Interaction in newsletters. Ways to increase it.

Contents

ΠΩΣ ΤΑ NEWSLETTER ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ (8/8)

It is important for those who send newsletters to their subscribers to take into account the different types of email interaction. While some types of interaction can have a positive impact on the reputation and delivery of your newsletters, other types can have the exact opposite effect.

Τι θα μελετήσουμε λοιπόν σήμερα:

  • Τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο οι συνδρομητές μπορούν να αλληλεπιδράσουν θετικά ή αρνητικά με τα email σας και πώς κάθε ενέργεια επηρεάζει τη φήμη και την ικανότητα παράδοσης των newsletter σας.
  • Στοιχεία email που ενοχλούν τους συνδρομητές και τους κάνει να αντιδρούν αρνητικά.
  • Πώς να μειώσετε τα παράπονα των συνδρομητών και να ενισχύσετε την αφοσίωσή τους.

Κάθε φορά που στέλνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι πάροχοι γραμματοκιβωτίου λαμβάνουν υπόψη τις ενέργειες των παραληπτών σας για να τους βοηθήσουν να προσδιορίσουν εάν είστε ένας αποστολέας που στέλνει σχετικό περιεχόμενο στους παραλήπτες.

Για παράδειγμα, εάν οι παραλήπτες σας αποφασίσουν να μετακινήσουν το email σας από το φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων, να ανοίξουν ή να απαντήσουν στο email σας ή να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας, οι πάροχοι γραμματοκιβωτίου θα ερμηνεύσουν αυτές τις ενέργειες θετικά. Αλλά αν οι παραλήπτες σας αποφασίσουν να διαγράψουν το email σας χωρίς να το ανοίξουν ή να μαρκάρουν ως ανεπιθύμητο το email σας, οι πάροχοι γραμματοκιβωτίου θα λάβουν υπόψη αυτή την αρνητική αληλλεπίδραση και θα μειώσουν τις πιθανότητές σας να παραδοθούν τα newsletetr σας στα εισερχόμενα στο μέλλον.

Επειδή είναι αρκετά σημαντικά, ας μιλήσουμε λίγο περισσότερο για τα παράπονα.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ

παραλήπτης email που λαμβάνει ανεπιθύμητο μήνυμα και νευριάζει

Βασικά, όταν ένας συνδρομητής κάνει κλικ στο κουμπί ανεπιθύμητης αλληλογραφίας αφού λάβει το email σας, θεωρείται καταγγελία. Τα παράπονα έχουν τον πιο αρνητικό αντίκτυπο στη φήμη του αποστολέα σας, επειδή ουσιαστικά προειδοποιούν τους παρόχους ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ότι οι συνδρομητές δε θέλουν να λαμβάνουν τα email σας.

Σκεφτείτε μια στιγμή που κάνατε κλικ στο κουμπί ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. (Μην αισθάνεστε άσχημα, όλοι το έχουμε κάνει!) Θυμάστε τι σας έκανε να παραπονεθείτε; Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι παραλήπτες το κάνουν.

ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΑΡΚΑΡΟΥΝ ΩΣ ΣΠΑΜ

Για παράδειγμα, ίσως δεν έχουν εγγραφεί ποτέ για να λάβουν email από εσάς εξαρχής. Εάν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μη συνδρομητές, δε θέτετε το έδαφος μόνο για ζητήματα σπαμ, αλλά και για πιθανά νομικά ζητήματα. Όταν πρόκειται για email, η συναίνεση είναι το κλειδί. Εάν οι παραλήπτες δε συναίνεσαν ποτέ να λάβουν το email σας, έχουν κάθε δικαίωμα να διαμαρτυρηθούν και οι πάροχοι ηλεκτρονικής αλληλογραφίας έχουν κάθε δικαίωμα να φιλτράρουν την αλληλογραφία σας ως ανεπιθύμητη.

Ένας άλλος κοινός λόγος για παράπονα είναι η έλλειψη αναγνώρισης. Φανταστείτε ότι κάνετε κύλιση στα εισερχόμενά σας. Σαρώνετε γρήγορα τη μεγάλη λίστα των διευθύνσεων “από” για να δείτε ποιος σας στέλνει μηνύματα. Αναγνωρίζετε (και αναμένετε ακόμη και μηνύματα από) τους περισσότερους αποστολείς στα εισερχόμενά σας. Αλλά ξαφνικά παρατηρείτε έναν αποστολέα που δεν έχετε ξαναδεί. Αρχίζετε να αναρωτιέστε πώς πήραν τη διεύθυνση email σας. Σας αναστατώνει ακόμη και λίγο. Μάλλον θα παραπονιόσασταν για αυτόν τον αποστολέα, σωστά; Σωστά…

Οι λόγοι για τα παράπονα δε σταματούν εδώ. Άλλοι λόγοι περιλαμβάνουν:

  • Αποστολή email στους συνδρομητές σας που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους
  • Στέλνοντας τους καμπάνιες που δεν τους ενδιαφέρουν ή δεν τους αφορούν
  • Τους στέλνω πάρα πολλά email
  • Καθιστώντας τους αδύνατο να βρουν έναν σύνδεσμο «κατάργηση εγγραφής» στο email σας.

Ως υπενθύμιση του τι θίξαμε στο μάθημα σχετικά με τον σχεδιασμό newsletter και το περιεχόμενο που αποδίδει, εάν δε δοθεί στους συνδρομητές η επιλογή να διαγραφούν, συχνά θα πατήσουν το κουμπί ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Μπορεί να φαίνεται παράδοξο, αλλά η κατάργηση εγγραφής μπορεί να είναι πραγματικά καλό. Δε θα επηρεάσουν αρνητικά τη φήμη του αποστολέα σας, αλλά θα επηρεάσουν τις καταγγελίες σπαμ, μειώνοντάς τες δραματικά. Μπορεί να μην αισθάνεστε καλά να γνωρίζετε ότι οι άνθρωποι θέλουν να διαγραφούν από το πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, αλλά θα είναι πολύ χειρότερο να βλέπετε όλα τα email σας να πηγαίνουν στα ανεπιθύμητα επειδή το ποσοστό παραπόνων σας αυξήθηκε.

9 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΠΑΜ

παραλήπτης που λαμβάνει προσωποιημένο email είναι βέβαιο ότι θα το ανοίξει

Τώρα, μάλλον αναρωτιέστε πώς μπορείτε να μειώσω τις καταγγελίες σπαμ ώστε να μην επηρεάσουν αρνητικά την παράδοση των newsletter σας.

Ευτυχώς, έχουμε μερικές συμβουλές για εσάς:

ΣΩΣΤΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ

Ξεκινήστε θέτοντας εκ των προτέρων τις σωστές προσδοκίες. Όταν οι συνδρομητές εγγράφονται για ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι συνήθως ως αντάλλαγμα για συγκεκριμένο περιεχόμενο ή αξία. Για παράδειγμα, ορισμένες επιχειρήσεις υπόσχονται στους συνδρομητές ένα δωρεάν δώρο για τα γενέθλιά τους ή αποκλειστική πρόσβαση σε εκπτώσεις όταν εγγραφούν στο newsletter τους.

Δίνοντας αυτές τις υποσχέσεις κατά τη στιγμή της εγγραφής, η επωνυμία θέτει νωρίς τις προσδοκίες της. Μπορούν οι συνδρομητές σας να περιμένουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μία φορά την εβδομάδα; Αποκτούν πρόσβαση σε προσφορές VIP; Θα λάβουν ειδικά δώρα ή δώρα από εσάς; Κάντε το γνωστό από την αρχή.

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ

Στη συνέχεια, ελέγξτε ξανά αργότερα για να βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνεστε σε αυτές τις προσδοκίες. Εάν εντοπίσετε τυχόν ασυνέπειες από πλευράς σας, χρησιμοποιήστε το ως ευκαιρία για να εκπληρώσετε τις υποσχέσεις σας και να βελτιώσετε την αφοσίωση των συνδρομητών.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΑ EMAIL

Βεβαιωθείτε ότι τα email σας είναι εύκολα αναγνωρίσιμα. Είναι σημαντικό οι παραλήπτες να μπορούν εύκολα να σας αναγνωρίσουν ως αποστολέα του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έχοντας μια καλά επώνυμη διεύθυνση “από” και γραμμή θέματος.

σεβαστειτε τισ επιλογεσ τουσ

Στείλτε στους συνδρομητές τον τύπο email που υποσχεθήκατε να τους στείλετε κατά την εγγραφή. Και φροντίστε να τηρείτε την καθιερωμένη συχνότητα αποστολής. Αν έχει την επιλογή ο παραλήπτης να επιλέξει πόσο συχνά θα λαμβάνει επικοινωνία από εσάς (και ΠΡΕΠΕΙ να έχει αυτή την επιλογή) αλλά και τον τύπο μηνυμάτων που θα λαμβάνει (ενημερωτικά, προωθητικά κτλ), τότε βεβαιωθείτε οτι θα σεβαστείτε την επιλογή του και δε θα τον σπαμάρετε.

ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ NEWSLETTER

Διευκολύνετε τους συνδρομητές να διαγραφούν. Δεν μπορούμε να το πούμε αρκετά: είναι πάντα καλύτερο για τη φήμη σας να διαγραφεί ένας παραλήπτης παρά να παραπονεθεί.

ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

Αφιερώστε χρόνο για να καταλάβετε πραγματικά γιατί οι άνθρωποι σας μαρκάρουν ως ανεπιθύμητη αλληλογραφία ή διαγράφονται. Αν και μπορεί να μη φαίνεται έτσι, οι καταγγελίες και οι απεγγραφές είναι μία τεράστια ευκαιρία για εσάς! Κάθε φορά που κάποιος παραπονιέται, φέρνει στην προσοχή σας μια πτυχή του προγράμματος email marketing που πρέπει να βελτιωθεί. Όταν κατανοείτε πλήρως το σκεπτικό πίσω από μια νέα καταγγελία σπαμ, σας δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε ώστε να βελτιωθείτε.

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Βελτιώστε τη σχέση σας με τους συνδρομητές σας. Συμπεριλάβετε εξατομικευμένο περιεχόμενο (όπως μια φωτογραφία που προωθεί ένα προϊόν για το οποίο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον στον ιστότοπό σας) ή δυναμικό περιεχόμενο (όπως ένα χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης που οδηγεί σε μια εορταστική έκπτωση) στις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ

Χρησιμοποιήστε τεχνικές στόχευσης και τμηματοποίησης. Οργανώστε τους συνδρομητές σας σε μικρότερες ομάδες με βάση την ηλικία, την τοποθεσία, το ενδιαφέρον προϊόντος ή άλλες μεταβλητές. Αυτό θα σας διευκολύνει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι σχετικό με κάθε ομάδα και να βελτιώσετε την εμπειρία των συνδρομητών.

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ EMAILS

Εφαρμόστε ενεργοποιημένα και αυτοματοποιημένα email με βάση τη συμπεριφορά των συνδρομητών. Δεδομένου ότι αυτοί οι τύποι μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλονται ως απάντηση σε μοναδικές ενέργειες που πραγματοποιούνται από μεμονωμένους συνδρομητές, είναι πολύ σχετικά με τους παραλήπτες και έχουν πολύ υψηλό ποσοστό ανοίγματος και κλικ.

Κάπου εδώ τελείωσε και η σειρά των μαθημάτων μας σχετικά με την παραδοσιμότητα των email σας. Ελπίζουμε να μάθατε κάτι χρήσιμο!

Scroll to Top