ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ (LOCAL) SEO
Η βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης για τοπικές αναζητήσεις (τοπικό SEO) είναι παρόμοια με το γενικό SEO καθώς είναι επίσης μια διαδικασία που επηρεάζει την ορατότητα μίας επιχείρησης στα αποτελέσματα μιας μηχανής αναζήτησης, δηλαδή στα «οργανικά» αποτελέσματα.
Το τοπικό SEO, ωστόσο, διαφέρει στο ότι επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση της διαδικτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης, έτσι ώστε να εμφανίζεται όταν οι χρήστες κάνουν τοπικές αναζητήσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.
Η κατάταξη σε μία τοπική αναζήτηση είναι μέρος ενός αλγορίθμου, όπως ακριβώς και με το γενικό SEO, αλλά περιλαμβάνει ορισμένα συγκεκριμένα στοιχεία για την κατάταξη μιας επιχείρησης για τοπική αναζήτηση. Για παράδειγμα, το τοπικό SEO έχει να κάνει με τη «βελτιστοποίηση» της παρουσίας σας στο διαδίκτυο για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες από σχετικές τοπικές αναζητήσεις.
Δωρεάν έλεγχος κατάταξης στους Χάρτες Google
Σας παρουσιάζουμε το Δωρεάν Εργαλείο Ελέγχου Κατάταξης στους Χάρτες Google, ένα ισχυρό εργαλείο σχεδιασμένο για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων να παρακολουθούν και να βελτιώνουν την ορατότητά τους στο Google Maps. Με λίγα μόνο κλικ, μπορείτε να ελέγξετε την κατάταξη της επιχείρησής σας στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης, να δείτε πώς τα πάτε απέναντι στους ανταγωνιστές σας και να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες για την ενίσχυση του τοπικού SEO σας. Μείνετε μπροστά στον ανταγωνισμό και βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας βρίσκουν εύκολα την επιχείρησή σας με το εύχρηστο εργαλείο μας ελέγχου κατάταξης.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΠΙΚΟ SEO
Θέλετε να ξεχωρίσετε όταν οι χρήστες ψάχνουν online κάτι σχετικό με την υπηρεσία ή το προϊόν που προσφέρετε; Η Google προωθεί τις τοπικές αναζητήσεις για κάποιες κατηγορίες επιχειρήσεων όπως εστίαση, διασκέδαση, διαμονή κτλ. Αν έχετε λοιπόν εστιατόριο, καφετέρια, μπαρ, ενοικιαζόμενα δωμάτια ή αυτοκίνητα, ξενοδοχείο ή οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση που θέλετε να σας ανακαλύπτουν online και να επισκέπτονται τη φυσική σας τοποθεσία (π.χ. παντοπωλεία, πάρκινγκ κτλ), τότε το τοπικό (local) SEO είναι μονόδρομος.
ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΠΙΚΟΥ SEO
Η βελτιστοποίηση του Google My Business, οι σωστές λέξεις-κλειδιά, η διαχείριση online κριτικών, οι καθημερινές δημοσιεύσεις στην Google και τα backlinks είναι μερικοί από τους παράγοντες που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε στις τοπικές αναζητήσεις. Αυτό θα βοηθήσει την επιχείρησή είναι πιο ορατή στους δυνητικούς της πελάτες στους χάρτες της Google, αυξάνοντας την ορατότητά της και βελτιώνοντας την πιθανότητα προσέλκυσης νέων πελατών. Με μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική τοπικού SEO, οι τοπικές επιχειρήσεις μπορούν με αποτελεσματικότητα να διαχειριστούν την online φήμη τους και να αυξήσουν την ανακαλυψιμότητά τους σε ένα πλήρως ανταγωνιστικό ψηφιακό χάρτη.
ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΠΙΚΟΥ SEO
Το κόστος του τοπικού SEO είναι σύνθετο και έχει σχέση με την παρούσα κατάσταση που βρίσκεται το εταιρικό σας Google My Business προφίλ. Αν θέλετε να κάνουμε μία ΔΩΡΕΑΝ μελέτη τοπικού SEO για την επιχείρηση και να σας δώσουμε μία εκτίμηση κόστους, κλείστε τώρα τη θέση σας για ένα ραντεβού ώστε να γνωρίζουμε καλύτερα τους στόχους της δικής σας επιχείρησης.
Δωρεάν συμβουλευτική για το τοπικό SEO
ΠΡΟΒΛΗΘΕΙΤΕ ONLINE
Προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες τοπικού SEO και διαχείριση που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την online προβολή της επιχείρησής σας και να σας συνδέουν με δυνητικούς πελάτες που αναζητούν ενεργά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Από τη διαχείριση της φήμης σας στο διαδίκτυο μέχρι και βελτιστοποίηση του ιστοτόπου σας και του Google My Business με απαντήσεις κριτικών και εβδομαδιαίες δημοσιεύσεις στην Google.
ΓΙΑΤΙ ΤΟΠΙΚΟ SEO
Οι τοπικές μας υπηρεσίες SEO αλλάζουν το επίπεδο της επιχείρησής σας. Φανταστείτε να προσελκύετε περισσότερους επισκέπτες στον χώρο σας, να κυριαρχείτε στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης και να αποκτάτε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Με υψηλότερες κατατάξεις αναζήτησης και στοχευμένη επισκεψιμότητα, θα έχετε αύξηση πελατείας και τζίρου.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ
Διαχειριζόμαστε την τοποθεσία σας από μία πλατφόρμα. Συγχρονίζουμε όλες τις πληροφορίες της επιχείρησης (π.χ. ωράριο, επωνυμία κτλ) σε όλες τις online καταχωρήσεις σας ώστε να είστε 100% συνεπής σε όλο το διαδίκτυο και να αυξήσετε τις πιθανότητες κατάταξης ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης στους χάρτες.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές και δείτε με ποιες λέξεις-κλειδιά κατατάσσονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ανακαλύψτε πώς ψάχνουν οι χρήστες υπηρεσίες/προϊόντα σαν τα δικά σας στην περιοχή σας.
ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ GOOGLE MY BUSINESS
Βελτιστοποιούμε το προφίλ σας στο Google My Business στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, διασφαλίζοντας ότι η επιχείρησή σας εμφανίζεται στους τοπικούς χάρτες. Ξεχωρίστε όταν οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σας.
ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ
Η σχολαστική προσέγγισή μας στις τοπικές online αναφορές στην επιχείρησή σας και καταχωρίσεις σε online καταλόγους διασφαλίζει ότι οι πληροφορίες της επιχείρησής σας είναι 100% ακριβείς και συνεπείς σε διάφορους καταλόγους. Αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη τόσο με τους πελάτες όσο και με τις μηχανές αναζήτησης με αποτέλεσμα την καλύτερη κατάταξη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Λαμβάνετε αναλυτικές αναφορές πρόοδο του τοπικού SEO. Οι τακτικές ενημερώσεις σχετικά με τις ενέργειες που κάνουν οι χρήστες στο Google My Business προφίλ σας και η ανάλυση της προόδου, σας δίνουν τη δυνατότητα να λαμβάνετε τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
Τώρα μπορείτε να εντοπίσετε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους. Αυτή η γνώση σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε στρατηγικές που σας τοποθετούν ως την κορυφαία επιλογή στην περιοχή σας.
BACKLINKS
Οι ειδικοί μας εφαρμόζουν στρατηγικές για αυτόματη καταχώρηση της επιχείρησης σε σχετικές ιστοσελίδες και εφαρμογές πλοήγησης. Έτσι δημιουργούμε σχετικούς συνδέσμους υψηλής ποιότητας για να εδραιώσουμε τη σταθερή παρουσία σας στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
Οι κριτικές είναι χρυσός εφόσον γίνεται σωστή διαχείριση. Σας βοηθάμε να αυξήσετε τις θετικές κριτικές σας και να διαχειριστείτε και να ενισχύσετε τη φήμη σας στο διαδίκτυο απαντώντας προσωποποιημένα εντός 24 ωρών, και χειριζόμαστε εποικοδομητικά τις αρνητικές κριτικές ώστε προβάλλεται η επιχείρησή σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Είστε έτοιμοι να αυξήσετε την ανακαλυψιμότητα της επιχείρησης στις τοπικές αναζητήσεις; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για μια δωρεάν συμβουλευτική συνεδρία και ας συζητήσουμε πώς οι υπηρεσίες local SEO μας μπορούν να αυξήσουν την online ανακαλυψιμότητα της επιχείρησης και να σας επισκέπτονται συνεχώς νέοι πελάτες.
Γιατί το Τοπικό SEO είναι σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις;
Το Τοπικό SEO είναι κρίσιμο για τις μικρές επιχειρήσεις επειδή αυξάνει σημαντικά την ορατότητα της επιχείρησης στις τοπικές αναζητήσεις.
Αυτή η εξειδικευμένη μορφή SEO κάνει ευκολότερο για τους χρήστες που αναζητούν μία υπηρεσία ή προϊόν τοπικά, να σας βρουν και να αλληλεπιδράσουν με την επιχείρησή σας, ειδικά μέσω αναζητήσεων σε κινητά και στο Google Maps. Βελτιστοποιώντας την επιχείρησή σας για τοπικές αναζητήσεις, αυξάνετε τις πιθανότητες να προσελκύσετε ακριβώς εκείνους τους χρήστες που έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να γίνουν πελάτες σας.
Πώς επηρεάζουν οι κριτικές το τοπικο SEO;
Οι κριτικές πελατών, ειδικά στο προφίλ σας στο Google My Business, παίζουν σημαντικό ρόλο στο Τοπικό SEO. Οι θετικές κριτικές μπορούν να βελτιώσουν την προβολή της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης και να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς των δυνητικών πελατών. Η απάντηση σε κριτικές, τόσο θετικές όσο και αρνητικές, δείχνει επίσης τη δέσμευση της επιχείρησής σας στην ικανοποίηση των πελατών.
Πόσο συχνά πρέπει να ενημερώνω την καταχώρηση της επιχείρησής μου στο Google My Business;
Η καταχώρηση της επιχείρησής σας στο Google My Business θα πρέπει να ενημερώνεται τακτικά για να διασφαλίζεται ότι όλες οι πληροφορίες είναι ακριβείς. Αυτό περιλαμβάνει την ενημέρωση των ωρών λειτουργίας της επιχείρησης, των στοιχείων επικοινωνίας και οποιωνδήποτε ειδικών προσφορών ή εκδηλώσεων. Επιπλέον, η δημοσίευση ενημερώσεων ή φωτογραφιών καθημερινά μπορεί να κρατήσει την καταχώρησή σας ενεργή στα μάτια του αλγόριθμου και περισσότερο ελκυστική για τους πελάτες σας. Οι τακτικές ενημερώσεις ενημερώνουν την Google και τους πιθανούς πελάτες ότι η επιχείρησή σας είναι δραστήρια και αξιόπιστη, κάτι που μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στην κατάταξή σας στις τοπικές αναζητήσεις.
Μπορούν τα κοινωνικά δίκτυα να επηρεάσουν το Τοπικό SEO;
Ναι, τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το Τοπικό SEO. Η ενεργή συμμετοχή σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram βοηθά αναγνωρισμότητα της επωνυμίας σας. Μοιραζόμενοι τοπικά σχετικό περιεχόμενο, απαντώντας σε ερωτήσεις πελατών και ενθαρρύνοντας κριτικές, μπορείτε να βελτιώσετε την τοπική σας ανακαλυψιμότητα. Οι κοινωνικές ενδείξεις, όπως τα likes, τα shares και τα σχόλια, μπορούν επίσης να επηρεάσουν έμμεσα τις τοπικές σας κατατάξεις αναζήτησης αυξάνοντας την online παρουσία σας και κατευθύνοντας κίνηση προς τον ιστότοπό σας.
Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να πραγματοποιήσω έρευνα τοπικών λέξεων-κλειδιών;
Ο καλύτερος τρόπος να πραγματοποιήσετε έρευνα τοπικών λέξεων-κλειδιών περιλαμβάνει τη χρήση εργαλείων όπως το Google Keyword Planner, το Moz Local, ή το SEMrush για να εντοπίσετε λέξεις-κλειδιά και φράσεις που ψάχνουν οι πιθανοί πελάτες στην περιοχή σας. Εστιάστε σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά για τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων ονομάτων πόλεων ή γειτονιών, και λέξεις-κλειδιά βασισμένες στις υπηρεσίες που είναι σχετικές με την επιχείρησή σας. Η ανάλυση των λέξεων-κλειδιών των ανταγωνιστών και η παρακολούθηση των τοπικών τάσεων αναζήτησης μπορεί επίσης να παρέχει πληροφορίες για αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά για τη βελτίωση των προσπαθειών του τοπικού SEO σας.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μου στο Τοπικό SEO;
Η παρακολούθηση της επιτυχίας των προσπαθειών σας στο Τοπικό SEO μπορεί να γίνει μέσω διάφορων εργαλείων και μετρήσεων. Το Google Analytics και το Google My Business Insights προσφέρουν πολύτιμα δεδομένα σχετικά με την κίνηση του ιστότοπου, την αλληλεπίδραση και τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες βρίσκουν την καταχώρησή σας. Οι βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) που πρέπει να παρακολουθείτε περιλαμβάνουν την οργανική κίνηση αναζήτησης, τις τοπικές κατατάξεις αναζήτησης, τα ποσοστά κλικ μέσω (CTR) από τις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs), και τον αριθμό των κριτικών και την ποιότητά τους. Η τακτική ανασκόπηση αυτών των μετρήσεων θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας για καλύτερα αποτελέσματα.
Πώς το τοπικό SEO διαφέρει από το παραδοσιακό SEO;
Ενώ το παραδοσιακό SEO εστιάζει στη βελτίωση της προβολής του ιστότοπού σας σε εθνικό ή παγκόσμιο επίπεδο, το Τοπικό SEO στοχεύει σε ερωτήματα όπως "κοντά μου", "ανοιχτό τώρα" και σε γεωγραφικά συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης. Ο στόχος είναι η εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης για μια συγκεκριμένη τοποθεσία, καθιστώντας την κρίσιμη για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην προσέλκυση τοπικών πελατών.
Γιατί το Google My Business είναι σημαντικό για για το τοπικό SEO;
Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο στο Google, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης και των Χαρτών Google. Ένα καλά βελτιστοποιημένο προφίλ GMB μπορεί να βελτιώσει την ορατότητα της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης, να προβάλει σημαντικές πληροφορίες όπως το ωράριο, την τοποθεσία και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας, ακόμη και να επιτρέψει στους πελάτες να υποβάλουν κριτικές.
Πώς μπορώ να βελτιώσω την κατάταξή μου στις τοπικές αναζητήσεις;
Η βελτίωση της κατάταξής σας στο Τοπικό SEO περιλαμβάνει διάφορες στρατηγικές, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης της καταχώρισής σας στο Google My Business, της διασφάλισης των πληροφοριών NAP (Όνομα, Διεύθυνση, Αριθμός τηλεφώνου) να είναι συνεπείς στον ιστό, δημιουργώντας θετικές κριτικές, δημιουργία τοπικού περιεχομένου και δημιουργία τοπικών backlinks.
Τι είναι οι τοπικές αναφορές και γιατί έχουν σημασία;
Οι τοπικές αναφορές είναι αναφορές του ονόματος, της διεύθυνσης και του αριθμού τηλεφώνου της επιχείρησής σας σε άλλους ιστότοπους, όπως καταλόγους τοπικών επιχειρήσεων, ιστότοπους και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Βοηθούν στη βελτίωση της κατάταξης των τοπικών σας μηχανών αναζήτησης επικυρώνοντας την ύπαρξη και τη συνάφεια της επιχείρησής σας με την περιοχή σας.