Retention is the new acquisition: the best way to retain & increase your customer base/turnover.

Contents

Η διατήρηση των υπάρχοντων πελάτων σας και γιατί αυτό είναι πιο σημαντικό από το να αποκτήσετε νέους πελάτες.

The importance of running a successful eshop

In today's competitive market, acquiring new customers is important, but retaining existing customers is the basis of a successful business. Despite recognition of this fact, many businesses face challenges in retaining their customers. In this article, we will look at the best way to retain your existing customer base in your business.

Προσφέρετε αξία και εξαιρετική εξυπηρέτηση

customer-service

Παρέχετε συνεχώς αξία και εξαιρετική εξυπηρέτηση. Προσφέρετε υψηλής ποιότητας προϊόντα ή υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες τους. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας για να κατανοήσετε τις προτιμήσεις τους και να τους προσφέρετε εξατομικευμένες λύσεις. Ένας καλός τρόπος για να επιτύχετε αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα email marketing για να αποστείλετε εξατομικευμένα μηνύματα και προσφορές στους πελάτες σας.

Δημιουργήστε μια σχέση εμπιστοσύνης

Οι πελάτες προτιμούν να συνεργάζονται με επιχειρήσεις που μπορούν να εμπιστευτούν. Δημιουργήστε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας είτε μέσω ατομικής επικοινωνίας, είτε μέσω της προβολής των πιστοποιήσεων και των επιτευγμάτων σας. Παράδειγμα αυτού είναι η ανάρτηση των θετικών κριτικών σας από ικανοποιημένους πελάτες.

Επενδύστε στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού σας

employee-education

Διασφαλείστε ότι το προσωπικό σας είναι καλά εκπαιδευμένο και αναπτύσσεται συνεχώς. Επενδύστε σε προγράμματα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης που θα το εξοπλίσουν με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να παρέχει άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Ένα παράδειγμα είναι η διοργάνωση εσωτερικών σεμιναρίων ή η συμμετοχή σε εξωτερικά εκπαιδευτικά προγράμματα.

Προσφέρετε προνόμια στους πιστούς πελάτες σας

reward-customers

Προσφέρετε προνόμια και ανταμοιβές σε αυτούς που σας παραμένουν πιστοί σας πελάτες. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, όπου οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν εκπτώσεις, δωρεάν αποστολή, ειδικές προσφορές και πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο. Ένα παράδειγμα είναι η δημιουργία ενός προγράμματος επιβράβευσης με κάρτες εκπτώσεων ή πόντων που οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν σε μελλοντικές αγορές

Διατηρήστε ανοιχτή επικοινωνία

Διατηρήστε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες σας και ανταποκριθείτε γρήγορα στα ερωτήματα, τις ανησυχίες και τα προβλήματά τους. Χρησιμοποιήστε τακτικά κανάλια επικοινωνίας όπως τηλέφωνο, email, live chat και κοινωνικά μέσα για να διατηρήσετε τη σύνδεση με τους πελάτες σας. Ένα παράδειγμα είναι η διάθεση ενός chatbot στην ιστοσελίδα σας που μπορεί να απαντήσει αυτόματα σε συχνές ερωτήσεις και να παρέχει βοήθεια στους πελάτες.

Συνεχής καινοτομία και προσαρμογή

customer-service
Οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών μπορεί να αλλάξουν με τον χρόνο. Παραμείνετε στο προσκήνιο της αγοράς προσφέροντας συνεχώς καινοτόμες λύσεις και προϊόντα που ανταποκρίνονται στις νέες απαιτήσεις. Μελετήστε την αγορά, ακολουθήστε τις τάσεις και διατηρήστε μια ευέλικτη προσέγγιση που σας επιτρέπει να προσαρμόζεστε γρήγορα. Ένα παράδειγμα είναι η διαρκής έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν καινοτομία και αξία στους πελάτες σας.

Κοινότητα και δικτύωση

eshop-pproducts

Δημιουργήστε μια κοινότητα γύρω από την επιχείρησή σας και διευρύνετε το δίκτυο σας. Συμμετέχετε σε εκδηλώσεις και εκθέσεις, διοργανώστε συναντήσεις ή διαδικτυακά events και δημιουργήστε περιεχόμενο που θα ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχή των πελατών σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη, να δημιουργήσετε δεσμούς και να εδραιώσετε τη θέση σας ως μίας αξιόπιστης επιχείρησης. Ένα παράδειγμα είναι η δημιουργία ενός blog ή ενός ενημερωτικού περιοδικού που θα προσελκύσει και θα διατηρήσει το ενδιαφέρον του κοινού σας.

Η διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου σας απαιτεί συνεχείς προσπάθειες και αφοσίωση από την πλευρά της επιχείρησής σας. Με την εφαρμογή των παραπάνω στρατηγικών και τη δημιουργία μιας εξαιρετικής εμπειρίας για τους πελάτες σας, μπορείτε να διατηρήσετε μια μεγάλη βάση πελατολογίου για την επιχείρησή σας. Θυμηθείτε, η διαρκής προσπάθειά σας για να αφουγκράζεστε τις ανάγκες των πελατών σας και η διαρκής προσπάθεια για βελτίωση είναι οι κλειδιά για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

ΤΙ ΜΑΘΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ

Μετά την ανάγνωση αυτού του άρθρου, πλέον γνωρίζετε τα εξής:

  1. Η διατήρηση των πελατών είναι εξίσου σημαντική, αν όχι πιο σημαντική, με την απόκτησή τους.
  2. Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης και εμπειρίας πελάτη είναι βασική συνθήκη.
  3. Η επένδυση στην εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού ενισχύει την εξυπηρέτηση των πελατών.
  4. Προσφέροντας προνόμια και ανταμοιβές, μπορείτε να ενθαρρύνετε την διατήρηση των πιστών πελατών σας.
  5. Η επικοινωνία και η ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών είναι αναγκαίες για την διατήρησή τους.
  6. Ναι καινοτομείτε συνεχώς και να προσαρμόζεστε στις νέες απαιτήσεις της αγοράς.
  7. Η δημιουργία μιας κοινότητας και η δικτύωση ενισχύουν τις σχέσεις σας με τους πελάτες.

Αυτές οι στρατηγικές μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε να διατηρήσετε τους πελάτες σας και να τους οδηγήσετε σε επαναλαμβανόμενες παραγγελίες.

If you need help understanding whether email marketing would be rewarding for your business and how it can become part of your marketing strategy, we are at your disposal. Without any obligation, we can do an email marketing audit in eshop your and your suggest improvement strategies. In our company we provide email marketing services to eshop partners-owners all over Greece and we are always ready to help you achieve your goals.

Email marketing

Related Articles

local-seo-tools
Must have tools for local SEO
Μάθετε πώς να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε αποτελεσματικά την κατάταξη της τοπικής επιχείρησής σας στους Χάρτες Google με τον περιεκτικό μας οδηγό, που περιλαμβάνει οδηγίες ...
WOMAN WITH A MOBILE AND CHOICES TO GOOGLE CRITICISM FROM ONE TO FIVE STARS
How often do I have to leave a review on Google?
New study to on the frequency of reviews you should receive on Google. How often should you receive them and how many? How to ...
Ideas for attracting customers in cafes & restaurants
Ideas for attracting customers to cafes and restaurants
Ideas for attracting customers in cafes & restaurants so that you never ask yourself again "Why is my shop not working"!
Scroll to Top