Πώς να καθαρίσετε τη λίστα email σας και να μειώσετε το κόστος.

Περιεχόμενα

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΛΙΣΤΑΣ EMAIL (7/8)

Κάθε επιτυχημένη καμπάνια email marketing ξεκινά με μια καθαρή λίστα έγκυρων και ενεργών συνδρομητών. Σε περίπτωση που δεν φροντίζετε να καθαρίζετε τη λίστα email σας, μπορεί να προκύψουν ζητήματα που δυσκολεύουν την παράδοση των μηνυμάτων σας στον φάκελο εισερχομένων.

Σε αυτή την ενότητα θα καλύψουμε:

  • Τον ρόλο που παίζει μία καθαρή λίστα email στο αν η καμπάνια σας παραδοθεί στα εισερχόμενα του παραλήπτη ή όχι.
  • Διαφορετικοί τύποι διευθύνσεων email που πρέπει πάση θυσία να κρατήσετε μακριά από τη λίστα σας (συμπεριλαμβανομένων των τριών τύπων παγίδων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και πώς να τις αποφύγετε).
  • 7 γρήγορα βήματα για να διατηρήσετε τη λίστα σας καθαρή ώστε να συμπεριλαμβάνει μόνο έγκυρα και ενεργά email.

ΡΟΛΟΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΛΙΣΤΑΣ EMAIL

email παραδίδονται με επιτυχία σε ένα φορητό υπολογιστή επειδή ο αποστολέας διατηρεί μία καθαρή λίστα email

Η υγιεινή λίστας είναι μια διαδικασία επικύρωσης που διασφαλίζει ότι η λίστα email σας αποτελείται μόνο από έγκυρες και ενεργές διευθύνσεις ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Η υγιεινή της λίστας παίζει μεγάλο ρόλο στον καθορισμό του αν τα email σας φτάνουν στα εισερχόμενα ή στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Για να διατηρήσετε τη λίστα σας όσο το δυνατόν πιο καθαρή, υπάρχουν μερικοί τύποι διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κρατήσετε μακριά από τη λίστα σας με κάθε κόστος.

ΠΡΩΤΟΣ ΤΥΠΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ EMAIL

Ο πρώτος τύπος είναι ένας άγνωστος χρήστης. Οι άγνωστοι χρήστες είναι διευθύνσεις email που είτε δεν υπήρχαν ποτέ είτε δε χρησιμοποιούνται πλέον. Εάν τέτοια emails υπάρχουν στη λίστα σας, αυτό δίνει το μήνυμα στους παρόχους γραμματοκιβωτίων ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ότι ακολουθείτε ανορθόδοξες και περίεργες πρακτικές απόκτησης email – κάτι που είναι τρομερό για τη φήμη σας. Η αποστολή email σε έναν άγνωστο χρήστη είναι βασικά σαν να στέλνεις αλληλογραφία σε ένα σπίτι όπου δε μένει κανείς. Αν κάποιος σας έπιανε να παραδίδετε ένα δέμα σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι, πιθανότατα θα ήταν λίγο ύποπτοι, σωστά; Λοιπόν, το ίδιο γίνετε και εδώ.

Τα καλά νέα: Υπάρχουν διαδικασίες κατά τις οποίες οι άγνωστοι χρήστες που υπάρχουν στη λίστα σας μπορούν να εντοπιστούν. Πώς; Όταν στέλνετε σε αυτόν τον τύπο διεύθυνσης, οι πάροχοι γραμματοκιβωτίου θα επιστρέψουν έναν αυτοματοποιημένο μήνυμα που υποδεικνύει ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι άγνωστος χρήστης. Όταν συμβεί αυτό, θα πρέπει να αφαιρέσετε αμέσως τον άγνωστο χρήστη από τη βάση δεδομένων σας και να μην τον στείλετε ποτέ ξανά. Η πρόταση γενικώς είναι να διατηρείτε ένα ποσοστό άγνωστου χρήστη μικρότερο από το 2% της βάσης δεδομένων των συνδρομητών σας.

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ EMAIL

Ο δεύτερος τύπος διεύθυνσης email για να κρατήσετε μακριά από τη λίστα σας είναι μια παγίδα ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Οι παγίδες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας είναι διευθύνσεις email που δεν ανήκουν σε πραγματικούς ή ενεργούς χρήστες. Χρησιμοποιούνται για τον εντοπισμό αποστολέων που ακολουθούν κακές πρακτικές συλλογής διευθύνσεων email.

Όταν ένας πάροχος γραμματοκιβωτίου βλέπει έναν αποστολέα να στέλνει μήνυμα μια παγίδα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, υποθέτει ότι ο αποστολέας απέκτησε αυτήν τη διεύθυνση email με αμφισβητήσιμα μέσα και επομένως είναι είτε αποστολέας ανεπιθύμητης αλληλογραφίας είτε νόμιμος αποστολέας που ακολουθεί κακές πρακτικές. Θέλετε να ανήκετε σε αυτή την κατηγορία;Σίγουρα όχι! Εάν οι πάροχοι γραμματοκιβωτίου σας δουν να στέλνετε μηνύματα σε παγίδες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, ενδέχεται να παραδώσουν το email σας στον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων – ή να τον αποκλείσουν εντελώς – κάτι που θα είναι τραγικό για τη φήμη του αποστολέα σας με τις ανάλογος συνέπειες.

3 ΤΥΠΟΙ ΠΑΓΙΔΩΝ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ

spam email που παραδόθηκε και ο παραλήπτης το κοιταει με καχυποψια

Υπάρχουν τρεις τύποι παγίδων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας που πρέπει να προσέξετε:

ΠΑΓΙΔΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΩΝ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ

Το πρώτο ονομάζεται παγίδα ανακυκλωμένων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Είναι μία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανήκε κάποια στιγμή στο παρελθόν σε πραγματικό πρόσωπο. Αλλά τελικά, εγκαταλείφθηκε – και ένας πάροχος γραμματοκιβωτίου το είδε και την μετέτρεψε σε παγίδα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αυτές οι διευθύνσεις έχουν επανατοποθετηθεί για να συλλαμβάνουν καταχρηστικά μηνύματα και μπορούν να καταλήξουν στη λίστα σας.

ΠΑΡΘΕΝΑ ΠΑΓΙΔΑ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ

Ο δεύτερος τύπος ονομάζεται παρθένα παγίδα ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Σε αντίθεση με τις ανακυκλωμένες παγίδες, αυτές οι διευθύνσεις email δεν ανήκαν ποτέ σε ενεργούς χρήστες και δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τη σύλληψη των ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Είναι πιθανό να καταλήξετε με μερικές από αυτές στη λίστα σας, εάν δεν έχετε λάβει τα κατάλληλα μέτρα για να αποκτήσετε διευθύνσεις νόμιμα και με τη συγκατάθεση των ιδιοκτητών.

ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΓΙΔΑ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ

Ο τρίτος τύπος ονομάζεται τυπογραφική παγίδα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αυτός ο τύπος παγίδας ανεπιθύμητης αλληλογραφίας έχει ανορθόγραφο όνομα τομέα (εξ ου και η λέξη “τυπογραφικό λάθος”) και χρησιμοποιείται από παρόχους γραμματοκιβωτίων και δημιουργούς λιστών αποκλεισμού για τον εντοπισμό αποστολέων με κακές πρακτικές.

7 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΣΑΣ ΚΑΘΑΡΗ

Λοιπόν, τι μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε τη λίστα σας καθαρή και να αποφύγετε την απόκτηση κακών διευθύνσεων;

ΡΗΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ

Πάντα να γίνεται αποστολή σε λίστες όπου ο κάτοχος έχει επιβεβαιώσει το email του. Σε μια τέτοια λίστα, ο κάτοχος έχει δώσει ρητά άδεια να λαμβάνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ από εσάς. Εάν η λίστα στην οποία στέλνετε έχει δανειστεί, αγοραστεί ή κοινοποιηθεί δημόσια στο διαδίκτυο, δεν είναι λίστα που βασίζεται σε άδεια του κατόχου και είναι πιο πιθανό να περιέχει μη έγκυρες διευθύνσεις. Όσο περισσότερες μη έγκυρες διευθύνσεις στη λίστα σας, τόσο χειρότερη είναι η υγιεινή της λίστας σας και τόσο χαμηλότερη είναι η φήμη του αποστολέα σας.

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ

Να στέλνετε email στη λίστα σας τακτικά. Όσο πιο συνεπείς οι αποστολές σας, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να δείτε υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης από άγνωστους χρήστες. Αυτό σας βοηθά να αποφύγετε την αποστολή σε παλιές διευθύνσεις που έχουν μετατραπεί σε παγίδες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΟΤΙΒΩΝ

Παρακολουθήστε την ηλικία και τη δραστηριότητα της συνολικής βάσης δεδομένων σας για να αναζητήσετε μοτίβα και να προσδιορίσετε πότε οι συνδρομητές αρχίζουν να χάνουν το ενδιαφέρον τους για την επωνυμία σας.

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΕΠΑΝΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ

Εάν έχετε έναν ενεργό συνδρομητή στη λίστα σας με ελάχιστη έως καθόλου αφοσίωση, προσπαθήστε είτε να τον κάνετε να αφοσιωθεί μέσω μιας καμπάνιας εκ νέου αφοσίωσης είτε να τον αφαιρέσετε εντελώς από τη λίστα σας.

HARD BOUNCE

Πάντα να αφαιρείτε άγνωστους χρήστες αμέσως μόλις λάβετε μια σκληρή αναπήδηση.

Μάθετε πώς ο διακομιστής σας επεξεργάζεται τις αναπηδήσεις. Δε χρειάζεται να κατανοήσετε κάθε τεχνική απόχρωση, αλλά είναι καλό να αποκτήσετε μια υψηλού επιπέδου κατανόηση του τρόπου με τον οποίο χειρίζονται τις αναπηδήσεις σας, ώστε να προσπαθήσετε να τις αποφύγετε.

Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο επαλήθευσης email όπως το Validity BriteVerify για να βεβαιωθείτε ότι επαληθεύετε τις διευθύνσεις email στη λίστα σας. (Θα συζητήσουμε την επαλήθευση μέσω email στο επόμενο άρθρο μας.)

ΤΡΟΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΛΙΣΤΑΣ EMAIL

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δημιουργήσετε μια λίστα email και είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τις βέλτιστες πρακτικές απόκτησης λίστας.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι ένας έμπορος θέλει να στείλει σε μια μεγάλη λίστα επειδή πιστεύει ότι θα τον βοηθήσει να προσεγγίσει περισσότερα άτομα. Για να το κάνει αυτό, αγοράζει μια μεγάλη λίστα email από κάποιον άγνωστο, χωρίς να γνωρίζει τον αρνητικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει στο email marketing και την παραδοσιμότητά του ως αποστολέα.

Ή ίσως αντί να αγοράσει μια λίστα, ο έμπορος αποφασίζει να στείλει μια καμπάνια επανενεργοποίησης σε μια λίστα που έχει ήδη αποκτήσει οργανικά — αλλά η λίστα δεν έχει επαληθευτεί για πολλά χρόνια.

Και στις δύο αυτές περιπτώσεις, ο έμπορος κινδυνεύει να στείλει σε παγίδες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, πράγμα που σημαίνει ότι οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δε θα δουν ποτέ το φως της δημοσιότητας. Η επαλήθευση μέσω email είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της σωστής υγιεινής της λίστας και τη μείωση του αριθμού ανεπιθύμητων παγίδων που στέλνετε.

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ EMAIL

Εργαλεία όπως το Validity BriteVerify μπορούν να σας βοηθήσουν να επιβεβαιώσετε ότι οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη λίστα σας είναι ασφαλείς για αποστολή. Το BriteVerify χρησιμοποιεί 3 βήματα για να επαληθεύσει τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

  • Αρχικά, καθορίζει εάν η διεύθυνση email ακολουθεί τη σωστή σύνταξη και έχει τις φυσικές ιδιότητες μιας έγκυρης διεύθυνσης email.
  • Δεύτερον, επαληθεύει την εγκυρότητα του τομέα email (εγγραφή MX).
  • Τέλος, χρησιμοποιεί ειδική διασύνδεση, που αναπτύχθηκε σε συνδυασμό με παρόχους γραμματοκιβωτίων, για να επικοινωνήσει με τους διακομιστές email τους και να καθορίσει εάν η διεύθυνση email υπάρχει σε αυτόν τον διακομιστή email.

Η επαλήθευση της λίστας email σας και η κατάργηση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι άγνωστα, μη έγκυρα ή έχουν μη έγκυρους τομείς βελτιώνει σημαντικά την υγιεινή της λίστας σας και επηρεάζει θετικά τη δυνατότητα παράδοσης.

Στο όγδοο και τελευταίο μάς μάθημα, θα δούμε πώς τα newsletter σας θα παραδίδονται στα εισερχόμενα και 9 τρόπους να αποφύγετε τις καταγγελίες σπαμ.

Μετακινηθείτε στην κορυφή