Παραδοσιμότητα emails. Τι είναι και πώς να τη βελτιώσετε.

Περιεχόμενα

Βασικές αρχές παραδοσιμότητας email (1/8)

Ενότητα 1 – Τι είναι η δυνατότητα παράδοσης;

Η παραδοσιμότητα ενός email είναι πολύπλοκη και μπορεί να είναι δύσκολο να την κατανοήσουν πολλές επιχειρήσεις. Σε αυτήν την ενότητα, θα καλύψουμε τέσσερα θέματα για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε τις λεπτομέρειες της δυνατότητας παράδοσης ενός email στα εισερχόμενα του παραλήπτη.

  1. Παράδοση vs δυνατότητα παράδοσης
  2. Έφτασε το email σας στα εισερχόμενα;
  3. Παράγοντες που επηρεάζουν την παράδοση
  4. Οικονομικές συνέπειες κακής παράδοσης

Παράδοση vs δυνατότητα παράδοσης

Καλώς ήλθατε στα μαθήματα σχετικά με την παραδοσιμότητα των emails.

Σκοπός είναι να βοηθήσουμε επιχειρήσεις που στέλνουν email σε όλο τον κόσμο και αντιμετωπίζουν προβλήματα παραδοσιμότητας των emails τους, να έχουν τα μέγιστα αποτελέσματα από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. ‘Εχουμε επιλέξει μια σειρά από αποτελεσματικές στρατηγικές και ανυπομονώ να τις μοιραστώ μαζί σας.

Όπως υποδηλώνει το όνομα, αυτό το μάθημα οκτώ ενοτήτων δίνει στις επιχειρήσεις όλων των επιπέδων δεξιοτήτων και μάρκετινγκ μια εις βάθος ματιά στη δυνατότητα παράδοσης email, τι την επηρεάζει και πώς να τη βελτιώσουν για να λάβουν καλύτερα αποτελέσματα μέσω email. Πηγαίνετε με τον δικό σας ρυθμό, αλλά να θυμάστε ότι θα πρέπει να διαβάσετε τα μαθήματα με τη σειρά.

Αρχικά, ας απευθυνθούμε στην μεγαλύτερη απορία σας αυτή τη στιγμή: Τι είναι η δυνατότητα παράδοσης;

Η δυνατότητα παράδοσης είναι ένα κρίσιμο μέρος της επιτυχίας για οποιονδήποτε στέλνει email. Αλλά είναι ένα θέμα που συνήθως παρεξηγείται και στερείται προτεραιότητας από τις επιχειρήσεις, γεγονός που μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες στη συνολική απόδοση του email marketing.

Έτοιμοι για ένα τρομακτικό στατιστικό; Ένα στα έξι email δε φθάνει στα εισερχόμενα. Και οι επιχειρήσεις που δεν παρακολουθούν στενά την παράδοση δεν έχουν ιδέα ότι συμβαίνει αυτό.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ παράδοσης και δυνατότητας παράδοσης, παρόλο που συχνά συγχέονται.

Πολλοί αποστολείς βλέπουν υψηλό «ποσοστό παράδοσης» που αναφέρεται από τον πάροχο υπηρεσιών email τους και πιστεύουν ότι είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Αλλά αυτή η μέτρηση μπορεί να είναι παραπλανητική.

Το “Ποσοστό παράδοσης” αντικατοπτρίζει μόνο το ποσοστό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έγινε αποδεκτό από έναν πάροχο ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (MBP). Το ποσοστό παράδοσης δεν αποκαλύπτει εάν αυτά τα μηνύματα μεταφέρονται όντως στα εισερχόμενα, στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή απλώς χάνονται.

Η δυνατότητα παράδοσης, από την άλλη πλευρά, παρέχει μια αληθινή εικόνα για το εάν τα email σας παραδόθηκαν στα εισερχόμενα των συνδρομητών σας. Για να αποκτήσετε νια πιο ακριβή εικόνα της δυνατότητας παράδοσης, θα πρέπει να παρακολουθείτε το ποσοστό παράδοσης στα εισερχόμενά τους. Το ποσοστό παράδοσης εισερχομένων αντιπροσωπεύει το ποσοστό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καταλήγουν στα εισερχόμενα και όχι στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ παράδοσης και δυνατότητας παράδοσης είναι ζωτικής σημασίας. Εξάλλου, ο απώτερος στόχος όλων των email marketing ενεργειών θα πρέπει να είναι να φτάσει στα εισερχόμενα, όπου οι συνδρομητές μπορούν να δουν και να διαβάσουν τα μηνύματά σας. Και ιδανικά να κάνουν κλικ για να μεταφερθούν στον ιστότοπό σας όπου θα κάνουν την επιθυμητή από εσάς ενέργεια.

Έφτασε το email σας στα εισερχόμενα;

εικόνα ενός email που ανοίγεται σε laptop και έχει εδοποίηση για νέα εισερχόμενα

Όπως ανέφερα νωρίτερα, ένα στα έξι μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δε φτάνει στα εισερχόμενα. Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνήθως φιλτράρονται στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή αποκλείονται εξ ολοκλήρου από παρόχους ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Ξοδεύετε λοιπόν χρόνο, ενέργεια και χρήματα για να στείλετε email. Εάν τα email σας όμως δε φτάνουν ποτέ στα εισερχόμενα, όπου μπορούν οι συνδρομητές σας να κάνουν κλικ και να τα αλληλεπιδράσουν, όλη αυτή η επένδυση πέφτει στο κενό.

Καθώς οι  όγκοι αποστολής παγκοσμίως συνεχίζουν να αυξάνονται κάθε χρόνο, οι MBP αναγκάζονται να είναι ακόμη πιο επιθετικοί με τους αλγόριθμους φιλτραρίσματος για να αποφύγουν την κατακλυσμό των παραληπτών email. Σκεφτείτε την τελευταία φορά που ελέγξατε τον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Πόσο συχνά πιστεύετε ότι οι συνδρομητές σας ελέγχουν τους δικούς τους;

Μάλλον όχι πολύ συχνά. Η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να φαίνεται τόσο απλή όσο το να κάνετε κλικ στην αποστολή και να αρχίσουν να ρέουν οι παραγγελίες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αλλά είναι πολύ πιο περίπλοκη από αυτό. Από την προετοιμασία για αποστολή, την αποφυγή λιστών αποκλεισμού και την επισήμανση ως spammer, υπάρχουν πολλά στοιχεία που μπορούν να επηρεάσουν τη δυνατότητα παράδοσης του email σας.

Παράγοντες που επηρεάζουν την παράδοση

Αυτοί είναι μερικοί από τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την παράδοση των email, τους οποίους θα καλύψουμε με περισσότερες λεπτομέρειες στις επόμενες ενότητες αυτού του μαθήματος:

  • Φήμη αποστολέα
  • Φήμη IP και Domain
  • Αλληλεπίδραση με τα email
  • Λίστες αποκλεισμού
  • Καθαρισμός λίστας email
  • Περιεχόμενο email και δημιουργικότητα
  • Έλεγχος ταυτότητας αποστολέα email

Οικονομικές συνέπειες κακής παράδοσης

Δεν είστε ακόμα πεπεισμένοι για τη σημασία της δυνατότητας παράδοσης email; Ας το αναλύσουμε λοιπόν με οικονομικούς όροςυς. Οι συνέπειες της παράβλεψης της δυνατότητας παράδοσης μπορεί να είναι εξαιρετικά επιζήμιες για τα έσοδά σας. Για παράδειγμα, εάν στέλνετε 500.000 emails ετησίως και κάθε email που αποστέλλεται αποφέρει κατά μέσο όρο ένα σεντ του ευρώ, αυτό είναι 5.000€. Αλλά αν μόνο το 70% αυτών των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου φτάνουν πραγματικά στα εισερχόμενα, αυτά τα 5.000€ που είχατε υπολογίσει και περιμένατε ως έσοδα ξαφνικά γίνονται 3.500€! Ουπς, το κακό επίπεδο δυνατότητας παράδοσης email μόλις σας κόστισε 1.500€.

Έτσι, τώρα γνωρίζετε ότι για τους αποστολείς email σε όλους τους κλάδους, η δυνατότητα παράδοσης είναι μεγάλη υπόθεση. Ώρα για το δεύτερο μάθημα σχετικά με την παραδοσιμότητα των email σας όπου θα δούμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η φήμη σας ως αποστολέα.

Αν χρειάζεστε βοήθεια για να δείτε σε τι επίπεδο βρίσκεται το δικό σας domain όσο αφορά την παραδοσιμότητα, μπορούμε να το κάνουμε για εσάς εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.

Στην επόμενη ενότητα θα σας δείξουμε όλες τις βέλτιστες πρακτικές για το πώς να αποφύγετε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Μετακινηθείτε στην κορυφή