Πώς βρίσκω τον σύνδεσμο κριτικών της επιχείρησής μου στην Google

Περιεχόμενα

Τι είναι ένας σύνδεσμος κριτικών Google;

Ο σύνδεσμος για τις κριτικές Google δίνει τους πελάτες σας απευθείας πρόσβαση στη φόρμα αξιολόγησης της επιχείρησης με ένα κλικ.

Σύνδεσμος κριτικής Google

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αγωνίζονται να βρουν τον σύνδεσμο που θα έπρεπε να στείλουν στους πελάτες και συχνά απλώς αντιγράφουν τον σύνδεσμο του προγράμματος περιήγησης αφού αναζητήσουν το όνομα της επιχείρησής τους στο Google. Αυτό δεν είναι το ιδανικό, καθώς θα πρέπει ο πελάτης να συνεχίζει να κάνει κλικ και να ψάχνει πώς να σας αφήσει την κριτική του. Ο σωστός τρόπος είναι να έχετε στην κατοχή σας τον σύνδεσμο κριτικών Google, ο οποίος είναι εύκολο να κοινοποιηθεί και περιορίζει τυχόν περαιτέρω βήματα που μπορεί να χρειαστεί να κάνει ο χρήστης για να προχωρήσει και να αφήσει μια κριτική (οι σύνδεσμοι του προγράμματος περιήγησης είναι επίσης αρκετά μεγάλοι και άσχημοι, κάτι που μπορεί να αποθαρρύνει τους ανθρώπους από το να τους κλικάρουν).

Οι περισσότεροι πελάτες είναι πιο πρόθυμοι να αφήσουν μια θετική κριτική από ό,τι νομίζετε, επομένως αξίζει να τους κάνετε τη διαδικασία απλή. Στην έρευνα που έχουμε δημοσιεύσει είναι ξεκάθαρο ότι μόνο το 14% δε θα αφήσει κριτική εφόσον του ζητηθεί.

Πόσοι πελάτες είναι πρόθυμοι να γράψουν κριτική για μία επιχείρηση εφόσον τους ζητηθεί.

Για να βεβαιωθείτε ότι η καμπάνια σας για την αύξηση των θετικών κριτικών θα πάει καλά, απλώς ακολουθήστε τα απλά βήματα σχετικά με τον τρόπο λήψης του συνδέσμου κριτικής Google παρακάτω.

Δεν μπορούν οι χρήστες απλώς να αναζητήσουν την επιχείρησή σας στο Google και να αφήσουν μια κριτική με αυτόν τον τρόπο;

Ναι, οι πελάτες μπορούν οπωσδήποτε να αναζητήσουν την επιχείρησή σας και να επιλέξουν «Γράψτε μια κριτική». Αλλά για τους χρήστες που συνήθως δεν κάνουν κάτι τέτοιο, το να τους ζητήσουν να το λύσουν μπορεί συχνά να τους οδηγήσει να εγκαταλείψουν τη διαδικασία. Όσο πιο πολλά βήματα απαιτεί μία διαδικασία, τόσο πιο πιθανό είναι να εγκαταλείψει την προσπάθειά του ο χρήστης.

Το να ζητάτε απλώς από τους πελάτες σας να σας κάνουν μια κριτική μέσω τηλεφώνου ή πρόσωπο με πρόσωπο δεν είναι η πιο αποτελεσματική στρατηγική. Είναι συνήθως πρόθυμοι να υποστηρίξουν επιχειρήσεις με τις οποίες είχαν μία θετική εμπειρία, αλλά συνήθως ξεχνούν να το κάνουν μετά.

Επομένως, ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να ακολουθήσει ο πελάτης την υπόσχεσή του είναι να το κάνετε πολύ εύκολο να αφήσει την αξιολόγησή του. Πλέον ο χρήστης μπορεί πολύ εύκολα να σκανάρει ένα qr code και να ανακατευθυνθεί απευθείας σύνδεσμο κριτικών Google, ή να κλικάρει στον σύνδεσμο που θα του έρθει στο email ή στο κινητό του.

Ειδικά για επιχειρήσεις όπως ξενοδοχεία αλλά και εστιατόρια που έχουν πρόσβαση στα email των πελατών τους μέσω συστήματος κρατήσεων, υπάρχει η δυνατότητα να τους στοχεύσετε με χειρουργική ακρίβεια βάζοντας σε εφαρμογή μία στρατηγική email marketing με στόχο όχι μόνο την υποβολή μιας κριτικής αλλά και τη μετατροπή του πελάτη σας από περαστικό σε επαναλαμβανόμενο επισκέπτη.

Αν μιλήσουμε και για άλλες πλατφόρμες αξιολόγησης, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα. Έχουμε δει επαγγελματικη κάρτα από επιχείρηση η οποία ζητάει από τον πελάτη να πληκτρολογήσει τη διεύθυνση https://www.tripadvisor.com/UserReview στο κινητό του. Μόλις την επισκεφτεί, θα πρέπει να πληκτρολογήσει την ακριβή επωνυμία της επιχείρησης αλλά και να επιλέξει τη σωστή τοποθεσία. Αν π.χ. σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε “Goody’s burger house”, δείτε τι αποτελέσματα παίρνετε.

Αναζήτηση επιχείρησης για να αξιολόγηση σε trip advisor

Το πιο πιθανό είναι ο πελάτης να εγκαταλείψει την προσπάθειά του και να μην αφήσει τελικά την αξιολόγησή του.

Πώς να βρείτε τον σύνδεσμο αξιολόγησης Google

Η εύρεση του συνδέσμου αξιολόγησης είναι κάτι που δυσκολεύει αρκετούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Ελάτε να δούμε πώς μπορείτε να τον βρείτε και να αρχίσετε να ζητάτε κριτικές από τους πελάτες σας.

Βρείτε την επιχείρησή σας

Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να ανοίξετε τον Google Chrome και να βρείτε τη δική σας επιχείρηση. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πληκτρολογήσετε “η επιχειρηση μου” στο περιηγητή και θα εμφανιστούν από κάτω όλες οι επιχειρήσεις που διαχειρίζεστε. Προσοχή όμως εδώ. Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι με το ίδιο email με το οποίο είστε ιδιοκτήτης ή διαχειριστής της τοποθεσίας σας.

Διαχείριση εταιρικών προφίλ Google

Αντιγράψτε τον σύνδεσμο κριτικών Google

Επιλέξτε από την προηγούμενη εικόνα “Προβολή προφίλ” και θα ανακατευθυνθείτε στο διαχειριστικό περιβάλλον. Εκεί θα δείτε ένα εικονίδιο που αναγράφει “Αίτημα για κριτικές”. Πατήστε το.

Εύρεση συνδέσμου κριτικών Google

Μόλις το πατήσετε, θα σας βγει ένα αναδυόμενο παράθυρο με τον σύνδεσμο αξιολόγησης. Αντιγράψτε τον και χρησιμοποιήστε τον ώστε να ανακατευθύνονται οι πελάτες σας απευθείας στη φόρμα αξιολόγησης.

Όταν λοιπόν ο πελάτης κάνει κλικ στον σύνδεσμο που θα του στείλετε ή θα σκανάρει το qr code, θα ανακατευθυνθεί πανεύκολα στη φόρμα αξιολόγησης. Στόχος επετεύχθη!

Αξιολόγηση επιχείρησης Google

Ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα λοιπόν και ξεκινήστε να ζητάτε κριτικές από τους πελάτες σας!

Μετακινηθείτε στην κορυφή