Πώς να αναλύσετε τα δεδομένα σχετικά με το email marketing

Και πωσ αυτα θα σας βοηθησουν να βελτιωσετε την ανταποδοτικοτητου του μαρκετινγκ της επιχειρησησ σας

Πώς να κάνετε την ανάλυση

Η ανάλυση δεδομένων αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την απόδοση των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Ακολουθούν ορισμένα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αναλύσετε αποτελεσματικά τα δεδομένα αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

  • Προσδιορίστε τις βασικές μετρήσεις σας: Ξεκινήστε προσδιορίζοντας τις βασικές μετρήσεις που είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας, όπως τα ποσοστά ανοίγματος, τα ποσοστά κλικ/εμφανίσεων, τα ποσοστά μετατροπών και τα έσοδα που δημιουργούνται. Εστιάστε σε αυτές τις μετρήσεις για να κατανοήσετε καλύτερα την απόδοση των καμπανιών email σας.
  • Τμηματοποιήστε τα δεδομένα σας: Τμηματοποιήστε τα δεδομένα σας με βάση διάφορα κριτήρια, όπως συμπεριφορά συνδρομητή, τύπος email ή καμπάνια. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τάσεις και μοτίβα στα δεδομένα σας που μπορεί να μην είναι ορατά όταν εξετάζετε τα δεδομένα σας συνολικά.
  • Συγκρίνετε την απόδοση με την πάροδο του χρόνου: Δείτε πώς έχουν αλλάξει οι μετρήσεις μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας με την πάροδο του χρόνου. Βελτιώνονται ή μειώνονται τα ανοιχτά ποσοστά ή τα ποσοστά κλικ προς αριθμό εμφανίσεων; Ο εντοπισμός των τάσεων μπορεί να σας βοηθήσει να προσαρμόσετε ανάλογα τη στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email.
  • Συγκρίνετε διαφορετικές καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Συγκρίνετε την απόδοση διαφορετικών καμπανιών email, όπως διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έναντι ενημερωτικών δελτίων, για να προσδιορίσετε ποιοι τύποι μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πιο αποτελεσματικοί στην προσέλκυση των συνδρομητών σας και στην αύξηση των μετατροπών.
  • Χρήση δοκιμών A/B: Πραγματοποιήστε δοκιμές A/B για να πειραματιστείτε με διαφορετικά στοιχεία των καμπανιών email σας, όπως γραμμές θέματος, περιεχόμενο ή παροτρύνσεις για δράση. Αναλύστε τα αποτελέσματα των δοκιμών σας για να προσδιορίσετε ποιες παραλλαγές είναι πιο αποτελεσματικές.
  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης: Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως αυτά που προσφέρονται από πλατφόρμες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως το Klaviyo ή το Mailchimp, για να σας βοηθήσουν να προβάλετε και να αναλύσετε εύκολα τα δεδομένα σας. Αυτά τα εργαλεία παρέχουν συχνά οπτικοποιήσεις των δεδομένων σας, διευκολύνοντας τον εντοπισμό τάσεων και προτύπων.
  • Λάβετε δράση: Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες που κερδίζετε από την ανάλυση των δεδομένων αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να λάβετε αποφάσεις βάσει δεδομένων σχετικά με τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες για να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας, να βελτιώσετε την αφοσίωση και να αυξήσετε τις μετατροπές.

Αναλύοντας αποτελεσματικά τα δεδομένα αναλυτικών στοιχείων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την απόδοση των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

Τι προσφέρουμε εμείς

Προσφέρουμε μια τεράστια ποικιλία αναλυτικών στοιχείων και αναφορών για να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλων προσπαθειών μάρκετινγκ. Ακολουθούν μερικές από τις βασικές δυνατότητες ανάλυσης:

  • Αναλυτικά στοιχεία καμπάνιας: Λεπτομερείς μετρήσεις σχετικά με την απόδοση των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, συμπεριλαμβανομένων των ποσοστών ανοίγματος, των αναλογιών κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, των ποσοστών μετατροπών και των εσόδων που δημιουργούνται. Μπορείτε επίσης να δείτε πώς έχουν αλληλεπιδράσει μεμονωμένοι συνδρομητές με την καμπάνια σας.
  • Αναλυτικά στοιχεία ανάπτυξης λίστας: Παρακολουθούμε πώς αυξάνεται η λίστα email σας με την πάροδο του χρόνου, συμπεριλαμβανομένου του πόσους νέους συνδρομητές προσθέτετε κάθε μέρα, εβδομάδα ή μήνα.
  • Αναλύσεις τμημάτων: Αναλύουμε την απόδοση συγκεκριμένων τμημάτων της λίστας email σας, όπως συνδρομητές που έχουν πραγματοποιήσει μια αγορά ή συνδρομητές που δεν έχουν ανοίξει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
  • Αναλυτικά στοιχεία εσόδων: Λεπτομερείς αναφορές σχετικά με τα έσοδα που παράγονται από τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, συμπεριλαμβανομένης της μέσης αξίας παραγγελίας και των συνολικών εσόδων που δημιουργούνται.
  • Αναλύσεις ιστότοπου: Παρακολουθούμε πώς αλληλεπιδρούν οι συνδρομητές με τον ιστότοπό σας, αφού κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο στις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Μπορείτε να δείτε ποιες σελίδες επισκέπτονται, πόσο καιρό παραμένουν στον ιστότοπό σας και ποιες ενέργειες κάνουν.
  • A/B Testing Analytics: Προσφέρουμε ισχυρές δυνατότητες δοκιμών A/B, επιτρέποντάς σας να δοκιμάσετε διαφορετικές εκδόσεις των καμπανιών email σας αλλά και διαφορετικές φόρμες εγγραφής συνδρομητών ώστε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο.
Παρέχουμε εξατομικευμένες αναφορές

Εκτός από αυτές τις παραπάνω δυνατότητες ανάλυσης, παρέχουμε επίσης προσαρμόσιμους πίνακες εργαλείων και αναφορές, ώστε να παρακολουθείτε τις μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία για την επιχείρησή σας. Απλά πείτε μας όλα τα δεδομένα που θέλετε να έχετε στην διάθεσή σας και εμείς θα σας τα παρέχουμε.

Email Marketing

Σχετικά Άρθρα

Taking a mobile photo of the menu in a tapas restaurant
Γιατί το εστιατόριο σας με χιλιάδες κριτικές δεν εμφανίζεται στους Χάρτες Google
Φάγαμε σε εστιατόρια με χιλιάδες κριτικές και ανακαλύψαμε τον λόγο που δεν ήταν ορατά στους Χάρτες Google. Τι μας άρεσε και τι θα διορθώναμε.
local-seo-tools
Must have εργαλεία για το τοπικό SEO
Μάθετε πώς να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε αποτελεσματικά την κατάταξη της τοπικής επιχείρησής σας στους Χάρτες Google με τον περιεκτικό μας οδηγό, που περιλαμβάνει οδηγίες ...
ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ GOOGLE ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΩς ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ
Πόσο συχνά πρέπει να μου αφήνουν κριτική στην Google;
Νέα μελέτη για να για τη συχνότητα των κριτικών που πρέπει να λαμβάνετε στην Google. Πόσο συχνά πρέπει να τις λαμβάνετε και πόσες; Πώς να ...
Μετακινηθείτε στην κορυφή