Πώς να πηγαίνουν τα email σας στα εισερχόμενα του Gmail και όχι στις καρτέλες Προσφορές / Κοινωνικά.

Περιεχόμενα

Τέλος στον φάκελο των ανεπιθύμητων.

 

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά η καρτέλα “Προσφορές” και “Κοινωνικά” στο Gmail μπορεί μερικές φορές να εμποδίσει τις προσπάθειές σας να προσεγγίσετε αποτελεσματικά το κοινό σας. Μη φοβάστε, καθώς είμαστε εδώ για να σας καθοδηγήσουμε σε προηγμένες στρατηγικές και συμβουλές ειδικών για να διασφαλίσουμε ότι τα email σας όχι μόνο μεταφέρονται στα κύρια εισερχόμενα, αλλά και προσελκύουν και μετατρέπουν τους συνδρομητές σας σε πελάτες.

Κατανοώντας την καρτέλα “Προσφορές” στο Gmail

Πριν ξεκινήσουμε την τακτική, ας κατανοήσουμε την καρτέλα “Προωθήσεις” του Gmail. Είναι ο τρόπος της Google να κατηγοριοποιεί τα διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ξεχωριστά από τα κύρια εισερχόμενα, διευκολύνοντας τους χρήστες να εστιάζουν στα προσωπικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ως ειδικοί στο ψηφιακό μάρκετινγκ, αναγνωρίζουμε την πρόκληση που θέτει αυτό και έχουμε προσαρμόσει στρατηγικές για να την ξεπεράσουμε.

Προηγμένες στρατηγικές για την αποφυγή της καρτέλας “Προσφορές”

Διαδραστικό περιεχόμενο: Η διαδραστικότητα μέσω email είναι μια τάση που όχι μόνο προσελκύει τους χρήστες, αλλά βοηθά επίσης τα email σας να ξεχωρίζουν. Ενσωματώστε διαδραστικά στοιχεία όπως δημοσκοπήσεις, κουίζ ή καρουζέλ προϊόντων. Το Gmail αναγνωρίζει αυτήν τη διάδραση με τα μηνύματά σας και μπορεί να δώσει προτεραιότητα στα email σας.

Έλεγχος ταυτότητας email: Εκτός από τον έλεγχο ταυτότητας DKIM και SPF, εξετάστε το ενδεχόμενο εφαρμογής DMARC (Έλεγχος ταυτότητας μηνυμάτων βάσει τομέα, αναφορά και συμμόρφωση). Αυτό το προηγμένο πρωτόκολλο ελέγχου ταυτότητας προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας στα email σας, δημιουργώντας περαιτέρω εμπιστοσύνη στο Gmail.

Δημιουργία προφίλ: Δημιουργήστε προφίλ για τους παραλήπτες που επιτρέπουν στους συνδρομητές να επιλέγουν τον τύπο και τη συχνότητα των email που θα λαμβάνουν. Αυτό το επίπεδο ελέγχου όχι μόνο μειώνει τις διαγραφές από το ενημερωτικό σας δελτίο αλλά μειώνει και τις πιθανότητες να καταλήξουν τα email σας στην καρτέλα “Προσφορές”, βελτιώνοντας και τη συνολική αφοσίωση των συνδρομητών σας.

Ανατροφότηση: Χρησιμοποιήστε πλατφόρμες email marketing που σας επιτρέπουν να έχετε πλήρη στατιστικά όσο αφορά το αν επισημαίνουν οι παραλήπτες τα email σας ως ανεπιθύμητα. Καταργήστε αμέσως τέτοιους συνδρομητές από τη λίστα σας για να διατηρήσετε τη φήμη της ηλεκτρονικής διεύθυνσης αποστολής των email σας.

Responsive Design: Βεβαιωθείτε ότι τα email σας είναι φιλικά προς κινητά και ανταποκρίνονται. Με την αυξανόμενη χρήση κινητών συσκευών, το Gmail είναι πιο πιθανό να δώσει προτεραιότητα στα email που προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία κινητού.

Αξία περιεχομένου: Παρέχετε συνεχώς αξία στους συνδρομητές σας. Προσφέρετε αποκλειστικές εκπτώσεις, πρώιμη πρόσβαση σε νέα προϊόντα ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο που τους ωφελεί πραγματικά. Όταν οι συνδρομητές βρίσκουν αξία στα email σας, είναι λιγότερο πιθανό να τα επισημάνουν ως ανεπιθύμητα.

Τι μπορείτε να κάνετε εσείς

Τώρα, ας εξερευνήσουμε τι μπορείτε να ζητήσετε από τους συνδρομητές email σας να κάνουν για να σας βοηθήσουν να αποφύγετε την καρτέλα “Προσφορές”:

Οδηγίες: ​​Ενθαρρύνετε τους συνδρομητές να προσθέσουν τη διεύθυνση email σας στη λίστα επαφών τους ή να επισημάνουν τα email σας ως “Όχι Προσφορές” στο Gmail. Αυτό λέει στο Gmail ότι τα email σας είναι επιθυμητά και αξιόπιστα.

remove offers label from Gmail

Ζητήστε απαντήσεις: Ζητήστε από τους συνδρομητές να απαντήσουν στα email σας. Ακόμη και μια απλή επιβεβαίωση ή απάντηση μπορεί να σηματοδοτήσει στο Gmail ότι τα email σας είναι σημαντικά και προσωπικά.

Μετακίνηση στα κύρια: Μάθετε στους συνδρομητές σας πώς να μετακινούν τα email σας στα κύρια εισερχόμενα. Μπορούν να το κάνουν αυτό σύροντας και αποθέτοντας το email σας στην κύρια καρτέλα ή κάνοντας δεξί κλικ στο email και επιλέγοντας “Μετακίνηση στο Κύριο”.

Σχόλια και αναφορές: Στα email σας, ζητήστε από τους συνδρομητές να μην επισημαίνουν τα email σας ως ανεπιθύμητα. Αντίθετα, ζητήστε να χρησιμοποιήσουν την επιλογή “Αναφορά μη ανεπιθύμητης αλληλογραφίας” εάν βρουν τα email σας στην καρτέλα “Προσφορές”.

Μην τα διαβάσετε μόνο. Κάντε τα!

Σε αυτόν τον αναλυτικό οδηγό, σας εξοπλίσαμε με προηγμένες στρατηγικές και τεχνικές αφοσίωσης για να κρατάτε τα email σας εκτός της καρτέλας “Προσφορές” του Gmail. Ως ειδικοί στο ψηφιακό μάρκετινγκ, κατανοούμε το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να το κάνετε με επιτυχία.

Θυμηθείτε, το κλειδί δεν είναι μόνο να αποφύγετε την καρτέλα “Προσφορές” αλλά και να δημιουργήσετε μόνιμες σχέσεις με τους συνδρομητές σας. Παρέχοντας αξία, ελκυστικό περιεχόμενο και δίνοντας τη δυνατότητα στους συνδρομητές σας να αλληλεπιδρούν θετικά με τα email σας, όχι μόνο θα βελτιώσετε την παράδοση των email σας αλλά και θα ενισχύσετε μια πιστή βάση πελατών.


Είστε έτοιμοι να ανεβάσετε την επιχείρησή σας σε νέα ύψη; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να εξερευνήσετε τις υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ 360. Είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε την επιτυχία σας σε κάθε βήμα, από την τοποθέτηση στα εισερχόμενα έως τις μετατροπές. Χωρίς καμία υποχρέωση, μπορούμε να κάνουμε μία δωρεάν συμβουλευτική συνεδρία και να σας προτείνουμε στρατηγικές βελτίωσης.


ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ

Email Marketing

Σχετικά Άρθρα

storytelling round one fire wood place


Η τέχνη της αφήγησης: Χρήση του μάρκετινγκ περιεχομένου για την προβολή μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών

Σήμερα, θα εξερευνήσουμε την τέχνη της αφήγησης μέσω του μάρκετινγκ περιεχομένου και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί για να παρουσιάσουμε μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Ακόμα κι αν είστε νέος στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, αυτό το άρθρο θα σας προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να σαγηνεύεστε τους πελάτες σας.


Written by
Αλέξανδρος
Email Marketing Magic travel


Email Marketing Magic: Δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων μεταξύ πελάτων και του ταξιδιωτικου γραφείου σας

Σε μια εποχή που κυριαρχούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι φανταχτερές διαφημίσεις, ίσως αναρωτιέστε αν το μάρκετινγκ μέσω email εξακολουθεί να είναι σχετικό. Η απάντηση; Ένα ηχηρό ναι! Στην πραγματικότητα, είναι πιο ισχυρό από ποτέ. Γιατί; Επειδή προσφέρει μια άμεση γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Ο οδηγός μας θα σας πάρει χέρι χέρι ώστε να εκμεταλλευτείτε στο ακέραιο το πιο ανταποδοτικό κανάλι μάρκετινγκ!


Written by
Αλέξανδρος
seo-for-travel-agencies


SEO για το ταξιδιωτικό σας γραφείο: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός για να κυριαρχήσετε στην Google

Εμβαθύνετε στον κόσμο του Search Engine Optimization (SEO) και αξιοποιήσετε τις δυνατότητές του για τον ιστότοπο του ταξιδιωτικού σας γραφείου. Ακόμα κι αν είστε εντελώς αρχάριοι στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μη φοβάστε, καθώς θα αναλύσουμε τις περίπλοκες έννοιες σε εύκολα κατανοητά βήματα, διασφαλίζοντας ότι όχι μόνο κατανοείτε τα βασικά αλλά και αποκτάτε την αυτοπεποίθηση να αναλάβετε δράση και να βελτιώσετε διαδικτυακή σας παρουσία.


Written by
Αλέξανδρος
LOULOUDIAONLINE_NEW_LOGO

apofasizo-logo



Μετακινηθείτε στην κορυφή