Πώς να διπλασιάσετε το open rate του newsletter σας σε 30 ημέρες

Περιεχόμενα

Αν είστε ιδιοκτήτης ή υπεύθυνος επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου, η στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email είναι κρίσιμο στοιχείο της επιτυχίας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι συνδρομητές σας ανοίγουν και αλληλεπιδρούν με τα email σας και ότι τα μηνύματά σας αυξάνουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις. Σε αυτόν τον απόλυτο οδηγό για το μάρκετινγκ μέσω email, θα σας δείξουμε πώς να διπλασιάσετε τα ποσοστά ανοίγματος των email σας σε 30 ημέρες.

Βήμα 1: Βελτιστοποιήστε τη σχεδίαση email σας για κινητά

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από κινητές συσκευές, είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε τη σχεδίαση email σας για κινητά. Αυτό σημαίνει ότι δημιουργείτε αποκριτικά email που φαίνονται υπέροχα σε οποιαδήποτε συσκευή. Κάνοντας τα email σας φιλικά προς κινητά, θα αυξήσετε τις πιθανότητες οι συνδρομητές σας να ανοίγουν και να ασχολούνται με τα μηνύματά σας.

Βήμα 2: Χρησιμοποιήστε την τμηματοποίηση για να εξατομικεύσετε τα email σας

Η τμηματοποίηση της λίστας email σας είναι ζωτικής σημασίας για την παράδοση στοχευμένου, εξατομικευμένου περιεχομένου στους συνδρομητές σας. Τμηματοποιώντας τη λίστα σας με βάση τα ενδιαφέροντα, τη συμπεριφορά και άλλους παράγοντες, μπορείτε να στείλετε πιο σχετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν απήχηση στους συνδρομητές σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά ανοίγματος των μηνυμάτων σας, αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο και πιστότητα πελάτων.

Βήμα 3: Δημιουργήστε συναρπαστικές γραμμές θέματος

Η γραμμή θέματός σας είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι συνδρομητές σας στα εισερχόμενά τους, επομένως είναι σημαντικό να το κάνετε συναρπαστικό. Να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με το τι περιέχει το email σας. Μια εξαιρετική γραμμή θέματος μπορεί να δελεάσει τους συνδρομητές σας να ανοίξουν το email σας και να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας.

Βήμα 4: Δώστε αξία στα email σας

Οι συνδρομητές σας είναι πολυάσχολοι άνθρωποι, επομένως είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι τα email σας παρέχουν αξία. Αυτό μπορεί να σημαίνει την προσφορά αποκλειστικών εκπτώσεων, την προβολή νέων προϊόντων ή την παροχή χρήσιμων συμβουλών. Παρέχοντας αξία στα email σας, θα αυξήσετε την πιθανότητα οι συνδρομητές σας να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας.

Βήμα 5: Δοκιμή και επανάληψη

Τέλος, είναι σημαντικό να δοκιμάσετε και να επαναλάβετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Δοκιμάστε διαφορετικές θεματικές γραμμές, περιεχόμενο και ώρες αποστολής για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας. Με τη συνεχή δοκιμή και βελτίωση της στρατηγικής σας, θα είστε σε θέση να βελτιώσετε τα ποσοστά ανοίγμνατος των email σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις από τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, θα καταφέρετε να διπλασιάσετε τα ποσοστά ανοίγματος των email σας σε μόλις 30 ημέρες για τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Με τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να επιτύχετε παρόμοια αποτελέσματα και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις για την επιχείρησή σας.

Βάση της συνεργασίας μας είναι η συνεχής εξέλιξη της υπηρεσίας και η ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Αν θέλετε και εσείς να πάτε την online επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο αυξάνοντας τα ποσοσά ανοίγματος των καμπανιών σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ζητήστε μας μία δωρεάν παρουσίαση της υπηρεσίας μας για σας δείξουμε πώς θα το καταφέρουμε αυτό. Κάποια παραδείγματα μπορείτε να δείτε και στα case studies μας.


ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ

Email Marketing

Σχετικά Άρθρα


Γιατί πρέπει να δημιουργείτε email καμπάνιες πρωτίστως για κινητές συσκευές

Δημιουργήστε επιτυχημένες καμπάνιες email, βελτιστοποιημένες για κινητά και οι πιο πρόσφατες τάσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κινητά.


Written by
Mail Marketing Specialist
The Vital Role of Email in E-commerce: Tips and Case Studies


Ο ζωτικός ρόλος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Συμβουλές και case studies

Ο ζωτικός ρόλος του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συμβουλές ώστε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητές του.


Written by
Mail Marketing Specialist
Το μέλλον του email marketing: Η τεχνητή νοημοσύνη και πώς μπορεί αυξήσει τα έσοδά σας.


Το μέλλον του email marketing: Η τεχνητή νοημοσύνη και πώς μπορεί αυξήσει τα έσοδά σας.

Το μέλλον του email marketing και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνητή νοημοσύνη και την εξατομίκευση για να βελτιώσετε συνολικά τις καμπάνιες σας.


Written by
Mail Marketing Specialist

Μετακινηθείτε στην κορυφή