Αυξήστε τις θετικές κριτικές της επιχείρησης με το email marketing.

Περιεχόμενα

Η σημασία των θετικών κριτικών μίας επιχείρησης.

Είναι σημαντικό για κάθε επιχείρηση να έχει θετικές κριτικές διότι αυτές αποτελούν ένα καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία της. Οι θετικές κριτικές δημιουργούν εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στους πελάτες, προσελκύοντας νέους πελάτες και διατηρώντας τους υπάρχοντες. Οι καταναλωτές έχουν την τάση να εμπιστεύονται τις γνώμες άλλων καταναλωτών και να βασίζονται σε αυτές για τις αγοραπωλησίες τους. Έτσι, οι θετικές κριτικές μπορούν να αυξήσουν τον αριθμό των πωλήσεων και να ενισχύσουν την επίδραση και την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης στην αγορά.

Αλλά πόσο εύκολο είναι να έχει μία επιχείρηση θετικές κριτικές και πώς μπορεί να βοηθήσει το email marketing σε αυτό;

Ζητήστε και θα λάβετε!

Κάποιες φορές είναι τόσο απλό! Εφόσον σας έχει επιλέξει κάποιος πελάτης και έχει ολοκληρώσει την παραγγελία του στο eshop σας, φροντίστε μερικές μέρες μετά την αγορά του να του ζητήσετε να σας αξιολογήσει. Δείξτε του ότι σας νοιάζει η γνώμη του και μετά την αγορά. Εδώ θα πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με το πότε θα του ζητήσετε την αξιολόγηση. Δεν μπορεί να είναι πολύ σύντομα ώστε να του δώσετε τον χρόνο να δοκιμάσει το προιόν σας. Αλλά ούτε και πολύ αργά ώστε να σας έχει ήδη ξεχάσει.

Στοχεύστε με χειρουργική ακρίβεια!

Γνωρίζετε το όνομα του πελάτη σας. Γνωρίζετε και τι αγόρασε. Τέλεια. Γιατί λοιπόν στέλνετε τα ίδια μηνύματα σε όλους τους πελάτες σας; Δείξτε ότι τους γνωρίζετε και εξατομικεύστε τα μηνύματά σας. Μία καλή πρακτική είναι να βάζετε τον τίτλο του προιόντος στο θέμα του email ή στο σώμα του κειμένου. Και φυσικά μπορείτε να απευθυνθείτε στον πελάτη με το όνομά του αλλά μόνο εφόσον το κάνετε σωστά. Αν δεν  μπορείτε να διαφαλίσετε ότι θα του απευθυνθείτε στην κλητική και όχι στην ονομαστική (π.χ. αν είναι να του πείτε “Γεια σου Αλέξανδρος” και όχι “Γεια σου Αλέξανδρε”), καλύτερα να μην το κάνετε καθόλου.

Διαχωρίστε τους πελάτες σας βάση της εμπειρίας τους

segment

Εδώ πολλές επιχειρήσεις ανησυχούν για τις αρνητικές κριτικές. Πρώτον, δεν γίνεται να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Σίγουρα θα υπάρχουν και αρνητικές κριτικές. Με την σωστή διαχείριση βέβαια, ακόμη και οι αρνητικές κριτικές μπορούν να λειτουργήσουν υπέρ της επιχείρησης όταν υπάρχει μία επαγγελματική απάντηση με σεβασμό στον πελάτη. Δεύτερον, υπάρχει τρόπος να τις περιορίσετε. Μέσα στο email, δώστε την ευκαιρία στον πελάτη να σας δείξει τα συναισθήματα του με ένα κλικ. Έτσι θα έχετε μία ιδέα αν πρόκειται να σας αφήσει θετική ή αρνητική κριτική. Στο επόμενο βήμα, κάνετε τον διαχωρισμό. Όσοι κλίνουν προς την θετική κριτική, θα ανακατευθυνθούν στο αντίστοιχο σημείο (Google Reviews, Facebook Reviews, κτλ). Όσοι είναι δυσαρεστημένοι, θα λάβουν μέρος σε μία έρευνα ικανοποίησης πελατών και θα ειδοποιηθείτε άμεσα με email ώστε να δείτε τι δεν πήγε καλά με τον συγκεκριμένο πελάτη και να τον βοηθήσετε να έχει στο τέλος μία θετική εμπειρία.

Δώστε κίνητρο

incentivize

Όπως ακριβώς δίνετε κίνητρο σε κάποιον για να εγγραφεί στην λίστα του newsletter σας, το ίδιο πρέπει να κάνετε για να τον παρακινήσετε να σας αφήσει κριτική. Αυτό μπορεί να γίνει με το να του προσφέρετε κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, δωρεάν μεταφορικά για την επόμενη παραγγελία του, να λάβει μέρος σε κάποια κλήρωση κτλ. Το σημαντικό είναι να υπάρχει ένα κίνητρο αρκετά δελεαστικό ώστε να σας αφιερώσει ο πελάτης σας ένα μέρος από τον πολύτιμο προσωπικό του χρόνο ώστε να σας αφήσει την κριτική του.

Προβάλετε τις κριτικές σας

promote-reviews

Είναι πολύ πιο εύκολο σε κάποιον να αφήσει την κριτική του όταν βλέπει ότι το κάνουν και άλλοι. Όταν μάλιστα υπάρχει η πιθανότητα να προβληθεί η κριτική του από εσάς, ένας λόγος παραπάνω. Γιατί λοιπόν να μην ξεχωρίσετε την πιο όμορφή κριτική και να την προβάλετε στο site σας ή στα social της επιχείρησης; Με αυτό τον τρόπο θα δείξετε με έναν ακόμη τρόπο πόσο πολύ εκτιμάτε την γνώμη των πελάτων σας.


Αν χρειάζεστε βοήθεια για να κατανοήσετε αν το email marketing θα ήταν ανταποδοτικό και για την δική σας επιχείρηση και πώς μπορεί να γίνει μέρος της μάρκετινγκ στρατηγικής σας, είμαστε στην διάθεσή σας. Χωρίς καμία υποχρέωση, μπορούμε να κάνουμε ένα email marketing audit στο eshop σας και να σας προτείνουμε στρατηγικές βελτίωσης. Στην εταιρεία μας παρέχουμε υπηρεσίες email marketing σε συνεργάτες-ιδιοκτήτες eshop σε όλη την Ελλάδα και είμαστε πάντα έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας.

 

Μετακινηθείτε στην κορυφή