7 ways to improve the deliverability of your emails

Contents

Το email marketing έχει γίνει ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και αποτελεσματικούς τρόπους προσέγγισης δυνητικών και υπάρχοντων πελατών. Ωστόσο, εάν τα email σας δεν παραδίδονται στα εισερχόμενα του παραλήπτη, όλη η προσπάθεια που καταβάλλετε για τη δημιουργία μιας συναρπαστικής καμπάνιας πάει χαμένη. Η χαμηλή δυνατότητα παράδοσης email μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην επιτυχία των καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε το πρόβλημα με τη χαμηλή δυνατότητα παράδοσης email, τις συνέπειές του για την επιχείρησή σας και πώς να επιτύχετε υψηλά ποσοστά παραδοσιμότητας.

Το πρόβλημα με τη χαμηλή παραδοσιμότητα των email

Η χαμηλή δυνατότητα παράδοσης email αναφέρεται στο ποσοστό των email που δεν φτάνουν ποτέ στα εισερχόμενα του παραλήπτη τους. Οι λόγοι για τη χαμηλή παράδοση email μπορεί να είναι ποικίλοι και περίπλοκοι, αλλά μερικές από τις πιο κοινές αιτίες περιλαμβάνουν φίλτρα email, παράπονα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam) και εσφαλμένες διευθύνσεις email.

Η χαμηλή δυνατότητα παράδοσης μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να έχει σημαντικές συνέπειες για την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένων μειωμένων ποσοστών ανοίγματος, αναλογιών κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και αφοσίωσης πελατών. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email και τελικά σε χαμηλότερα έσοδα για την επιχείρησή σας.

Επίσημες μελέτες

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από την Return Path, έναν παγκόσμιο πάροχο παράδοσης email, το 20% των email παγκοσμίως αποτυγχάνει να φτάσει στα εισερχόμενα. Επιπλέον, η μελέτη αποκάλυψε ότι ο πρωταρχικός λόγος για τη χαμηλή παράδοση email ήταν η κακή φήμη του αποστολέα.

Μια άλλη μελέτη από το HubSpot, μια κορυφαία πλατφόρμα εισερχόμενου μάρκετινγκ και πωλήσεων, διαπίστωσε ότι οι επιχειρήσεις που έστελναν 16 έως 30 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το μήνα είχαν τα υψηλότερα ποσοστά ανοίγματος. Η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι η εξατομίκευση στο email marketing αύξησε τα ανοιχτά ποσοστά κατά 29,95%.

case studies

Ας ρίξουμε μια ματιά σε δύο πραγματικές περιπτώσεις που καταδεικνύουν τον αντίκτυπο των υψηλών ποσοστών παράδοσης email στην επιτυχία των καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email.

Περίπτωση 1: CleanChoice Energy

Responding to CleanChoice Energy είναι ένας προμηθευτής καθαρής ενέργειας που στέλνει μηνιαία ενημερωτικά δελτία στους συνδρομητές του. Το ποσοστό παράδοσης email της εταιρείας ήταν σταθερά χαμηλό και ως εκ τούτου, οι αναλογίες ανοίγματος και κλικ προς αριθμό εμφανίσεων ήταν επίσης χαμηλές.

Για να βελτιώσει τα ποσοστά παράδοσης email, η CleanChoice Energy εφάρμοσε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Καθάρισε τη λίστα email τους αφαιρώντας ανενεργούς συνδρομητές, μη έγκυρες διευθύνσεις email και παγίδες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
  2. Έλεγξε την ταυτότητα των email τους προσθέτοντας πρωτόκολλα SPF, DKIM και DMARC.
  3. Παρακολούθησε τακτικά τη φήμη του email τους και αντιμετώπιζε άμεσα τυχόν προβλήματα.

Ως αποτέλεσμα αυτών των βημάτων, το ποσοστό παράδοσης email της CleanChoice Energy βελτιώθηκε από 80% σε 96%, και τα ποσοστά ανοίγματος και κλικ προς αριθμό εμφανίσεων αυξήθηκαν κατά 25%.

Περίπτωση 2: Airbnb

Responding to Airbnb, μια δημοφιλής πλατφόρμα ενοικίασης διακοπών, στέλνει διάφορους τύπους email στους συνδρομητές της, όπως επιβεβαιώσεις κράτησης, υπενθυμίσεις ταξιδιού και προωθητικά email.

Για να βελτιώσει τα ποσοστά παράδοσης email, η Airbnb εφάρμοσε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Τμηματοποίησαν τη λίστα email τους με βάση τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των συνδρομητών.
  2. Εξατομίκευσε τα email τους συμπεριλαμβάνοντας το όνομα, την τοποθεσία του συνδρομητή και άλλες σχετικές πληροφορίες.
  3. Χρησιμοποίησε μια σταθερή συχνότητα αποστολής και βελτιστοποίησε τους χρόνους αποστολής με βάση τη συμπεριφορά των συνδρομητών.

Ως αποτέλεσμα αυτών των βημάτων, το ποσοστό παράδοσης email της Airbnb βελτιώθηκε κατά 38%, και τα ποσοστά ανοιχτής χρήσης αυξήθηκαν κατά 30%.

Βήματα για την επίτευξη υψηλής απόδοσης email

  1. Δημιουργήστε μια καθαρή λίστα email: Καταργήστε τακτικά ανενεργούς συνδρομητές, μη έγκυρες διευθύνσεις email και πιθανές περιπτώσεις που σας μαρκάρουν ως ανεπιθύμητη αλληλογραφία από τη λίστα email σας. Αυτό θα βοηθήσει στη βελτίωση της φήμης του αποστολέα σας και θα μειώσει την πιθανότητα τα email σας να επισημαίνονται ως ανεπιθύμητα.

  2. Έλεγχος ταυτότητας των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας: Εφαρμόστε πρωτόκολλα SPF, DKIM και DMARC για τον έλεγχο ταυτότητας των email σας και τη βελτίωση του ποσοστού παράδοσης των email σας.

  3. Παρακολουθήστε τη φήμη του email σας: Παρακολουθείτε τακτικά τη φήμη του email σας και αντιμετωπίζετε άμεσα τυχόν προβλήματα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει για παράδειγμα την έρευνα και απάντηση από την πλευρά της επιχείρησης σε καταγγελίες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

  4. Segment your email list: Τμηματοποιήστε τη λίστα email σας με βάση τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των συνδρομητών. Αυτό θα βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι οι συνδρομητές σας θα λαμβάνουν σχετικό περιεχόμενο, αυξάνοντας την πιθανότητα αλληλεπίδρασης με τα email σας.

  5. Εξατομίκευση των email σας: Χρησιμοποιήστε δεδομένα συνδρομητών για να εξατομικεύσετε τα email σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος, της τοποθεσίας τους και άλλων σχετικών πληροφοριών. Η εξατομίκευση έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα ανοιχτά ποσοστά και την αφοσίωση.

  6. Βελτιστοποιήστε τη συχνότητα και το χρόνο αποστολής σας: Προσδιορίστε τη βέλτιστη συχνότητα και το χρόνο αποστολής με βάση τη συμπεριφορά και την αφοσίωση των συνδρομητών. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους συνδρομητές να μην αισθάνονται υπερβολικοί ή αδιάφοροι για τα email σας.

  7. Παρέχετε μια επιλογή εύκολης διαγραφής από την λίστα newsletter: Διευκολύνετε τους συνδρομητές να διαγραφούν από τα email σας. Αυτό θα μειώσει την πιθανότητα να επισημάνουν τα email σας ως ανεπιθύμητα και να επηρεάσουν αρνητικά τη φήμη του αποστολέα σας.

Conclusion

Η δυνατότητα παράδοσης email είναι ένα κρίσιμο στοιχείο κάθε επιτυχημένης καμπάνιας μάρκετινγκ μέσω email. Τα χαμηλά ποσοστά παράδοσης email μπορεί να έχουν σημαντικές συνέπειες για την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της αφοσίωσης και των εσόδων. Ωστόσο, εφαρμόζοντας τα βήματα που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο, μπορείτε να βελτιώσετε τα ποσοστά παράδοσης email και να αυξήσετε την επιτυχία των καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email.

Ως πάροχος υπηρεσιών email marketing, η επιχείρησή μας κατανοεί τη σημασία των υψηλών ποσοστών παράδοσης email. Δεσμευόμαστε να εφαρμόζουμε βέλτιστες πρακτικές για να διασφαλίσουμε ότι τα email σας φτάνουν στα εισερχόμενα των συνδρομητών σας και αυξάνουν την αφοσίωση και τα έσοδα για την επιχείρησή σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να μάθετε περισσότερα και ζητήστε μας μία free presentation of our service για να ενημερωθείτε σχετικά με τις υπηρεσίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε υψηλά ποσοστά παράδοσης για τις καμπάνιες σας μέσω email. Κάποια παραδείγματα θα έχετε δει ήδη στα case studies Just book your seat with us.


FREE PRESENTATION
BOOK AN APPOINTMENT AND SEE WHAT WE CAN DO FOR YOU

Scroll to Top