Ποιος θα επηρεαστεί από αυτές τις νέες απαιτήσεις;
Όλοι – ειδικά οι μαζικοί αποστολείς, συνήθως επιχειρήσεις, που στέλνουν περισσότερα από 5.000 email την ημέρα. Εάν δεν πληρούνται αυτές οι νέες απαιτήσεις, θα αρχίσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα παράδοσης με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Google και Yahoo.
Ετοιμαστείτε για τις αλλαγές εγκαίρως
Συγκεντρώσαμε μια λίστα ελέγχου με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να διασφαλίσουμε ότι πληρείτε αυτές τις νέες απαιτήσεις αποστολέα τόσο από την Google όσο και από το Yahoo. Το αργότερο που πρέπει να έχετε κάνει όλα τα απαραίτητα βήματα είναι έως 01 Φεβρουαρίου του 2024.
Ο αποστολεας δεν πρεπει να ειναι απο διευθυνση “@gmail”
Αυτό ισχύει για όλους τους αποστολείς, όχι μόνο για τους μαζικούς αποστολείς.
Μη χρησιμοποιείτε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail ή Yahoo στη διεύθυνση “από”. Εάν χρησιμοποιείτε το @gmail.com ή το @yahoo στη διεύθυνση “από” των email σας, αλλάξτε τη διεύθυνση “από” σε έναν τομέα ιστότοπου (domain) που σας ανήκει.
Για να ικανοποιήσετε αυτήν την απαίτηση, χρειάζεστε μια διεύθυνση email που να περιλαμβάνει το δικό σας domain. Εάν είστε μια επιχείρηση που μόλις ξεκινάει, ενδέχεται να μην έχετε ακόμη τον δικό σας τομέα. Αξίζει να επενδύσετε σε ένα πριν από τη 1η Φεβρουαρίου 2024. Μπορείτε να αγοράσετε το δικό σας domain από οποιονδήποτε καταχωρητή τομέα.
Άλλωστε θα χρειαστείτε το δικό σας domain για να ολοκληρώσετε τα υπόλοιπα βήματα σε αυτήν τη λίστα ελέγχου.
στειλτε τα email ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ
Τα επώνυμα email domains (γνωστοί και ως αποκλειστικοί τομείς αποστολής) σάς δίνουν καλύτερο έλεγχο της φήμης του αποστολέα σας. Βελτιώνουν επίσης την επωνυμία σας στη διεύθυνση “από” στα εισερχόμενα αφαιρώντας τη σημείωση ότι απεστάλη “μέσω klaviyomail.com”. Π.χ. στα δικά μας email θα δείτε ότι λέει ότι απεστάλη από “Mail-Marketing.gr”. Τα επώνυμα email domains είναι μια εξαιρετική βέλτιστη πρακτική παράδοσης και αποτελούν απαίτηση για μαζικούς αποστολείς που στέλνουν τακτικά email στους παραλήπτες της Google και της Yahoo από τον Φεβρουάριο.
Απλώς σημειώστε ότι μόλις ενεργοποιηθεί το email domain σας, μπορεί να χρειαστεί να είστε πολύ προσεκτικοί με τις αποστολές emails για τις επόμενες 2 – 4 εβδομάδες.
ρυθμιστε το dmarc
Στο 4ο μάθημα για την παραδοσιμότητα των email σας αναφέραμε το DMARC.
Ο έλεγχος ταυτότητας DMARC είναι μια πολιτική πρωτοκόλλου που χρησιμοποιούν οι διακομιστές για να βεβαιωθούν ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προέρχονται από νόμιμο αποστολέα. Οι επωνυμίες χρησιμοποιούν πολιτικές DMARC για να προστατεύσουν τον τομέα στη διεύθυνση email του αποστολέα τους από μη εξουσιοδοτημένη χρήση.
Ο έλεγχος ταυτότητας DMARC έχει ρυθμιστεί στον πάροχο DNS. Εάν δεν έχετε ήδη θεσπίσει πολιτική DMARC, συνιστούμε να διαμορφώσετε την πολιτική DMARC σε p=none στον root φάκελο του domain σας. Η Google έχει συγκεκριμένες οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε.
Εάν έχετε ήδη μια πολιτική DMARC, δε χρειάζεται να κάνετε αλλαγές στην πολιτική σας. Δείτε απο κάτω κάποια εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να ενημερώσετε και να διαχειριστείτε την πολιτική DMARC:
Η φιλική διεύθυνσή σας “από” (που μερικές φορές αναφέρεται από την Google ως φιλική κεφαλίδα “από”) είναι αυτό που βλέπουν οι συνδρομητές σας στα εισερχόμενά τους ως διεύθυνση αποστολέα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Για να είναι συμβατό με την πολιτική DMARC, ο τομέας στη φιλική σας διεύθυνση “από” πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τον ριζικό τομέα στον επώνυμο τομέα αποστολής σας.
Eάν είστε μαζικός αποστολέας, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν κοινόχρηστο τομέα αποστολής και πρέπει να έχετε ενεργοποιήσει έναν επώνυμο τομέα αποστολής έως τον Φεβρουάριο του 2024.
Έτσι, εάν ο επώνυμος τομέας αποστολής σας ονομάζεται send.mail-marketing.gr, ο ριζικός τομέας θα είναι o mail-marketing. Επομένως, η χρήση του hello@kvyodc.com ως διεύθυνσης “από” θα είναι σε ευθυγράμμιση με τον ριζικό τομέα.
Αποφύγετε τη χρήση του υποτομέα αποστολής στη διεύθυνσή σας “από” επειδή δεν μπορείτε να διαμορφώσετε τα εισερχόμενα για απαντήσεις σε αυτόν τον υποτομέα. Σε αυτό το παράδειγμα, θα αποφεύγατε να στέλνετε email από το info@send.mail-marketing.gr. Άλλοι υποτομείς που δε χρησιμοποιούνται για αποστολή είναι πολύ καλό να χρησιμοποιηθούν ως διεύθυνσή σας “από”, όπως το hello@notifications.mail-marketing.gr.
Φροντίστε να ελέγξετε ξανά όλες τις φιλικές διευθύνσεις “από” για ευθυγράμμιση στα email ροής και τις καμπάνιες σας.
Για να καταλήξουμε λοιπόν στο συμπέρασμα γιατί όλα αυτά ήταν λίγο τεχνικά, εάν είστε μαζικός αποστολέας, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν κοινόχρηστο τομέα αποστολής και πρέπει να έχετε ενεργοποιήσει έναν επώνυμο τομέα αποστολής έως τον Φεβρουάριο του 2024.
καντε ευκολη την απεγγραφη
Μία από τις νέες απαιτήσεις αποστολέα είναι ότι κάθε email πρέπει να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής με ένα κλικ. Τα καλά νέα; Το Klaviyo φροντίζει για αυτό για εσάς. Για να βοηθήσει κάθε χρήστη να ικανοποιήσει αυτή τη νέα απαίτηση, το Klaviyo θα προσθέτει αυτόματα έναν σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής με ένα κλικ στην κεφαλίδα κάθε email.
Ο σύνδεσμος απεγγραφής δε χρειάζεται να είναι με ένα κλικ, αλλά πρέπει να είναι σαφής και εύκολα προσβάσιμος.
Σε αυτήν την περίπτωση, ο όρος “κεφαλίδα” αναφέρεται σε μεταδεδομένα μέσα σε ένα email που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τον αποστολέα και τον έλεγχο ταυτότητας του μηνύματος. Το Klaviyo θα προσθέτει τη λειτουργία λίστας-απεγγραφής με ένα κλικ σε αυτόν τον κωδικό σε κάθε μήνυμα. Η κατάργηση εγγραφής με ένα κλικ εμφανίζεται διαφορετικά σε προγράμματα-πελάτες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά δείτε το παράδειγμα από το Gmail παρακάτω για μια εικόνα του πώς θα μπορούσε να μοιάζει σε έναν παραλήπτη.
Οπότε τι είναι το μόνο που πρέπει να κάνετε εδώ; Ελέγξτε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πριν από τον Φεβρουάριο για να βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής κάπου στο σώμα του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (το υποσέλιδο είναι συνήθως το πιο κοινό). Αυτός ο σύνδεσμος απεγγραφής δε χρειάζεται να είναι με ένα κλικ, αλλά πρέπει να είναι σαφής και εύκολα προσβάσιμος.
Κρατηστε χαμηλα το ποσοστο καταγγελιων spam
Αυτή είναι μια άλλη απαίτηση που ισχύει για όλους και ήταν πραγματικά πάντα μια βέλτιστη πρακτική για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Οι καταγγελίες σχετικά με το χαμηλό ανεπιθύμητο περιεχόμενο είναι ένας βασικός τρόπος για να δείξετε στους παρόχους εισερχομένων ότι είστε μία επιχείριση που ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές παραδοσιμότητας όσο αφορά το σε ποιους στέλνετε τα email σας.
Είστε έτοιμοι λοιπόν για τον Φεβρουάριο του 2024;;;