10 λόγοι που πρέπει να αυξήσετε τις κριτικές Google.

Περιεχόμενα

Σε έναν πλήρως διασυνδεδεμένο κόσμο όπου όλοι αναζητούν online, κάθε κλικ και κάθε κύλιση του κέρσορα μετράει και η σημασία των κριτικών στους Χάρτες Google για τις τοπικές επιχειρήσεις είναι σαν ένας φάρος στο απόλυτο σκοτάδι, που οδηγεί τα πλοία στο λιμάνι. Έτσι και οι χρήστες αναζητούν την πιο λαμπερή κριτική που θα τους οδηγήσει στην επιχείρηση που επιθυμούν.

Οι κριτικές λοιπόν δεν είναι απλά λόγια. Είναι οι ψίθυροι της αγοράς και οι δυνατές ζητωκραυγές (ή αποδοκιμασίες) των πελατών σας. Ας δούμε αναλυτικότερα γιατί η αύξηση των κριτικών Google σας σε ποσότητα και ποιότητα δεν είναι απλώς ωφέλιμη, αλλά είναι πρωταρχικής σημασίας για την ανακαλυψιμότητα της τοπικής σας επιχείρησης.

Βγείτε από το καβούκι σας

Φανταστείτε την επιχείρησή σας ως ένα μικρό, πολύχρωμο ψάρι στον απέραντο ωκεανό του Διαδικτύου. Χωρίς τις κριτικές των πελατών σας είστε μόνοι και η παρουσία γίνεται ελάχιστα αισθητή. Ο Φούρνος της κ. Σοφίας στην Κομοτηνή, ήταν κάποτε ένα κρυμμένο στολίδι σε μια μικρή πόλη, μέχρι που το συνειδητοποίησε. Ξεκίνησε ζητώντας απλώς από κάθε πελάτη να αφήσει μια κριτική, διακριτικά, στο τέλος της επίσκεψής του. Τοποθέτησε επίσης ταμπέλες με μια νότα χιούμορ: “Λατρεύετε τα κέικ μας; Ενημερώστε την Google!” Αυτό το μικρό βήμα οδήγησε σε μια έκρηξη στις κριτικές, μετατρέποντας την επιχείρηση από ένα άγνωστο φούρνο σε ένα αγαπημένο προορισμό με φρέσκα κέικ. Το κλειδί εδώ; Μην ντρέπεστε να ζητήσετε κριτικές. Μόνο το 4% έχει δηλώσει ότι δε θα αφήσει κριτική εφόσον του ζητηθεί. Οι ευχαριστημένοι πελάτες σας είναι συχνά περισσότερο από πρόθυμοι να μοιραστούν τη χαρά τους στο διαδίκτυο.

Οικοδομήστε την εμπιστοσύνη

louloudia-online.gr

Στην πληθώρα των διαδικτυακών επιχειρήσεων, η εμπιστοσύνη είναι το κλειδί. Χωρίς αυτό, οι πιθανοί πελάτες είναι πολύ πιθανό να προτιμήσουν κάποια άλλη επιχείρηση. Αυτή ήταν η περίπτωση ενός νέου ανθοπώλη στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης, του Χρυσαφίδη Δημήτρη. Οι όμορφες ανθοδημιουργίες του περίμεναν κάποιον να έρθει και τις κάνει δικές του. Ξεκίνησε λοιπόν μια καμπάνια, προσφέροντας μια μικρή έκπτωση στην επόμενη αγορά των πελατών για κάθε κριτική. Σύντομα, τα ολόφρεσκα λουλούδια του έγιναν ανάρπαστα. Το μάθημα; Δώστε κίνητρα στους πελάτες σας. Ένα μικρό αλλά έμπρακτο ευχαριστώ μπορεί να βοηθήσει πολύ στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης.

Η μαγεία του Τοπικού SEO

Στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, το τοπικό SEO είναι αυτό που κάνει τις επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν. Αν έχετε λίγες κριτικές, πιθανόν η επιχείρησή σας είναι αόρατη στους αλγόριθμους της Google. Το Στέκι του Βασίλη, ένα φιλόξενο εστιατόριο, πάλευε να επιβιώσει μέχρι που επικεντρώθηκαν στο να συγκεντρώσουν κριτικές. Εκπαίδευσαν το προσωπικό τους να υπενθυμίζει στους πελάτες να αφήσουν μια κριτική εάν τους άρεσε το γεύμα τους. Αυτή η μικρή πρακτική έκανε μεγάλη διαφορά, φέρνοντας περισσότερους πεινασμένους θαμώνες στην αγκαλιά της επιχείρησης. Το μαγικό σου ραβδί; Εκπαίδευσε την ομάδα σου να ζητάει κριτικές από πελάτες που φαίνονται να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες σας.

Ανατροφοδότηση: Χρυσωρυχείο δεδομένων

female-hairdresser-woman-smiling-looking-mirror-beauty-salon.jpg

Οι κριτικές δεν είναι απλά λόγια. Είναι χρυσωρυχείο δεδομένων για τη βελτίωση της επιχείρησής σας. Χωρίς αυτές, πλέετε χωρίς πυξίδα. Το κομμωτήριο Stellas Coifure άρχισε να ζητά ενεργά κριτικές που να περιέχουν σχόλια των πελατών, αντιμετωπίζοντας κάθε κριτική ως ένδειξη για τη βελτίωση των υπηρεσιών της. Αυτό λοιπόν που έκανε είναι να στέλνει τους πελάτες της σε μία φόρμα η οποία ήταν πολύ εύκολη στη συμπλήρωσή της, πριν τους ανακατευθύνει να αφήσουν την κριτική τους online, Διοργάνωσαν ακόμη και μια μηνιαία «Ημέρα κριτικής πελατών», γιορτάζοντας τις πιο χρήσιμες αξιολογήσεις. Αυτό όχι μόνο βελτίωσε τις υπηρεσίες τους αλλά δημιούργησε και μια πιστή βάση πελατών. Δείξτε στους πελάτες σας ότι τα σχόλιά τους λαμβάνονται υπόψιν με το να επιλύετε οποιοδήποτε πρόβλημα ανέφεραν.

Εκμετάλλευση της Αγέλης

Στον τομέα των επιχειρήσεων, το φαινόμενο της αγέλης έχει τη δική του σημασία. Το Cozy Cafe το εκμεταλλεύτηκε αυτό παρουσιάζοντας τις κριτικές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στο φυσικό τους κατάστημά τους. Δημιούργησαν ένα «Wall of Fame» για τις καλύτερες κριτικές τους. Αυτή η οπτική αναπαράσταση ευχαριστημένων πελατών κέντρισε το ενδιαφέρον και τράβηξε περισσότερους ανθρώπους να βιώσουν αυτό που οι άλλοι επαινούσαν. Η στρατηγική σας; Εμφανίστε τις κριτικές σας με υπερηφάνεια. Αφήστε το “κοπάδι” να οδηγήσει τους άλλους σε εσάς.

Μετατρέποντας το αρνητικό σε θετικό

Οι αρνητικές κριτικές μπορεί να σας στεναχωρήσουν αρχικά, αλλά στην πραγματικότητα είναι χρυσές ευκαιρίες. Η Elite Electronics έλαβε κάποτε μια καυστική κριτική. Αντί να το κρύψουν, το αναφέρθηκαν δημόσια και διόρθωσαν το θέμα. Αυτή η επίδειξη υπευθυνότητας μετέτρεψε έναν δυσαρεστημένο χρήστη σε πιστό πελάτη. Ο χρυσός κανόνας εδώ; Απαντήστε στις αρνητικές κριτικές με επαγγελματισμό και δείξτε ότι κάνετε ότι είναι δυνατόν για να παρέχετε ακόμη καλύτερες υπηρεσίες/προϊόντα.

Η καρδιά της επιχείρησης χτυπά στη γειτονιά σας

Πελάτες και προσωπικό καφετέριας σε μία τοπική γειτονιά χαμογελάνε

Η επιχείρησή σας είναι μέρος μιας τοπικής κοινότητας. Το Gold Spa Center το κατάλαβε αυτό. Άρχισαν να απαντούν σε κριτικές αναφέροντας τοπικές εκδηλώσεις ή άλλες τοπικές επιχειρήσεις οι οποίες παρείχαν διαφορετικού είδους υπηρεσίες. Αυτό δεν έδειξε μόνο τη δέσμευσή τους αλλά και την αγάπη τους για την κοινότητά τους. Τι να κάνετε; Συνδέστε την επιχείρησή σας με τις υπόλοιπες τοπικές επιχειρήσεις Αφήστε τις κριτικές σας να δείξουν πόσο πολύ συνδεδεμένοι είστε την τοπική σας κοινότητα.

Το φαινόμενο του κυματισμού

Οι θετικές κριτικές είναι σαν τις πέτρες που ρίχνονται σε μια λίμνη. Δημιουργούν κυματισμούς. Το Pet Shop Corner άρχισε να μοιράζεται τις θετικές του κριτικές στον ιστότοπό του και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που οδήγησε περισσότερους πελάτες να θέλουν να βιώσουν και να συμμετάσχουν στη θετική εμπειρία. Το σχέδιο δράσης σας; Μοιραστείτε το καλό. Εκμεταλλευτείτε κάθε θετική κριτική ώστε να δημιουργήσει ένα πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα.

Ακονίζοντας το σπαθί σας

Στη μάχη των επιχειρήσεων, οι κριτικές σας είναι το σπαθί και η ασπίδα σας. Η iTech χρησιμοποίησε τις θετικές της κριτικές για να επισημάνει τα μοναδικά σημεία που την κάνουν να ξεχωρίζει, όπως την ταχεία εξυπηρέτησή τους. Συμπεριέλαβαν αποσπάσματα από κριτικές στις διαφημίσεις τους και στον ιστότοπό τους. Για να κερδίσετε το πλεονέκτημά σας, χρησιμοποιήστε τις κριτικές σας ως όπλα. Επισημάνετε αυτό που σας κάνει ξεχωριστό.

Ένα ταξίδι συνεχούς ανάπτυξης

Τέλος, οι κριτικές δεν είναι απλώς δείκτες του παρόντος. Είναι δείκτες και για το μέλλον της επιχείρησης. Στο εστιατόριο Meat Place θεώρησαν κάθε κριτική ως ένα επιπλέον βήμα στο ταξίδι ανάπτυξης της επιχείρησης. Προσάρμοζαν συνεχώς το μενού και τις υπηρεσίες τους με βάση τα σχόλια. Αντιμετωπίστε κάθε κριτική ως ένα βήμα προς ένα καλύτερο, φωτεινότερο μέλλον για την επιχείρησή σας.

Στην ουσία, οι κριτικές των Χαρτών Google είναι η πυξίδα, ο χάρτης και το τηλεσκόπιο που καθοδηγούν την επιχείρησή σας στις ψηφιακές θάλασσες. Δεν είναι απλά σχόλια. Είναι η ψυχή της διαδικτυακής σας παρουσίας, οι ψίθυροι της ανάπτυξης και οι κραυγές της επιτυχίας. Ζητήστε τους λοιπόν να σας αξιολογήσουν, ευχαριστείστε τους, μάθετε από αυτούς και αφήστε τους να οδηγήσουν την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο.

Μετακινηθείτε στην κορυφή