Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις κριτικές Google και πώς αυτές μπορούν να μεταμορφώσουν τις τοπικές επιχειρήσεις. Διαβάστε τη μεγαλύτερη έρευνα που έχει γίνει μέχρι στιγμής σχετικά με τη διαχείριση κριτικών και την ανάλυση της συμπεριφοράς των πελατών σας.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ 2024
Κατεβάστε το PDF και μάθετε:
- 8 κλάδοι επιχειρήσεων που ωφελούνται περισσότερο από τις διαδικτυακές κριτικές
- Με ποιους τρόπους να ζητάτε κριτικές και ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός
- Πόσο έχουν αυξηθεί οι κριτικές με σχόλια
- Ποια επίπτωση έχουν οι απαντήσεις σας σε όλες τις κριτικές
Αυτά και άλλα πολλά στη μελέτη που διενεργήθηκε το 2024.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΦΗΜΗΣ
Διαχείριση της διαδικτυακής σας φήμης και της εμπειρίας των πελατών σας.
Κατεβάστε το PDF και μάθετε:
- Πώς οι πληροφορίες σας επηρεάζουν την εμπειρία των πελατών σας
- Ποια είναι στατιστικά η πρώτη ενέργεια που κάνουν οι πελάτες σας
- Πώς μπορούν να βελτιώσουν τη διαδικτυακή σας φήμη οι φόρμες ικανοποίησης
- Πώς να παρακολουθείτε την κατάταξή σας στη Google
ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ SEO
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το τοπικό SEO και συμβουλές για να το εφαρμόσετε και στη δική σας επιχείρηση.
Οι καταχωρήσεις μίας τοπικής επιχείρησης είναι όταν αναφέρονται οι πληροφορίες της επιχείρησής σας – όνομα, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου – σε άλλους ιστότοπους. Είναι το διαδικτυακό σας αναγνωριστικό – αντίγραφα ασφαλείας τρίτων των πληροφοριών της επιχείρησής σας που σας βοηθούν να αποδείξετε ότι είστε τοπική επιχείρηση στην πραγματική σας διεύθυνση.
Οι κριτικές δεν είναι σημαντικές μόνο για τους πιθανούς πελάτες, αλλά αποτελούν σημαντικό παράγοντα στον τοπικό αλγόριθμο της Google. Θυμηθείτε τι είπαμε σε ένα από τα προηγούμενα μαθήματα – ο τοπικός αλγόριθμος της Google βασιζόταν πάντα σε οντότητες και οι κριτικές πελατών είναι βασικά δεδομένα οντοτήτων που προέρχονται από τους χρήστες της.
Το προφίλ σας στο Google My Business – ή GMB – είναι η καταχώριση της επιχείρησής σας στην Google, όπου μπορείτε να την ενημερώσετε για συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας. Είναι μια άμεση επικοινωνία με την Google και οι πληροφορίες σας θα εμφανίζονται στους χρήστες σε διάφορες τοποθεσίες. Η πιο συνηθισμένη τοποθεσία είναι το πλαίσιο του πίνακα που εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν κάποιος αναζητά το όνομα της επιχείρησής σας.
Σίγουρα, θα μπορούσαμε να είχαμε συμπεριλάβει στο τελευταίο μάθημα στο Google My Business αυτές τις 2 δυνατότητες, αλλά προσπαθούμε να κρατήσουμε τα μαθήματα μικρά και εύπεπτα. Και υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος για αυτό. Αυτά που θα αναφέρουμε σε αυτό το μάθημα είναι πράγματα που η συντριπτική πλειονότητα των τοπικών επιχειρήσεων δεν κάνει. Θέλαμε λοιπόν να κάνουμε ένα ξεχωριστό μάθημα ώστε να έχετε όλη σαν την ενέργειά για να το αφομοιώσετε. Αυτές οι δυνατότητες είναι πανίσχυρες και έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για την Google, οπότε όπως καταλαβαίνετε, για να ξεχωρίσει μία επιχείρηση πρέπει να κάνει ακριβώς αυτά που οι άλλες αρνούνται να κάνουν. (όταν καταλάβουν πόσο σημαντικό είναι εσείς θα έχετε ήδη ένα σταθερό προβάδισμα)
Οι καταχωρήσεις μίας τοπικής επιχείρησης είναι όταν αναφέρονται οι πληροφορίες της επιχείρησής σας – όνομα, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου – σε άλλους ιστότοπους. Είναι το διαδικτυακό σας αναγνωριστικό – αντίγραφα ασφαλείας τρίτων των πληροφοριών της επιχείρησής σας που σας βοηθούν να αποδείξετε ότι είστε τοπική επιχείρηση στην πραγματική σας διεύθυνση.
Σε αυτό το δέκατο και τελευταίο μάθημα για το Τοπικό SEO, θα μιλήσουμε για το πώς θα μετράτε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας για να διαπιστώσετε πόσο περισσότερο ορατή γίνεται συνεχώς η επιχείρηση στις τοπικές αναζητήσεις. Οι εικόνες είναι από το διαχειριστικό της πλατφόρμας μας και από συνεργαζόμενη με εμάς επιχείρηση όπου θα δείτε ξεκάθαρα την ανοδική της πορεία.
ΨΗΦΙΑΚΑ QRCODE ΜΕΝΟΥ
Αν θέλετε να προσφέρετε ένα χρηστικό και καλαίσθητο κατάλογο στους πελάτες σας, έχουμε τη λύση.