Ποια νούμερα να παρακολουθείτε για το Local SEO

Περιεχόμενα

Τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια (10/10)

 

Σε αυτό το δέκατο και τελευταίο μάθημα για το Τοπικό SEO, θα μιλήσουμε για το πώς θα μετράτε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας για να διαπιστώσετε πόσο περισσότερο ορατή γίνεται συνεχώς η επιχείρηση στις τοπικές αναζητήσεις. Οι εικόνες είναι από το διαχειριστικό της πλατφόρμας μας και από  συνεργαζόμενη με εμάς επιχείρηση όπου θα δείτε ξεκάθαρα την ανοδική της πορεία.

Πώς σας ανακαλύπτουν online

Πάμε στο πρώτο και βασικότερο κομμάτι; Πώς σας ανακαλύπτουν οι χρήστες που αναζητούν online κάτι σχετικό με την υπηρεσία/προϊόν σας στην περιοχή σας;

Εδώ θα δείτε ότι έχετε όλες τις πληροφορίες. Για αρχή, θα δείτε τις θεάσεις του επιχειρηματικού σας προφίλ. Δηλαδή έψαξαν κάτι σχετικό όπως είπαμε και απλά είδαν το GMB της επιχείρησης (σε άλλο μάθημα αναφέραμε πώς βρίσκετε το επιχειρηματικό προφίλ της επιχείρησης στην Google).

Θα δείτε λοιπόν ότι το τελευταίο 6μηνο η επιχείρηση είχε 115.000 θεάσεις και τα ποσοστά από κάτω που αναλύει πόσες από αυτές τις θεάσεις ήταν από χάρτες/αναζητήσεις σε κινητό/σταθερό υπολογιστή. Είναι ξεκάθαρη η άνοδος στο κινητό, όπου θυμηθείτε είναι η πλειονότητα των δυνητικών πελατών σας πλέον. 

  • Θεάσεις σε κινητό Απρίλιος 2023: 5.485
  • Θεάσεις σε κινητό Σεπτέμβριος 2023: 8.427
  • Θεάσεις σε χάρτες κινητού Απρίλιος 2023: 7.475
  • Θεάσεις σε χάρτες κινητού Σεπτέμβριος 2023: 15.239

Τι ενέργειες κάνουν οι χρήστες

Ωραία. Το πρώτο βήμα έγινε. Σας βρήκαν. Και τώρα;

Τώρα θα δούνε το προφίλ σας. Θυμηθείτε πράγματα που μάθατε και έχουν σημασία.

  1. Είναι οι πρώτες φωτογραφίες στο προφίλ σας της επιχείρησης ή είναι πελατών. Αν είναι πελατών σημαίνει ότι δεν έχετε τον έλεγχο της “βιτρίνας” σας. Πολύ κακό.
  2. Είναι οι φωτογραφίες σας υψηλής ανάλυσης; Είναι ελκυστικές;
  3. Υπάρχει πλήρη διαχείριση των κριτικών σας; Απαντάτε προσωποποιημένα στις κριτικές ή κάνετε αγγαρεία (αντιγραφή-επικόλληση η ίδια απάντηση).
  4. Τι κάνετε με τις αρνητικές κριτικές; Απαντάτε επαγγελματικά ή δεν ασχολείστε καθόλου; Τι μήνυμα περνάει αυτό στους χιλιάδες χρήστες που το βλέπουν; Σίγουρα όχι ότι σέβεστε τους πελάτες σας και έχετε διάθεση να επανορθώσετε τα όποια κακώς κείμενα.
  5. Κάνετε δημοσιεύσεις στην Google καθημερινά; Δείχνετε τον επαγγελματισμό σας και την εξειδίκευσή σας;

Στο διαχειριστικό μας έχετε πλήρη ανάλυση των ενεργειών των χρηστών. Οπότε εδώ βλέπετε ότι:

  1. Ζήτησαν οδηγίες πλοήγησης: 1.000 χρήστες
  2. Επισκέφτηκαν τον ιστότοπο της επιχείρησης: 709 χρήστες
  3. Κάλεσαν την επιχείρηση: 956 χρήστες

Μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα τη γενικότερη αυξητική τάση, ειδικά στις οδηγίες που ζητήθηκαν για να επισκεφτούν την τοποθεσία της επιχείρησης, το οποίο είναι το πιο ισχυρό σήμα για την Google ότι είστε το ιδανικό αποτέλεσμα για αυτό που έψαχναν.

google stats user actions

Αναφορές Τεχνητής Νοημοσύνης

Και φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει μία ανάλυση από το εργαλείο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Αναλύοντας τα δεδομένα σας από όλες τις συνδεδεμένες πλατφόρμες (ενδεικτικά αναφέρουμε Google – Trip Advisor – FourSquare – Facebook – Booking – AirBNB) σας παρέχει πολύτιμα συμπεράσματα.

Συγκεντρώνοντας λοιπόν κριτικές από διαφορετικές πλατφόρμες κάνει μία  ανάλυση όχι μόνο όσο αφορά τον μέσο όρο των κριτικών αλλά και το περιεχόμενο αυτών. Γιατί σίγουρα σας ενδιαφέρει και τι είπε ο πελάτης. Μπορεί να άφησε κριτική 5 αστεριών αλλά στο σχόλιο να ανέφερε “βέβαια το σέρβις μας απογοήτευσε αλλά…”.  Οπότε ναι μεν θετική κριτική αλλά περιέχει πολύτιμη πληροφορία ότι έχετε περιθώρια βελτίωσης στο σέρβις των πελατών σας.

review-platforms

Αρχικά λοιπόν μπορείτε να δείτε την πορεία του μέσου όρου κριτικών σας. Εδώ θα δείτε μία απότομη κάμψη στον Μάρτιο του 2023. Κατευθείαν θα πρέπει να δείτε τι έγινε εκείνο τον μήνα και να κάνετε ό,τι είναι δυνατόν για να το διορθώσετε.

average-review-count

Θα μπορείτε να δείτε συγκεντρωτικά τις κριτικές σας ανά πλατφόρμα. Αυτό περιλαμβάνει τον μέσο όρο κριτικών και την ποσοστιαία αλλαγή στην ικανοποίηση των πελατών σας.

review-per-platform

Εδώ θα μπορέσετε να δείτε αυτό που αναφέραμε από πάνω. Το AI εργαλείο έχει κάνει μία κατηγοριοποίηση ανά λέξεις κλειδιά που υπάρχουν μέσα στις κριτικές. Ενώ η επιχείρηση είχε γενικότερα υψηλό ποσοστό θετικών κριτικών, στην κατηγορία “φαγητό” έχει 4 θετικές, 2 αρνητικές (ποσοστό 28,5%)  και 1 ουδέτερη (3 αστέρια). Επίσης, είχε 1 ουδέτερη σε ό,τι έχει να κάνει σχέση με τη γεύση των φαγητών. Δεν είναι αυτό χρήσιμη πληροφορία για τη δική σας επιχείρηση; Εμείς θα λέγαμε ότι τέτοιου είδους πληροφορίες είναι χρυσός.

review keyword platform

Μηνιαίες συγκριτικές αναφορές

Και φυσικά θα παίρνετε μία μηναία συγκριτική αναφορά για την πρόοδο των ενεργειών για τον τοπικό SEO. Όπως θα δείτε, όλες οι θεάσεις και οι ενέργειες που έκαναν οι χρήστες τον Αύγουστο του 2023 είχαν άνοδο από 8% έως 415%!

Βλέπετε λοιπόν πόσο χρήσιμο είναι όχι μόνο να κάνετε αυτά που πρέπει αλλά να παρακολουθείτε και τα αποτελέσματα. Τώρα που τελείωσαν τα μαθήματα, ήρθε η ώρα να περάσετε στην πράξη. Αρχίστε να εφαρμόζετε όλα όσα μάθατε και να θυμάστε, είμαι στη διάθεση σας με ένα κλικ για οποιαδήποτε απορία!

Και είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να διεξάγουμε μία μελέτη της δικής σας τοπικής επιχείρησης και σε μία 15λεπτη επικοινωνία μέσω τηλεφώνου ή Google Meet, να σας προτείνουμε στοχευμένες στρατηγικές κομμένες και ραμμένες στα μέτρα της δικής σας επιχείρησης.

Μετακινηθείτε στην κορυφή