταγωνιστές σας. Συγκρίνετε τους συνδέσμους σας με αυτό που έχουν οι ανταγωνιστές σας, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στους συνδέσμους που έχουν, αλλά εσείς δεν το κάνετε.

Εάν κάποιος συνδέεται με τον ανταγωνιστή σας, είναι πολύ εύκολο για εσάς να λάβετε έναν σύνδεσμο από τον ίδιο ιστότοπο. Αυτή δε θα πρέπει να είναι η μόνη στρατηγική σας, επειδή χρειάζεστε μοναδικούς συνδέσμους για να προχωρήσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης – αλλά είναι μια εξαιρετική στρατηγική εκκίνησης για να παίζετε “στα ίσα” τους ανταγωνιστές σας πολύ γρήγορα.

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις αναζητήσεις Google για να βρείτε ιδέες. Συντάξτε μια λίστα λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με τις τακτικές σας για τη δημιουργία συνδέσμων και αφήστε το εργαλείο μας να σας προτείνει σχετικές λέξεις κλειδιά.

Παρόλο που κάνετε Τοπικό SEO, μην κολλάτε στην τοπική σας φούσκα. Θυμηθείτε, χρειάζεστε μοναδικούς συνδέσμους για να ξεχωρίσετε. Ελέγξτε παρόμοιες επιχειρήσεις σε άλλες πόλεις, ακόμα κι αν βρίσκονται στην άλλη άκρη της χώρας και δε θα ανταγωνιστείτε ποτέ μαζί τους. Μερικές φορές, θα βρείτε καταπληκτικές ιδέες που δε θα είχατε ποτέ σκεφτεί αν κοιτούσατε μόνο τοποθεσίες στην περιοχή σας.

Αυτά ήταν λοιπόν για το τρίτο μάθημα για το Τοπικό SEO. Δείτε στο επόμενο μάθημα τι περιεχόμενο να δημιουργήσετε για να ξεχωρίσετε στις τοπικές αναζητήσεις.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μετακινηθείτε στην κορυφή