Το Google Business Profile είναι ένα βασικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στο διαδίκτυο. Ωστόσο, μπορεί να υπάρξουν προβλήματα ή ανάγκη υποστήριξης. Σε αυτό το άρθρο, θα σας καθοδηγήσω βήμα προς βήμα πώς να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη της Google για την Google Business Profile.
Γιατί είναι σημαντική η επικοινωνία με την υποστήριξη Google Business Profile;
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την καταχώρησή σας ή θέλετε να επιλύσετε ζητήματα σχετικά με τις πληροφορίες της επιχείρησής σας, η υποστήριξη της Google είναι εκεί για να σας βοηθήσει. Είναι κρίσιμο να διασφαλίζετε ότι οι πληροφορίες της επιχείρησής σας είναι ακριβείς και ενημερωμένες, ώστε να διατηρείτε την αξιοπιστία σας και να προσελκύετε πελάτες.
Απευθείας φόρμα επικοινωνίας
Αυτή θα πρέπει να είναι η πρώτη σας επιλογή καθώς είναι ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας με την υποστήριξη GBP. Όταν συμπληρώσετε αυτήν τη φόρμα, θα έχετε την επιλογή να επικοινωνήσετε με την Google μέσω email.
Όταν συμπληρώσετε αυτήν τη φόρμα, ενδέχεται να λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με μια εκ των προτέρων απάντηση. Εάν δεν απαντήσετε στο email, δε θα λάβετε βοήθεια.
Άλλα βήματα για να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη Google Business Profile
Αυτός λοιπόν είναι ο πιο εύκολος τρόπος. Αλλά αν για οποιοδήποτε λόγο δε βρείτε λύση στο πρόβλημά σας, υπάρχουν και κάποιες εναλλακτικές.
Βήμα-βήμα η επικοινωνία μέσω Google Business Profile
Είσοδος στον Λογαριασμό σας
Πρώτο βήμα είναι να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Google Business Profile. Μπορείτε να το κάνετε μέσω της ιστοσελίδας Google Business Profile. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα σωστά στοιχεία σύνδεσης για να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες.
Μετάβαση στην Υποστήριξη
Στην αριστερή στήλη, θα βρείτε το μενού “Υποστήριξη”. Επιλέγοντάς το, θα δείτε διάφορες επιλογές υποστήριξης. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα βοήθειας ή να κάνετε αναζήτηση για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Επικοινωνήστε με την υποστήριξη
Εάν δε βρείτε λύση μέσω των άρθρων, η Google παρέχει τη δυνατότητα υποβολής αίτησης μέσω φόρμας επικοινωνίας. Στην επιλογή “Επικοινωνήστε μαζί μας”, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και να περιγράψετε το ζήτημα αναλυτικά. Αυτός ο τρόπος είναι ο πιο άμεσος για να λάβετε εξατομικευμένη βοήθεια.
Επικοινωνήστε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Στο τελευταίο βήμα θα επιλέξετε τον τρόπο επικοινωνίας. Αναλόγως την περιοχή σας επιτρέπεται η επιλογή να επικοινωνήστε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Στην Ελλάδα προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο το δεύτερο.
Μέσω καναλιών κοινωνικής δικτύωσης
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με ένα αίτημα υποστήριξης, υπάρχουν άλλες 2 επιλογές όπου μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια. Θα προτείναμε να τα χρησιμοποιήσετε μόνο εάν έχετε ήδη επικοινωνήσει με την Google χρησιμοποιώντας τη φόρμα ή τον οδηγό μας βήμα-βήμα, αλλά δε λάβατε την υποστήριξη που πιστεύετε ότι θα έπρεπε να λάβετε.
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών επιχειρήσεων της Google στο Facebook, είτε δημοσιεύοντας στον τοίχο τους είτε στέλνοντας μήνυμα απευθείας στη σελίδα. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κάποτε ήταν https://www.facebook.com/GoogleMyBusiness, αλλά αυτός ο σύνδεσμος πλέον έχει πέσει στα χέρια spammers.
Επίσης μπορείτε να επικοινωνήστε στον λογαριασμό Google Business Profile στην πλατφόρμα X.
Αναμένετε απάντηση από την ομάδα υποστήριξης εξυπηρέτησης πελατών εντός 24-48 ωρών (μόνο Δευτέρα-Παρασκευή). Σε περιόδους έντονης χρήσης, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Google για επιχειρήσεις μπορεί να καθυστερήσει και οι χρόνοι απόκρισης μπορεί να διαρκέσουν μία εβδομάδα ή περισσότερο.
Μέσω της κοινότητας
Δεν μπορείτε να μιλήσετε απευθείας με έναν υπάλληλο της Google στην κοινότητα, αλλά μπορείτε να λάβετε συμβουλές από τους ειδικούς προϊόντων της Google που έχουν τη δυνατότητα να κλιμακώσουν τα ζητήματα εάν είναι απαραίτητο. Το Φόρουμ Επιχειρηματικού Προφίλ Google υποστηρίζεται από ενεργά μέλη και διαχειρίζεται κυρίως από μια ομάδα ειδικών που έχουν τη δυνατότητα να κλιμακώνουν ζητήματα και υποθέσεις στην Google.
Είναι καλύτερο να δημοσιεύσετε στο φόρουμ εάν θέλετε συμβουλές για ένα συγκεκριμένο θέμα, έχετε δει κάτι περίεργο που πιστεύετε ότι μπορεί να είναι σφάλμα ή χρειάζεστε διευκρινίσεις για μια συγκεκριμένη πολιτική της Google. Για ζητήματα που σχετίζονται με παραπλανητικές καταχωρήσεις επιχειρήσεων, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα αναφοράς Google για spammers.
Συμβουλές για γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση
- Προετοιμαστείτε πριν επικοινωνήσετε: Συλλέξτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, όπως το ID της καταχώρησης και το email που χρησιμοποιείτε. Αυτό θα διευκολύνει την υποστήριξη να εντοπίσει το πρόβλημα και να σας εξυπηρετήσει πιο γρήγορα.
- Να είστε σαφείς: Όταν υποβάλετε το αίτημά σας, φροντίστε να περιγράψετε το πρόβλημα με σαφήνεια και ακρίβεια. Όσο πιο κατανοητό είναι το αίτημά σας, τόσο πιο γρήγορα θα λάβετε απάντηση.
- Αξιοποιήστε τα άρθρα βοήθειας: Η Google διαθέτει εκτεταμένη βάση δεδομένων με άρθρα βοήθειας. Συχνά, τα προβλήματα μπορούν να λυθούν με μερικές απλές οδηγίες.
Η επικοινωνία με την υποστήριξη της Google Business Profile μπορεί να φαίνεται δύσκολη, αλλά ακολουθώντας τα σωστά βήματα, μπορείτε να βρείτε λύσεις γρήγορα και αποτελεσματικά. Διασφαλίστε ότι οι πληροφορίες της επιχείρησής σας είναι πάντα ενημερωμένες και σωστές για να συνεχίσετε να προσελκύετε πελάτες και να ενισχύετε την online παρουσία σας.
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορείτε να επιλύσετε μόνοι σας τα προβλήματα της επιχείρησης, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας, εξηγώντας μας αναλυτικά το πρόβλημά σας.