Γιατί πρέπει να επιβεβαιώσετε το email του συνδρομητή σας.

Περιεχόμενα

Η συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτελεί το πιο βασικό κομμάτι στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για αυτό και πρέπει να γίνεται σωστά, ώστε οι καμπάνιες σας να παραδίδονται στον φάκελο εισερχομένων του χρήστη και όχι στον φάκελο ανεπιθυμήτων.

Επιβεβαίωση συγκατάθεσης

Η διπλή επιβεβαίωση διασφαλίζει ότι ο χρήστης έχει δώσει τη ρητή συγκατάθεσή του για λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την επιχείρησή σας. Αυτό μειώνει την πιθανότητα παραπόνων για ανεπιθύμητα μηνύματα και διασφαλίζει ότι η λίστα email σας αποτελείται από αφοσιωμένους και διαδραστικούς συνδρομητές.

Βελτιωμένη δυνατότητα παράδοσης

Οι πάροχοι υπηρεσιών email (ESP) προτιμούν λίστες email με συνδρομητές διπλής επιλογής, καθώς συμβάλλει στη μείωση της πιθανότητας τα email σας να επισημαίνονται ως ανεπιθύμητα ή να σταλούν σε ανενεργές διευθύνσεις email. Αυτό μπορεί να βελτιώσει την παράδοση των email σας και να διασφαλίσει ότι τα email σας φτάνουν στο κοινό που θέλετε.

Αυξημένη αφοσίωση

Οι συνδρομητές διπλής επιλογής είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με τα email σας, καθώς έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας και έχουν επιβεβαιώσει ενεργά τη συνδρομή τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά ανοίγματος, αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και, τελικά, υψηλότερα ποσοστά μετατροπών.

Προστασία από ρομπότ

Η διπλή συμμετοχή μπορεί να βοηθήσει στην προστασία της λίστας email σας από bots και άλλες δόλιες εγγραφές. Απαιτώντας ένα βήμα επιβεβαίωσης, καθιστά πιο δύσκολη την αυτόματη εγγραφή των bots στη λίστα email σας.

Συμμόρφωση με κανονισμούς

Πολλές χώρες έχουν νόμους και κανονισμούς σχετικά με το μάρκετινγκ μέσω email, συμπεριλαμβανομένου του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) στην Ευρωπαϊκή Ένωση και του νόμου CAN-SPAM στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η διπλή επιβεβαίωση του emails μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι οι πρακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας συμμορφώνονται με αυτούς τους κανονισμούς.

Συμπέρασμα

Συνολικά, το double opt-in είναι μια βέλτιστη πρακτική στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας της λίστας email σας, στην αύξηση της αφοσίωσης και στη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς.

Αν δεν επιβεβαιώνετε τα email των συνδρομητών σας ήδη, ξεκινήστε από σήμερα. Ζητήστε μας μία δωρεάν παρουσίαση της υπηρεσίας μας για σας δείξουμε πώς μπορείτε να το κάνετε αποτελεσματικά.

Μετακινηθείτε στην κορυφή