Δείτε το pop up που θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε χιλιάδες συνδρομητές

Περιεχόμενα

Δείτε τη φόρμα εγγραφής που θα σας φέρει χιλιάδες συνδρομητές.

Ποια η σημασία μία δυναμικής φόρμας εγγραφής.

Το πρώτο βήμα για ένα επιτυχημένο email marketing, είναι η δημιουργία μίας ποιοτικής λίστας συνδρομητών. Ο καλύτερος τρόπος είναι να στοχεύσετε σε επισκέπτες της σελίδας σας. Και αυτό γιατί είναι χρήστες οι οποίοι ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την επωνυμία σας και τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Βέβαια, ακόμη και έτσι, δεν μπορείτε να είστε επιθετικοί και ενοχλητικοί. Δε θέλετε αν διώξετε τον χρήστη παρέχοντας μία άσχημη εμπειρία. Παρακάτω λοιπόν θα δούμε όλες τις επιλογές που έχετε και πότε είναι καλό να χρησιμοποιείτε την κάθε μία.

Τύποι φόρμας εγγραφής συνδρομητών

form type
  • Τα αναδυόμενα παράθυρα (Popup) εμφανίζονται στη μέση του παραθύρου του προγράμματος περιήγησης. Ένα αναδυόμενο παράθυρο προσελκύει την προσοχή και χρησιμοποιείται καλύτερα για σημαντικές προσφορές ή κρίσιμα μηνύματα. Τα αναδυόμενα παράθυρα έχουν το υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από οποιονδήποτε τύπο φόρμας.
  • Τα Flyouts “γλιστρούν” στο παράθυρο του προγράμματος περιήγησης από οποιαδήποτε κατεύθυνση επιλέξετε. Αυτά, όπως τα αναδυόμενα παράθυρα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να πείσουν κάποιον να ολοκληρώσει κάτι ή να τον ανακατευθύνει, αλλά επειδή είναι μια λιγότερο παρεμβατική επιλογή, μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να συλλέξετε πληροφορίες σχετικά με τον χρήστη.
  • Υπάρχουν οι ενσωματωμένες φόρμες (Embed) όπου ενσωματώνονται στον ιστότοπό σας. Οι ενσωματωμένες φόρμες είναι οι λιγότερο παρεμβατικές φόρμες εγγραφής και χρησιμοποιούνται συνήθως για τη συλλογή διευθύνσεων email στην θέση της στατικής φόρμας που πιθανόν προϋπήρχε.
  • Οι φόρμες πλήρους σελίδας (Full Page) εμφανίζονται σε ολόκληρο το παράθυρο του προγράμματος περιήγησης, τραβώντας την πλήρη προσοχή των αγοραστών σας. Αυτές είναι φόρμες υψηλής μετατροπής, καθώς δεν μπορούν εύκολα να παραβλεφθούν, ωστόσο αυτό τις κάνει επίσης πιο παρεμβατικές, καθώς οι αγοραστές πρέπει να αλληλεπιδράσουν με τη φόρμα για να την κλείσουν.

Ιδανική στιγμή για να εμφανίσετε τη φόρμα σας

display timing

Show on page load  – Εάν θέλετε η φόρμα σας να εμφανίζεται αμέσως όταν κάποιος επισκέπτεται μια σελίδα στον ιστότοπό σας, επιλέξτε “Show on page load”. Ιδανικά, επιλέξτε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω επιλογές ώστε να επιτύχετε καλύτερη εμπειρία χρήστη:

Show when visitor is exiting the page – Αυτό σας επιτρέπει να στοχεύσετε τον χρήστη όταν σκοπεύει να απομακρυνθεί από τη σελίδα. Οι φόρμες πρόθεσης εξόδου ενεργοποιούνται όταν κάποιος τοποθετήσει το ποντίκι κοντά στις καρτέλες του προγράμματος περιήγησης σε επιτραπέζιο υπολογιστή και εάν κάποιος κάνει κύλιση γρήγορα προς τα πάνω στο κινητό.

Show __ seconds after page load – Μπορείτε να επιλέξετε τον αριθμό των δευτερολέπτων που πρέπει να βρίσκεται κάποιος στη σελίδα πριν φορτώσει η φόρμα. Για παράδειγμα, εάν εισάγετε ένα δευτερόλεπτο, η φόρμα θα εμφανιστεί αφού κάποιος βρεθεί σε έναν ιστότοπο για ένα δευτερόλεπτο. Ιδανικά, φροντίστε να εμφανίσετε το μήνυμα σας πριν φύγει ο χρήστης από την σελίδα.


Show after scrolling __% of the page – Εάν επιλέξετε καθυστέρηση κύλισης, κάποιος πρέπει να πραγματοποιήσει κύλιση σε ένα συγκεκριμένο σημείο της σελίδας για να φορτώσει η φόρμα. Το 0% ποσοστό είναι το επάνω μέρος της ιστοσελίδας, ενώ το 100% είναι το κάτω μέρος.

Προσέξτε τον διακόπτη που εμφανίζεται κάτω από τις επιλογές καθυστέρησης που σας επιτρέπει να εμφανίσετε τη φόρμα μόνο όταν πληρούνται όλοι οι επιλεγμένοι κανόνες. Εάν επιλέξετε πολλαπλές καθυστερήσεις, πρέπει να ικανοποιηθούν όλες για να εμφανιστεί η φόρμα. Για παράδειγμα, εάν επιλέξετε την πρόθεση εξόδου και ορίσετε τη φόρμα να εμφανίζεται αφού κάποιος πραγματοποιήσει κύλιση στη μέση της σελίδας, ένας επισκέπτης πρέπει να ολοκληρώσει και τις δύο ενέργειες (κάνοντας κύλιση μέχρι τη μέση της σελίδας και μετά εμφάνιση πρόθεσης εξόδου) για να εμφανιστεί η φόρμα. Κάποιος ο οποίος με το που μπήκε στη σελίδα σας πήγε να φύγει, δεν είναι ένας ποιοτικός συνδρομητής.

Μη γίνεστε ενοχλητικοί

display frequency and devices

Από τη στιγμή που κάποιος έχει κλείσει τη φόρμα, προφανώς δεν ενδιαφέρεται. Γιατί λοιπόν να του εμφανίσετε μετά από 5 ώρες την ίδια φόρμα; Μπορείτε να επιλέξετε να μην του εμφανίσετε τη φόρμα για τις επόμενες 30 ημέρες και τον επαναστοχεύεσετε μετά. 

Επίσης, δεν είναι ίδια η εμπειρία του eshop σας σε σταθερούς υπολογιστές και σε κινητά. Επιλέξετε λοιπόν διαφορετικό δημιουργικό ή ακόμη και είδος φόρμας, αναλόγως που εμφανίζεται η φόρμα σας.

Στοχεύστε με χειρουργική ακρίβεια

targeting

Το πιο δυνατό σημείο του email marketing είναι η στόχευση δυνητικών και υπαρχόντων πελατών με χειρουργική ακρίβεια. Μπορείτε λοιπόν να δείξετε τη φόρμα σας μόνο σε χρήστες οι οποίοι δεν είναι ήδη εγγεγραμμένοι στη λίστα των συνδρομητών σας. Σε αυτούς που είναι ήδη, μπορείτε να εμφανίσετε μία φόρμα με διαφορετικό περιεχόμενο ώστε να μπορέσετε να τους γνωρίσετε ακόμη καλύτερα.

Παράλληλα μπορείτε να εξαιρέσετε συγκεκριμένες σελίδες όπου δε θέλετε να εμφανίζετε η φόρμα σας. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εξαίρεση της φόρμας παραγγελίας από οτιδήποτε μπορεί να αποσπάσει την προσοχή ενός χρήστη που είναι έτοιμος να ολοκληρώσει την παραγγελία του.

Πώς θα φτιάξετε την ιδανική φόρμα εγγραφής

spin and win

Η συλλογή των email όπως είπαμε είναι ζωτικής σημασίας. Χρειάζεστε μία ποιοτική λίστα αλλά όταν αυτό συνδυάζεται και με ποσότητα, μιλάμε για έναν εκρηκτικό συνδυασμό! Θα πρέπει λοιπόν να δώσετε ένα πολύ ελκυστικό κίνητρο για να πάρετε το πολυτιμότερο στοιχείο του πελάτη σας. Και για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να δώσετε το καλύτερο δυνατόν που μπορείτε σαν επιχείρηση (μην ξεχνάτε ότι θα ισχύει για την πρώτη παραγγελία μόνο). Παράλληλα μπορείτε να κάνετε όλη τη για τον χρήστη διαδικασία ευχάριστη και να του τραβήξει την προσοχή, σαν να παίρνει μέρος σε ένα παιχνίδι.

Τροχός της τύχης και κίνητρα εγγραφής

spin
Αυτό λοιπόν που κάναμε είναι να δημιουργήσουμε ένα τροχό της τύχης με διαφορετικά κίνητρα. Από 5% έως και 20%. Και εδώ ξεκινάει η στρατηγική μας. Αυτά τα κίνητρα δε μοιράζονται αναλογικά. Το 5% θα το δώσουμε στο 50% των συνδρομητών. Το 10% στο 25%. Το 15% στο 15%. Και μόνο ένα 10% θα πάρει τη μεγάλη έκπτωση του 20%.Τα νούμερα είναι ενδεικτικά και μπορείτε να τα προσαρμόσετε αναλόγως με τις δυνατότητες και τα περιθώρια κέρδους της επιχείρησης.

Το αποτέλεσμα ήταν 10% ποσοστό υποβολής φόρμας και 250 συνδρομητές ανά βδομάδα. Μέσα σε ένα μήνα λοιπόν πήραμε 1000 συνδρομητές οι οποίοι εκτός του ότι έκαναν την πρώτη τους παραγγελία γιατί είχαν το ανάλογο κίνητρο, είναι πλέον δυνητικοί επαναλαμβανόμενοι πελάτες.

Βελτιώστε συνεχώς τις φόρμες σας

AB-testing

Σε αυτό το επίπεδο φτάσαμε δοκιμάζοντας διαφορετικές κατηγορίες φόρμας αλλά και διαφορετικό timing  όσο αφορά το πότε θα εμφανίζαμε τη φόρμα. Το Α/Β testing λοιπόν είναι αναπόσπαστό κομμάτι κάθε στρατηγικής μας.

Αν χρειάζεστε βοήθεια για να κατανοήσετε αν το email marketing θα ήταν ανταποδοτικό και για την δική σας επιχείρηση και πώς μπορεί να γίνει μέρος της μάρκετινγκ στρατηγικής σας, είμαστε στην διάθεσή σας. Χωρίς καμία υποχρέωση, μπορούμε να κάνουμε ένα email marketing audit στο eshop σας και να σας προτείνουμε στρατηγικές βελτίωσης. Στην εταιρεία μας παρέχουμε υπηρεσίες email marketing σε συνεργάτες-ιδιοκτήτες eshop σε όλη την Ελλάδα και είμαστε πάντα έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας.

Email Marketing

Σχετικά Άρθρα

Ξενοδοχεία: Βελτιώστε τις υπηρεσίες σας μέσω έξυπνων Ερευνών Ικανοποίησης
Πώς να βελτιώσετε τις υπηρεσίες ...
Πώς να Επικοινωνήσετε με την Υποστήριξη Google Business Profile (πρώην Google My Business)
Το Google Business Profile είναι ...
Μετακινηθείτε στην κορυφή