Τι περιεχόμενο να δημιουργήσετε να ξεχωρίσετε στις τοπικές αναζητήσεις

Περιεχόμενα

Δημιουργία περιεχομένου (4/10)

Σε αυτό το τέταρτο μάθημα για Τοπικό SEO, θα μιλήσουμε για τοπικό περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο του ιστότοπου ήταν πάντα ένας από τους κύριους παράγοντες στο SEO – προφανώς, δεν μπορείτε να καταταχθείτε για μια φράση-κλειδί εάν δεν έχετε σχετικές πληροφορίες στον ιστότοπό σας.

Η Google έχει εξελιχθεί από την απλή αντιστοίχιση λέξης-κλειδιού σε αναζήτηση βάσει σημασιολογικού περιεχομένου και το Τοπικό SEO βασιζόταν πάντα στην πρόθεση που κρύβεται πίσω από την αναζήτηση του χρήστη. Ωστόσο, η παλιά τακτική εξακολουθεί να ισχύει – για οποιαδήποτε φράση-κλειδί θέλετε να καταταχθείτε, χρειάζεστε μια σελίδα στον ιστότοπό σας σχετικά με αυτήν την έννοια.

Όλα τα τεχνικά στοιχεία έχουν επίσης σημασία. Χρειάζεστε καθαρό, συνοπτικό κώδικα στη σελίδα σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε κατεστραμμένους συνδέσμους ή εικόνες που λείπουν. Χρειάζεστε τον ιστότοπό σας να φορτώνει γρήγορα.

Αλλά είμαστε εδώ για να μιλήσουμε συγκεκριμένα για το Τοπικό SEO, οπότε ας μιλήσουμε για τα στοιχεία που διαφέρουν από το παραδοσιακό SEO.

Τοπικό SEO και NAP (Name – Address – Phone)

Το Τοπικό SEO ήταν πάντα επικεντρωμένο σε οντότητες και ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία οντοτήτων της επιχείρησής σας είναι το NAP σας – το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου σας. Ο πιο βασικός τρόπος για να αποδείξετε ότι μια επιχείρηση υπάρχει σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία είναι να δείτε τη φυσική διεύθυνση.

Οι πληροφορίες NAP θα πρέπει να εμφανίζονται καθαρά σε κάθε σελίδα του ιστότοπου. Αυτή δεν είναι απλώς μια τακτική SEO, είναι σημαντική και για την εμπειρία χρήστη σας. Εάν κάποιος θέλει να σας καλέσει ή να μάθει πού βρίσκεστε για να μπορεί να βρει οδηγίες, θα πρέπει να έχετε τα στοιχεία του NAP σας μπροστά και στο κέντρο, ώστε να μη χρειάζεται να τα αναζητούν.

Πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες NAP σας είναι συμπληρωμένες σωστά. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με schema markeup, είναι ο κώδικας που χρησιμοποιείται για να βοηθήσει στην ταξινόμηση πληροφοριών του ιστότοπού σας. Υπάρχει ένας συγκεκριμένος τύπος σήμανσης σχήματος για τοπικές επιχειρήσεις, με συγκεκριμένους δευτερεύοντες τύπους για τους περισσότερους κλάδους. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σχήμα, μεταβείτε στο schema.org/LocalBusiness για μια λεπτομερή επεξήγηση.

Είναι απίστευτα ωφέλιμο να εμφανίζετε έναν τοπικό αριθμό τηλεφώνου. Η παρακολούθηση κλήσεων μπορεί να το κάνει λίγο πιο περίπλοκο, οπότε ας δούμε μερικά σενάρια. Εάν χρησιμοποιείτε δυναμικούς αριθμούς τηλεφώνων – που συνήθως ονομάζεται DNI – το javascript θα ενεργοποιηθεί μόλις φορτώσει η σελίδα και θα αλλάξει τον αριθμό τηλεφώνου σε αριθμό παρακολούθησης με βάση την πηγή παραπομπής. Εφόσον ο πραγματικός τοπικός σας αριθμός είναι ο προεπιλεγμένος αριθμός που είναι κωδικοποιημένος στη σελίδα ΠΡΙΝ ενεργοποιηθεί το javascript, θα είστε εντάξει.

nap google local SEO

Πολύτιμο περιεχόμενο

Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι πραγματικά πολύτιμο για την περιοχή σας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις ανησυχούν μόνο για το ότι το περιεχόμενό τους είναι μοναδικό, κάτι που δεν είναι καλή ιδέα ως μοναδικός στόχος. Ο καθένας μπορεί να γράψει μοναδικό περιεχόμενο, αλλά αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι σχετικό ή χρήσιμο. Εάν γράφετε περιεχόμενο που είναι πραγματικά χρήσιμο για τους πελάτες σας ΚΑΙ βεβαιωθείτε ότι είναι χρήσιμο για τις τοπικές αναζητήσεις στην περιοχή σας, θα είστε μοναδικοί χωρίς να χρειάζεται να προσπαθήσετε.

Το να έχετε τοπικό περιεχόμενο δε σημαίνει απλώς να αναφέρετε το όνομα της πόλης σας στο κείμενο κάθε λίγες προτάσεις – μιλάμε για πραγματικά τοπικό περιεχόμενο. Όταν αναφέρετε τοπικά ορόσημα στις οδηγίες σας ή μιλάτε για τοπικές εκδηλώσεις με τις οποίες συμμετέχετε ή αναφέρετε την πόλη σας σε φυσικό κείμενο συνομιλίας – τότε έχετε πραγματικό τοπικό περιεχόμενο.

Η μεγαλύτερη συμβουλή περιεχομένου που μπορούμε να μοιραστούμε μαζί σας είναι να διαβάζετε το περιεχόμενό σας δυνατά. Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι διαδραστικό και αφηγητικό – όλα στον ιστότοπό σας θα πρέπει να ακούγονται σαν κάτι που θα λέγατε πρόσωπο με πρόσωπο σε έναν πελάτη που μόλις πέρασε την εξώπορτά σας.

Όταν διαβάζετε το περιεχόμενό σας δυνατά, θα ακούσετε άβολες φράσεις που δε θα καταλαβαίνατε απαραίτητα διαφορετικά.

Ξεχωρίστε από τη μάζα

Είναι σημαντικό να γράψετε γιατί είστε η καλύτερη επιλογή – κανείς δεν αγοράζει από το πρώτο αποτέλεσμα στο οποίο κάνει κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Γνωρίζετε ότι οι δυνητικοί πελάτες θα ελέγχουν και τους ανταγωνιστές σας, γι’ αυτό φροντίστε να εντυπωσιάσετε οποιονδήποτε βλεπει την τοπική σας επιχείρηση online.

Μην χρησιμοποιείτε το γενικό περιεχόμενο μάρκετινγκ που βλέπετε σε κάθε επιχείρηση. Κανείς δεν θα πιστέψει έτσι απλά ότι αντιμετωπίζετε τους πελάτες σαν οικογένεια ή ότι έχετε τις χαμηλότερες τιμές και την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Σκεφτείτε τι σας κάνει πραγματικά μοναδικό – γιατί είστε τόσο καταπληκτικοί που όποιος σας γνωρίζει δεν θα σκεφτόταν καν να πάει σε έναν ανταγωνιστή; Αυτό πρέπει να έχετε στο περιεχόμενό σας.

Βελτιστοποίηση για τον τοπικό αλγόριθμο

Μόλις γράψετε το εκπληκτικό τοπικό σας περιεχόμενο, ήρθε η ώρα να κάνετε βελτιστοποίηση για τον τοπικό αλγόριθμο.

Ορίστε λοιπόν τι πρέπει να κάνετε: Ξεκινήστε με τον τίτλο σας – είναι το στοιχείο SEO με τη μεγαλύτερη βαρύτητα στη σελίδα και είναι αυτό που εμφανίζεται στην καρτέλα όπου εισάγετε τη διεύθυνση URL στο πρόγραμμα περιήγησής σας. Είναι επίσης αυτό που μαρκάρεται με έντονο μπλε όταν εμφανίζεστε σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τη φράση λέξης-κλειδιού που σχετίζεται με την έννοια της σελίδας και συμπεριλάβετε τη φράση λέξης-κλειδιού της τοποθεσίας σας. Ποτέ δεν πρέπει να βάζετε το όνομα της επιχείρησής σας πρώτα, όπως βλέπετε στην εικόνα – είστε η μόνη επιχείρηση με το όνομα αυτό, επομένως θα κατατάσσεστε πάντα στην πρώτη θέση για αυτήν την αναζήτηση. Το πιο σημαντικό είναι ότι είστε εστιατόριο. Αυτό ψάχνυον δεκάδες χιλιάδες χρήστες στην Αθήνα. Γιατί όχι λοιπόν “Εστιατόριο Μοναστηράκι Εύχαρις”; Μη σπαταλάτε πολύτιμο χώρο βελτιστοποίησης. Εάν θέλετε να συμπεριλάβετε το όνομα της επιχείρησής σας, βάλτε το στο τέλος της ετικέτας τίτλου.

Η επικεφαλίδα H1 είναι το δεύτερο πιο σημαντικό στοιχείο SEO στη σελίδα. Είναι ο μεγάλος τίτλος πάνω από την περιοχή κειμένου σας. Θα πρέπει να έχετε μόνο ένα H1 στη σελίδα σας – εάν έχετε αναλύσει το κείμενό σας με άλλες υπο-επικεφαλίδες, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε H2 ή H3. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε την ίδια φράση-κλειδί που χρησιμοποιήσατε στην ετικέτα τίτλου σας και να συμπεριλάβετε επίσης τη φράση-κλειδί της τοποθεσίας σας. Κρατήστε το H1 σας σύντομο και σχετικό, αλλά κάντε το όσο πιο ελκυστικό γίνεται.

Το περιεχόμενό σας είναι προφανώς σημαντικό – αλλά εάν έχετε γράψει πραγματικά τοπικό περιεχόμενο, θα έχετε ήδη τις λέξεις-κλειδιά της τοποθεσίας σας στο κείμενό σας, επομένως δε χρειάζεται να κάνετε επιπλέον βελτιστοποίηση.

Image alt text

Το εναλλακτικό κείμενο εικόνας είναι η επόμενη περιοχή που πρέπει να δώσετε σημασία και είναι κάτι που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και πολλοί έμποροι δε βελτιστοποιούν ή δεν περιλαμβάνουν καν στους ιστότοπούς τους. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με αυτό, το εναλλακτικό κείμενο είναι ένα στοιχείο του κώδικα που αναφέρεται στην ίδια την εικόνα. Είναι μια παρασκηνιακή περιγραφή της εικόνας. Πριν από χρόνια, η Google δεν ήταν σε θέση να διακρίνει τι περιείχε μια εικόνα, επομένως το εναλλακτικό κείμενο βοήθησε την Google να καταλάβει πώς οι εικόνες σας σχετίζονται με το περιεχόμενό σας. Τώρα, είναι πραγματικά ανατριχιαστικό το πόσο καλά τα συστήματα μηχανικής εκμάθησης της Google μπορούν να ερμηνεύσουν αυτό που υπάρχει σε μια εικόνα, αλλά το εναλλακτικό κείμενο εξακολουθεί να αποτελεί μέρος του αλγορίθμου. Οι περιγραφές εικόνων πρέπει να είναι σύντομες και ακριβείς, αλλά θα πρέπει να συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά της τοποθεσίας σας όπου είναι δυνατόν για να ενισχύσετε την κατάταξή σας λόγω συνάφειας με τη συγκεκριμένη τοποθεσία.

SEO-friendly URLs

Οι περισσότερες πλατφόρμες ιστοτόπων εκεί έξω σας επιτρέπουν να ορίσετε προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL για τις σελίδες σας. Όποτε είναι δυνατόν – και όταν είναι λογικό – θα πρέπει να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά τοποθεσίας στις διευθύνσεις URL σας. Για παράδειγμα, ένας ιστότοπος ταβέρνας στον Άλιμο Αττικής έχει συνήθως μια διεύθυνση URL που μοιάζει με domain.gr/alimostavernattiki. Θα ήταν πολύ καλύτερο να έχουμε κάτι σαν domain.gr/taverna-alimos-attikis. Θυμηθείτε ότι τις σημαντικές λέξεις όπως είπαμε τις βάζουμε πρώτες. Είναι καλύτερο σήμα για τις μηχανές αναζήτησης ΚΑΙ είναι ευκολότερο για τους ανθρώπους να το διαβάσουν και να το καταλάβουν.

Λάβετε υπόψη σας, εάν πρόκειται να μεταβείτε και να αλλάξετε τις διευθύνσεις URL σας για να είναι πιο βελτιστοποιημένες, πρέπει να είστε προσεκτικοί – πρέπει να ενημερώσετε τυχόν εσωτερικούς συνδέσμους, διαφορετικά θα πατάνε οι χρήστες και θα τους ανακατευθύνουν σε σελίδες που δεν υπάρχουν. Έτσι θα δίνετε την εντύπωση ότι ο ιστότοπος δεν δουλέυει σωστά. Γιατί να πιστέψουν ότι ισχύει κάτι διαφορετικό για την επιχείρηση; Θα θελήσετε επίσης να ελέγξετε για τυχόν εξωτερικούς συνδέσμους που παραπέμπουν στις σελίδες που αλλάζετε. Εάν έχετε έναν εισερχόμενο σύνδεσμο που οδηγεί σε μια σελίδα και αλλάξετε τη διεύθυνση URL, χάνετε την αξία του συνδέσμου, γιατί τώρα δείχνει σε μια σελίδα που δεν υπάρχει. Θα χρειαστεί να ρυθμίσετε 301 ανακατευθύνσεις για να διατηρήσετε την αξία αυτών των συνδέσμων.

Meta description

Είναι επίσης χρήσιμο να χρησιμοποιείτε τη φράση-κλειδί της τοποθεσίας σας στη μετα-περιγραφή σας. Η μετα-περιγραφή είναι κώδικας στο πίσω μέρος του ιστότοπου που συμπληρώνει τις 3 ή 4 γκρίζες προτάσεις κάτω από τον μπλε σύνδεσμό σας όταν εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.

Λάβετε υπόψη ότι η μετα-περιγραφή δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον αλγόριθμο κατάταξης, επομένως οι λέξεις-κλειδιά δε θα κάνουν τίποτα εδώ. ΑΛΛΑ, δεδομένου ότι συμπληρώνει την περιγραφή του συνδέσμου σας, θα πρέπει να το σκεφτείτε σαν αντίγραφο του Google Ads και να γράψετε κάτι συναρπαστικό που θα κάνει περισσότερους χρήστες να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας. Η συμπερίληψη των λέξεων-κλειδιών της τοποθεσίας σας θα σας βοηθήσει να δείξετε ότι είστε τοπική επιχείρηση και ενδεχομένως να αυξήσετε τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων. Οπότε εμμέσως παίζει μεγάλο ρόλο καθώς όσο πιο συχνά κάνουν κλικ σε εσάς για ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα αναζήτησης, τόσο πιο ψηλά θα σας ανεβάζει η Google στην κατάταξή της.

Δημιουργία Blog

Είναι επίσης απίστευτα σημαντικό να έχετε ένα blog. Εάν ο ιστότοπός σας λειτουργεί μέσω WordPress, είναι εύκολο, αφού το blog είναι αναπόσπαστο μέρος του ιστότοπού σας. Εάν διαθέτετε κάποιο άλλο CMS ή σύστημα υποστήριξης που δεν περιλαμβάνει στοιχείο ιστολογίου, θα πρέπει να μιλήσετε με την ομάδα του ιστότοπού σας ή την εταιρεία μάρκετινγκ και να δημιουργήσετε ένα. Είναι καλύτερο να έχετε το ιστολόγιό σας ρυθμισμένο σε έναν υποφάκελο, ώστε να είναι κάτι σαν το yourdomain.gr/blog. Εάν o server σας ή κάποιοι τεχνικοί περιορισμοί σας το καθιστούν αδύνατο, μπορείτε να ρυθμίσετε το ιστολόγιό σας ως υποτομέα, έτσι θα είναι κάτι σαν blog.yourdomain.gr.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό ένα blog; Είστε ειδικός στον κλάδο σας και έχετε πολλές γνώσεις που μπορείτε να μοιραστείτε με την τοπική κοινότητα. Η κατοχή ενός ιστολογίου σάς επιτρέπει να μοιράζεστε πληροφορίες που δεν ταιριάζουν απαραίτητα στη δομή του κύριου μενού του ιστότοπού σας.

Σας επιτρέπει επίσης να προσθέσετε περισσότερο τοπικό περιεχόμενο. Το ιστολόγιό σας δε χρειάζεται να αφορά αποκλειστικά εσάς και την επιχείρησή σας. Μοιραστείτε πληροφορίες για την περιοχή και κάντε το ιστολόγιό σας έναν ελκυστικό τοπικό προορισμό. Εάν γράφετε μόνο για αυτά που πουλάτε, το περιεχόμενό σας είναι σχετικό μόνο για το μικρό τμήμα του τοπικού κοινού που θέλει να αγοράσει από εσάς αυτήν τη στιγμή. Εάν επεκτείνετε τη θεματολογία σας και μοιραστείτε χρήσιμες τοπικές πληροφορίες, το περιεχόμενό σας είναι σχετικό με ένα πολύ ευρύτερο κοινό. Θα είστε σε θέση να εκτεθείτε σε άτομα που δε θέλουν να αγοράσουν – αλλά όταν είναι έτοιμα, είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς επειδή σας γνωρίζουν ήδη.

Τοπικό παρεχόμενο

Για τις τοπικές αναρτήσεις ιστολογίου σας, μοιραστείτε οτιδήποτε χρήσιμο για την περιοχή. Ειδήσεις της κοινότητας, τοπικές εκδηλώσεις, τοπικές συνεντεύξεις – όλα αυτά είναι εξαιρετικά θέματα. Εάν χρηματοδοτείτε μια τοπική εκδήλωση, μπορείτε να γράψετε για την εκδήλωση πριν συμβεί για να μοιραστείτε τις πληροφορίες σχετικά με αυτήν και, στη συνέχεια, να γράψετε μια ανακεφαλαίωση μετά την εκδήλωση για να πείτε στους ανθρώπους τι συνέβη. Γράψτε για τα αγαπημένα σας τοπικά εστιατόρια, μπαρ ή οτιδήποτε στην κοινότητα – αυτές οι 5 κορυφαίες αναρτήσεις τοπικών επιχειρήσεων λειτουργούν πάντα καλά.

Καθώς συνεχίζετε να γράφετε περισσότερο τοπικό περιεχόμενο, θα δημιουργήσετε περισσότερη τοπική συνάφεια, κάτι που σας βοηθά να εμφανίζεστε πιο συχνά στις τοπικές αναζητήσεις.

Δημιουργία περιεχομένου για το τοπικό SEO: Περίληψη μαθήματος

Αυτό ήταν το τέταρτο μάθημα για το Τοπικό SEO και πώς θα δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε. Ελπίζουμε να μάθατε κάτι χρήσιμο για τη δική σας επιχείρηση. Στο επόμενο μάθημα θα αναλύσουμε τη σημασία των online καταχωρήσεων της επιχείρησης.

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας.

Αν χρειάζεστε βοήθεια για να κατανοήσετε πώς θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε και τη δική σας τοπική επιχείρηση δημιουργώντας περιεχόμενο, είμαστε στη διάθεσή σας. Χωρίς καμία υποχρέωση, μπορούμε να κάνουμε μία δωρεάν συμβουλευτική συνεδρία και να σας προτείνουμε στρατηγικές βελτίωσης ώστε να σας ανακαλύψουν ακόμη περισσότεροι πελάτες σας.

Μετακινηθείτε στην κορυφή