Στειλτε προσωποποιημενα email και αυξηστε την αποδοση του newsletter σας

Περιεχόμενα

Πώς να προσεγγίσετε σωστά τους πελάτες σας

Ζητήστε μας μία δωρεάν παρουσίαση της υπηρεσίας μας για να σας δείξουμε τα εργαλεία μας και την εξειδίκευσή μας.

Η τμηματοποίηση των πελατών σας είναι ζωτικής σημασίας για το επιτυχημένο email marketing. Διαχωρίζοντας το κοινό σας σε συγκεκριμένες ομάδες με βάση κοινά χαρακτηριστικά, μπορείτε να δημιουργήσετε στοχευμένες και εξατομικευμένες καμπάνιες που να έχουν απήχηση σε κάθε άτομο. Ακολουθούν πέντε τρόποι για να τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας:

Επίπεδο πιστότητας: Η αφοσίωση των πελατών είναι μια σημαντική πτυχή κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες αποτελούν τη ραχοκοκαλιά πολλών εταιρειών, παρέχοντας μια σταθερή ροή εσόδων και παραπομπών. Ένας τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών είναι μέσω του αποτελεσματικού μάρκετινγκ μέσω email. Αναπτύσσοντας μια στρατηγική που επικεντρώνεται στην οικοδόμηση σχέσεων και στην παροχή αξίας στους συνδρομητές σας, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ισχυρό δεσμό με τους πελάτες σας που θα τους κάνει να επιστρέφουν για περισσότερα.Τμηματοποιήστε το κοινό σας με βάση το πόσο πιστοί είναι στο brand σας. Πελάτες που αναφέραμε πιο πάνω και είναι επαναλαμβανόμενοι και πιστοί σε εσάς πρέπει να έχουν διαφορετικοί αντιμετώπιση. Ενδεικτικά υπάρχει η πιθανότητα το 80% του τζίρου σας να έρχεται από το 20% των πελατών σας (διαφέρει ανάλογα με τον κλάδο αλλά είναι η γενική αρχή του Παρέτο)

Ιστορικό αγορών: Στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα ιστορικά δεδομένα των παραγγελιών των πελατών σας μπορεί να είναι ένα απίστευτα πολύτιμα δεδομένα. Αναλύοντάς τα,  μπορείτε να αποκτήσετε πληροφορίες για τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τα μοτίβα αγορών των πελατών σας. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη μιας πιο αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω email που είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Οπότε αναλύστε τις προηγούμενες αγορές των πελατών σας για να προσδιορίσετε ποια προϊόντα ή υπηρεσίες τους ενδιαφέρουν περισσότερο. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να στείλετε στοχευμένα email με περιεχόμενο που είναι 100% σχετικό με αυτούς.

Email Engagement: Η τμηματοποίηση πελατών στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στα ποσοστά διάδρασης. Διαιρώντας τη λίστα email σας σε συγκεκριμένα τμήματα με βάση χαρακτηριστικά όπως δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα ή ιστορικό αγορών, μπορείτε να δημιουργήσετε στοχευμένα μηνύματα που είναι πιο σχετικά με κάθε ομάδα συνδρομητών. Αυτό το επίπεδο εξατομίκευσης μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της πιθανότητας επαφής του κοινού σας με τα email σας, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά διάδρασης συνολικά. Τμηματοποιήστε το κοινό σας με βάση τις αναλογίες ανοίγματος email και τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε ποιες ομάδες είναι πιο αφοσιωμένες και να δημιουργήσετε καμπάνιες ειδικά για αυτές.

Ενδιαφέροντα: Η τμηματοποίηση πελατών με βάση τα ενδιαφέροντά τους είναι μια σημαντική στρατηγική στο email marketing για διάφορους λόγους. Διαιρώντας τη λίστα email σας σε συγκεκριμένα τμήματα βάσει ενδιαφέροντος, μπορείτε να δημιουργήσετε στοχευμένα μηνύματα που είναι πιο σχετικά και ελκυστικά για κάθε ομάδα συνδρομητών. Χρησιμοποιήστε έρευνες ή άλλες μεθόδους (όπως στοχευμένες αναδυόμες φόρμες στο site) για να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικά με τα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσετε καμπάνιες που ευθυγραμμίζονται με τα ενδιαφέροντά τους και τους κρατούν αφοσιωμένους.

Δεδομένα συμπεριφοράς: Η τμηματοποίηση πελατών με βάση δεδομένα συμπεριφοράς είναι μια σημαντική στρατηγική στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επειδή σας επιτρέπει να στοχεύετε συνδρομητές με βάση τις ενέργειες και τη συμπεριφορά τους. Αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο οι συνδρομητές αλληλεπιδρούν με τα email και τον ιστότοπό σας, μπορείτε να αποκτήσετε πληροφορίες για τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά τους και να δημιουργήσετε στοχευμένα μηνύματα που είναι πιο πιθανό να έχουν απήχηση σε κάθε ομάδα συνδρομητών. Αναλύστε τις ενέργειες που κάνουν οι πελάτες σας στον ιστότοπό σας, όπως οι σελίδες που επισκέπτονται και τα προϊόντα που βλέπουν. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καμπάνιες που σχετίζονται με τις συγκεκριμένες συμπεριφορές τους.

Χρησιμοποιώντας αυτές τις πέντε μεθόδους για να τμηματοποιήσετε το κοινό σας, μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες υψηλής στόχευσης που οδηγούν σε αποτελέσματα. Με εξατομικευμένα και σχετικά μηνύματα, οι πελάτες σας είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας και να κάνουν μια αγορά. Μακροπρόθεσμα, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη αφοσίωση πελατών, αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και συνολική ανάπτυξη της επιχείρησης.το

Ζητήστε μας μία δωρεάν παρουσίαση της υπηρεσίας μας για να σας δείξουμε τα εργαλεία μας και την εξειδίκευσή μας.

Μετακινηθείτε στην κορυφή