Γιατί να καταχωρήσετε την επιχείρησή σας στους Χάρτες Google.
Σε μια εποχή όπου η παρουσία στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις, η παρουσία στους Χάρτες Google δεν είναι πλέον απλώς μια επιλογή. Είναι ανάγκη. Οι Χάρτες Google, παλαιότερα γνωστοί ως Google My Business, είναι ένα ισχυρό εργαλείο που συνδέει τις τοπικές επιχειρήσεις με δυνητικούς πελάτες στην περιοχή τους. Προσθέτοντας την επιχείρησή σας στους Χάρτες Google, βελτιώνετε την προβολή, την αξιοπιστία και την ανακαλυψιμότητά σας στο διαδίκτυο, οδηγώντας τελικά σε περισσότερη κίνηση στην τοποθεσία της επιχείρησης και αυξάνοντας το πελατολόγιο σας. Σε αυτόν τον αναλυτικό οδηγό, θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία προσθήκης της επιχείρησής σας στους Χάρτες Google, βήμα προς βήμα.
Γιατί η επιχείρησή μου δεν εμφανίζεται στο Google Maps
Πολλοί ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της μη εμφάνισης της επιχείρησής τους στο Google Maps, ακόμα και όταν κάνουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες. Το ζήτημα της μη προβολής της επιχείρησής σας μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την ορατότητά της στα αποτελέσματα αναζήτησης και στο Google Maps.
Πρώτος λόγος μπορεί να είναι η ατελής ή ελλιπής καταχώρηση στο Google My Business. Εάν τα στοιχεία της επιχείρησής σας, όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο, ή οι ώρες λειτουργίας, δεν είναι ακριβή ή πλήρως συμπληρωμένα, τότε το Google δυσκολεύεται να την εμφανίσει στους χρήστες. Επίσης, εάν η επιχείρησή σας δεν έχει επαληθευτεί μέσω του Google My Business, αυτό μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εμπόδιο, αφού η Google απαιτεί επαλήθευση για να διασφαλίσει τη νομιμότητα και αυθεντικότητα των επιχειρήσεων που προβάλει.
Άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η τοποθεσία και ο ανταγωνισμός. Εάν δραστηριοποιείστε σε περιοχή με πολλές παρόμοιες επιχειρήσεις, μπορεί η επιχείρησή σας να μην εμφανίζεται άμεσα στα αποτελέσματα, ειδικά αν δεν υπάρχουν αρκετές θετικές κριτικές ή σωστά δομημένα δεδομένα που να ενισχύουν τη θέση της. Για να βελτιώσετε την προβολή σας, φροντίστε να ζητήσετε από τους πελάτες σας να αφήσουν κριτικές και να προσθέσετε φωτογραφίες που δίνουν μια πιο πλήρη εικόνα της επιχείρησης.
Η βελτιστοποίηση του SEO για το Google My Business είναι επίσης απαραίτητη. Φροντίστε οι περιγραφές, οι κατηγορίες και τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρετε να περιλαμβάνουν σημαντικές λέξεις-κλειδιά, που είναι σχετικές με την επιχείρησή σας. Αυτό θα βοηθήσει στη σύνδεση της επιχείρησής σας με τις αναζητήσεις που κάνουν οι χρήστες για παρόμοιες υπηρεσίες ή προϊόντα.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, τεχνικά ζητήματα ή αλλαγές στους αλγορίθμους της Google μπορεί να επηρεάσουν την εμφάνιση της επιχείρησής σας. Η τακτική παρακολούθηση και ενημέρωση των στοιχείων της επιχείρησής σας, καθώς και η εξασφάλιση ότι η ιστοσελίδα σας είναι συνδεδεμένη με τον λογαριασμό Google My Business, μπορεί να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάταξης.
Αν η επιχείρησή σας εξακολουθεί να μην εμφανίζεται, η συνεργασία με έναν ειδικό στο SEO για τοπικές αναζητήσεις μπορεί να είναι μια επωφελής επιλογή, καθώς θα σας καθοδηγήσει στις σωστές στρατηγικές που θα κάνουν την επιχείρησή σας ορατή και ελκυστική στους χρήστες του Google Maps. Αλλά προς το παρόν, ακολουθήστε τις οδηγίες μας για να καταχωρήσετε την επιχείρησή σας στους Χάρτες Google.
Οδηγός καταχώρησης επιχείρησης στους Χάρτες Google
Συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν Λογαριασμό Google
Πριν ξεκινήσετε να προσθέτετε την επιχείρησή σας στους Χάρτες Google, βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε Λογαριασμό Google. Εάν δεν έχετε, μπορείτε εύκολα να το δημιουργήσετε μεταβαίνοντας στη διεύθυνση accounts.google.com. Εάν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε.
Πρόσβαση στο Google My Business
Μόλις συνδεθείτε, μεταβείτε στον ιστότοπο του Google My Business (business.google.com) ή αναζητήστε “Google My Business” στο Google και κάντε κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα.
Προσθέστε την επιχείρησή σας
Κάντε κλικ στο κουμπί “Manage Now” για να ξεκινήσει η διαδικασία προσθήκης της επιχείρησής σας στους Χάρτες Google. Θα σας ζητηθεί να εισαγάγετε το όνομα της επιχείρησής σας. Εάν η επιχείρησή σας δεν εμφανίζεται στο αναπτυσσόμενο μενού, κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη της επιχείρησής σας στο Google”.
Επιλέξτε Τύπο Επιχείρησης
Θα κληθείτε να επιλέξετε τύπο επιχείρησης. Αν έχετε κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα και δίνετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να ολοκληρώσουν την αγορά τους online, τότε θα πρέπει να επιλέξετε Online Retail. Αν είστε τοπική επιχείρηση όπου η τοποθεσία σας είναι επισκέψιμη από τους πελάτες σας, όπως εστιατόριο, τότε επιλέγετε το Local Store. Αν είστε μία επιχείρηση όπου προσφέρετε υπηρεσίες όπου επισκέπτεστε εσείς τους πελάτες στη δική τους τοποθεσία, όπως υδραυλικός, τότε επιλέγετε Service Business.
Επιλογή κατηγορίας Google My Business
Στο επόμενο βήμα θα επιλέξετε τη βασική κατηγορία της επιχείρησης. Προσοχή εδώ! Βάση της κατηγορίας στο Google My Business, θα αποφασίσει η Google ποια χαρακτηριστικά είναι συμβατά με τη δική σας επιχείρηση. Π.χ. αν είστε εστιατόριο θα έχετε την επιλογή να βάλετε το δικό σας ωράριο και την περιγραφή της επιχείρησης. Αν είστε ξενοδοχείο, τότε το ωράριο σας θα είναι από προεπιλογή “ανοιχτό πάντα” και δε θα έχετε την επιλογή να βάλετε τη δική σας περιγραφή.
Καταχώρηση διεύθυνσης επιχείρησης στο Google My Business
Συμπληρώστε με ακρίβεια τη διεύθυνσή σας και βεβαιωθείτε ότι είναι ακριβώς ίδια με όλες τις άλλες καταχωρίσεις που υπάρχουν online και αναφέρουν τη διεύθυνση της επιχείρησης. Αυτό θα παίξει ρόλο και στη διεκδίκηση της επωνυμίας της επιχείρησης από εσάς.
Επιβεβαίωση επιχείρησης στο Google My Business
Αν υπάρχει περίπτωση η επιχείρησή σας μπορεί να έχει ήδη ένα Εταιρικό προφίλ στην Αναζήτηση ή στους Χάρτες Google, θα δείτε αυτή την εικόνα. Αν δείτε την επιχείρησή σας στις προτεινόμενες, επιλέξτε την και θα λάβετε οδηγίες να βελτιώσετε το υπάρχων Εταιρικό προφίλ σας.
Αν δε βλέπετε την επιχείρησή σας εδώ, επιλέξτε None of these
Καταχώρηση ακριβής τοποθεσίας στους Χάρτες Google
Θα σας ζητηθεί να επιλέξετε με ακρίβεια την τοποθεσία της επιχείρησης στους χάρτες Google με τη βοήθεια πινέζας. Αν θεωρείτε ότι δεν είναι τοποθετημένη με ακρίβεια στην τοποθεσία σας, τότε πατήστε το κουμπί Adjust, μετακινήστε τον χάρτη ώστε η πινέζα να τοποθετηθεί με ακρίβεια στη διεύθυνσή σας και πατήστε Done.
Καταχώρηση τηλεφώνου και ιστότοπου επιχείρησης
Καταχωρήστε το τηλέφωνο επικοινωνίας με την επιχείρηση και τον ιστότοπό σας. Μπορεί εδώ να λέει ότι ο ιστότοπος είναι προαιρετικός αλλά στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, η κατασκευή ιστότοπου είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση.
Επαληθεύστε την επιχείρησή σας
Αφού εισαγάγετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας, η Google θα σας ζητήσει να επαληθεύσετε την επιχείρησή σας. Αυτό είναι ένα κρίσιμο βήμα για να διασφαλιστεί ότι μόνο οι νόμιμες επιχειρήσεις αναφέρονται στους Χάρτες Google. Μπορείτε να επιλέξετε να επαληθεύσετε την επιχείρησή σας μέσω μιας ταχυδρομικής κάρτας που αποστέλλεται στη διεύθυνσή σας, μιας τηλεφωνικής κλήσης ή ενός email.
Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας στο Google My Business
Αφού επαληθευτεί η επιχείρηση, αφιερώστε χρόνο για να βελτιστοποιήσετε το προφίλ της επιχείρησής σας. Προσθέστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, ωράριο λειτουργίας, περιγραφή και οποιαδήποτε άλλη σχετική πληροφορία. Αυτό όχι μόνο κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει, αλλά παρέχει επίσης στους χρήστες πολύτιμες πληροφορίες.
Διαχείριση Κριτικών πελατών
Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αφήνουν κριτικές στο προφίλ σας στους Χάρτες Google. Οι θετικές κριτικές μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τη φήμη της επιχείρησής σας και να προσελκύσουν νέους πελάτες. Απαντήστε αμέσως σε θετικές και αρνητικές κριτικές για να δείξετε ότι εκτιμάτε τα σχόλια των πελατών σας.
Χρησιμοποιήστε τις λειτουργίες του Google My Business
Εξερευνήστε τις διάφορες λειτουργίες που προσφέρει το Google My Business, όπως αναρτήσεις, προσφορές και πληροφορίες. Ενημερώνετε τακτικά το προφίλ σας για να ενημερώνετε τους πελάτες για προσφορές, εκδηλώσεις και τυχόν αλλαγές στην επιχείρησή σας.
Οφέλη από την προσθήκη της επιχείρησής σας στους Χάρτες Google
- Αυξημένη ορατότητα: Η παρουσία στους Χάρτες Google διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σας είναι ανιχνεύσιμη από τοπικούς πελάτες που αναζητούν ενεργά προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε.
- Αξιοπιστία και εμπιστοσύνη: Η παρουσία στους Χάρτες Google προσθέτει αξιοπιστία στην επιχείρησή σας. Οι δυνητικοί πελάτες είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν μια επιχείρηση που μπορούν να βρουν εύκολα σε μια αξιόπιστη πλατφόρμα όπως η Google.
- Προσβασιμότητα σε κινητές συσκευές: Με την αυξανόμενη χρήση κινητών συσκευών, οι Χάρτες Google διευκολύνουν τους πελάτες να βρίσκουν την επιχείρησή σας εν κινήσει, οδηγώντας την κίνηση με τα πόδια στη φυσική σας τοποθεσία.
- Ενίσχυση SEO: Οι καταχωρίσεις των Χαρτών Google συμβάλλουν στη συνολική παρουσία σας στο διαδίκτυο και μπορούν να επηρεάσουν θετικά την κατάταξη του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης, οδηγώντας σε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα.
Η προσθήκη της επιχείρησής σας στους Χάρτες Google είναι μια στρατηγική κίνηση που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επιτυχία της επιχείρησής σας. Ακολουθώντας αυτόν τον αναλυτικό οδηγό και εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες που προσφέρει το Google My Business, θα βελτιώσετε την προβολή σας και θα αυξήσετε τη βάση του πελατολογίου σας και τον τζίρο σας.