A/B Testing. Τι είναι και πώς θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα έσοδά σας.

Συνεχως δοκιμαζουμε σημαινει οτι συνεχωσ βελτιωνομαστε

Το A/B testing είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ για τη σύγκριση της απόδοσης δύο διαφορετικών εκδόσεων μιας καμπάνιας ή σχεδίου, με στόχο να προσδιοριστεί ποια είναι πιο αποτελεσματική για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος. Στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η δοκιμή A/B περιλαμβάνει την αποστολή δύο διαφορετικών εκδόσεων ενός email και στη συνέχεια, την παρακολούθηση της έκδοσης που δημιουργεί περισσότερη αφοσίωση ή μετατροπές. Με βάση τα αποτελέσματα της δοκιμής, μπορείτε στη συνέχεια να στείλετε τη νικητήρια έκδοση του email στην υπόλοιπη λίστα email σας.

Με τις δοκιμές A/B μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα σε συνδυασμό με τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, επιτρέποντάς σας να εντοπίσετε τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με το κοινό σας. Με τη δοκιμή διαφορετικών μεταβλητών, όπως οι γραμμές θέματος, τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση και τον σχεδιασμό του email, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες email σας για να αυξήσετε τα ποσοστά ανοίγματος, τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και τις μετατροπές.

Παραδείγματα μεταβλητών που μπορείτε να δοκιμάσετε στις καμπάνιες email marketing
  • Γραμμές θέματος: Δοκιμάστε διαφορετικές γραμμές θέματος για να δείτε ποιες δημιουργούν τα περισσότερα ανοίγματα. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δοκιμάσετε μια απλή γραμμή θέματος σε σχέση με μια που περιλαμβάνει την αίσθηση του επείγοντος, του χιούμορ ή κάποιο emoji.
  • Παρότρυνση για δράση: Δοκιμάστε διαφορετικά κουμπιά παρότρυνσης για δράση (CTA) για να δείτε ποια δημιουργούν τα περισσότερα κλικ. Για παράδειγμα, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα κουμπί “Μάθετε περισσότερα” έναντι ενός κουμπιού “Αγορά τώρα”.
  • Σχεδιασμός email: Δοκιμάστε διαφορετικά σχέδια email για να δείτε ποια δημιουργούν τη μεγαλύτερη αφοσίωση. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δοκιμάσετε ένα απλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που βασίζεται σε κείμενο έναντι ενός πιο εμπλουτισμένου οπτικά email με εικόνες και γραφικά.
Μερικά πραγματικά παραδείγματα σχετικά με το πώς οι δοκιμές Α/Β μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση του email marketing.
  • Basecamp: Η Basecamp, μια εταιρεία λογισμικού διαχείρισης έργων, διεξήγαγε ένα τεστ A/B στις γραμμές θέματος των email τους. Δοκίμασαν μια απλή γραμμή θέματος (“Get your Basecamp ID”) σε μια πιο εξατομικευμένη γραμμή θέματος (“[First Name], το Basecamp ID είναι έτοιμο”). Η εξατομικευμένη γραμμή θέματος με το όνομα του παραλήπτη δημιούργησε 65% υψηλότερο ποσοστό ανοίγματος του email.

  • Hubspot: Mια εταιρεία λογισμικού μάρκετινγκ, πραγματοποίησε μια δοκιμή A/B στα κουμπιά παρότρυνσης για δράση. Δοκίμασαν ένα πράσινο κουμπί CTA έναντι ενός κόκκινου κουμπιού CTA. Το κόκκινο κουμπί δημιούργησε 21% υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

  • Etsy: Mια διαδικτυακή αγορά για χειροποίητα και vintage προϊόντα, διεξήγαγε μια δοκιμή A/B σχετικά με το σχεδιασμό του email τους. Δοκίμασαν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απλού κειμένου έναντι ενός email με εικόνες και γραφικά. Το email με εικόνες δημιούργησε 94% υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.

Συμπέρασμα; Ένα και μοναδικό!

Συνοπτικά, η δοκιμή A/B μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω email και τη δημιουργία περισσότερων εσόδων. Δοκιμάζοντας διαφορετικές μεταβλητές, μπορείτε να εντοπίσετε τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με το κοινό σας και να βελτιώσετε τη συνολική σας απόδοση email.

Email Marketing

Σχετικά Άρθρα

Μετακινηθείτε στην κορυφή